Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig da.

Sover han gått, småtten, eller er du oppe hele natta, slik min kjære tok det som en selvfølge? (Ja, vi hadde altså god middag for å feire at dere ikke sover om nettene lenger, omtrent slik ordla han seg i går...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Linn3c og småtten. :hjerte:

Gleder meg til å høre om hvordan det går med dere. Håper vi får se bilde av han etter hvert også!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm! Kakemann og julebrus! :hjerte:

Håpar ikkje Småtten får vondt i magen av dette.. ;)

Så koselig da.

Sover han gått, småtten, eller er du oppe hele natta, slik min kjære tok det som en selvfølge? (Ja, vi hadde altså god middag for å feire at dere ikke sover om nettene lenger, omtrent slik ordla han seg i går...)

Han søv litt og er våken litt. Føles sjølvsagt ut som at han er våken heeeile natta, når ein vanlegvis søv på den tida. Men det er nok ein vane, ja. Me søv ganske masse om natta i grunnen. Søv litt på skift, så går det veldig fint. Ingen vits at begge er våkne samtidig, sjølv om det er veldig koselig.

Velkommen hjem Linn3c og småtten. :hjerte:

Gleder meg til å høre om hvordan det går med dere. Håper vi får se bilde av han etter hvert også!! :hoppe:

Takk for det!

Me har det berre bra, me :)

Masse besøk for tida, dagane går i eitt og kjempefort. Sender deg pm. ;)

Håpar ting går bra, tenker masse på dokke! Har lyst å ringe deg, men trur de skal få ro nokre dagar til! :hjerte:

Som eg sa til Havfrua, går det veldig fint med oss. Hadde vore kos å snakka med deg ¤Ronja¤ har berre vore så travelt med masse besøk og slikt no dei siste dagane, så det har ikkje blitt tid til å snakka med så mange.

I morgon skal me tilbake på KK og ta Føllings test, blodprøve til Mor og Barn og vege Småtten. Håpar han ikkje har gått ned så masse i vekt. Han hadde berre gått ned 40 gram etter fødselen då me drog heim, så det lovar godt. Og eg føler no at han et masse, så det blir spennande. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å høre "rapport" fra sykehuset da, regner med at alt står bra til med småtten (og dere store også da, men det sjekker de vel ikke ut så mye...)

en dag når det passer, så skal vi komme på besøk, men dere skal få litt ro (fra oss i alle fall), også skal vi være HELT sikker på at jeg ikke er småsyk.

For jeg skal ikke ha ansvaret for å ha gjort småtten syk i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm! Kakemann og julebrus! :hjerte:

Håpar ikkje Småtten får vondt i magen av dette.. ;)

Vær forsiktig med brus og kullsyre. Enkelte babyer reagerer veldig på det.

Kos deg med gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før desember er greit av og til, men før ADVENT? (jeg forbeholder meg retten til å drikke julebrus første søndag i advent, og det er i november enkelte år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Septima
Før desember er greit av og til, men før ADVENT? (jeg forbeholder meg retten til å drikke julebrus første søndag i advent, og det er i november enkelte år)

Ja, der har du rett. Første søndag i advent eller 1.desember, alt etter hva som kommer først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at alle har så forskjellige meiningar om kakemenn og julebrus. :ler:

Her er det verken jul eller advent utan Lerum julebrus, men eit glas Hansa er lov no som det er november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansa er det eneste som teller som julebrus for oss (ikke at vi drikker det andre heller i november da, men det er Hansa som er julebrusa vi drikker). Men jeg overholder strengt regelen om advent/desember.

Og min kjære (som ikke pleide overholde det før jeg begynte å styre ham...) gleder seg stort...

Alt vel med Småtten på kontrollen, antar jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...