Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg klarte å snika meg til et bilde fra den stolte tanta, rett før eg fekk bilde av dere. :sjenert:

Han er jo berre heilt NYDELIG då!!! :hjerter:

Gleder meg virkelig til å treffe han altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh... sikker på at han er kjempenydelig.

"Når kan vi reise og se ham?" spurte min kjære da han våknet av sms om en nydelig gutt som var født. Han mente nok ikke at vi skulle dra helt enda (og egentlig sa han det vel litt sånn på tøys, han spurte jo også "skal vi dra og se på?" da jeg sa at Linn3c var på sykehuset for å få babyen...), og vi lar de nybakte familien få ha besøk av familiene sine nå, men vi kommer nok på besøk, for jeg gleder meg til å få sett det lille underet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle mine søte damer! :)

Er innom ein snartur frå Barselloftet, skal straks ned å ete kvelds.

Tusen takk for alle koselige meldingar og gratulasjonar - det varmar masse for eit nybakt mamma- og pappahjerte!

Satsar på å få reisa heim i morgon, så då kjem det litt meir inngåande rapport når me kjem oss i orden og blir litt meir vante til å vera spebarnsforeldre.

Me har bytta på å lese meldingane frå dykk høgt til kvarandre, eg og mannen, og han set like masse pris på å få koselige tilbakemeldingar som det eg gjer. Han helser masse til alle!

:kose: frå Linn3c og mannen

...og Småtten! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh! Så koselig å høre fra dere så snart! :-D

Jeg gleder meg virkelig til full rapport. Alltid gøy å lese en KGers fødselshistorie, spesielt når en har fulgt meg gjennom svangerskapet. :)

Håper jeg får se et bilde av den lille, fantastiske gutten deres. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...