silvius Skrevet 10. september 2006 #3181 Del Skrevet 10. september 2006 den ene er 100*80 og den andre 80*60 (tror det er standard målene!) ← Ja, trur det er standard målene ja. For å være veldig vanskelig då Linn3c; hvilken skal du ha til vogna? Føler at eg maser fælt om dette nå altså... Men eg skulle så veldig veldig gjerne visst det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. september 2006 #3182 Del Skrevet 10. september 2006 Den minste er til vogna, og den store til (sprinkel)seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3183 Del Skrevet 10. september 2006 Eg skal ikkje ha til dyne til vogna. Eg skal ha til senga og til vogga. Den vesle er til vogga og den store til senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3184 Del Skrevet 10. september 2006 Eg skal ha voksipose i vogna. Om voksipose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3185 Del Skrevet 10. september 2006 Og, forresten... Hei på deg Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2006 #3186 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3187 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 10. september 2006 #3188 Del Skrevet 10. september 2006 Oki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2006 #3189 Del Skrevet 10. september 2006 Besteforeldrene er vel ordentlig spente på å få hilse på småtten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 10. september 2006 #3190 Del Skrevet 10. september 2006 Bare innom med en jeg på søndagskvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3191 Del Skrevet 11. september 2006 Oi! Ny avatar på Capri også! No kjem de til å gå heilt i surr for meg ei stund her, altså. Må jo faktisk lesa på nicket for å sjå kven det er som har vore her... Ein god halvtime sidan eg stod opp no. Vakna sånn litt og spurte mannen om kva klokka var, for ferien hans er slutt i dag, og han skal på jobb. Eg hadde slått av telefonen min, for den var så og sei tom for straum sånn i halv seks-tida. Det rare var jo at mannen sin telefon var også avslått. Antakeleg lite batteri der også, fann me ut. Men me fann no ut at klokka var MASSE og at me hadde forsove oss med halvannan time. Usj... Ikkje så kjekt akkurat. Men han kledde no på seg i ein fei, eg hjelpte til så godt eg kunne med å finna fram ting han skulle ha med seg og vips; så var han i bilen på veg til jobb. Eg lukka garasjen etter han, kven sa at me treng automatisk garasjeport-åpner? Og så tusla eg oppatt og kledde på meg vanlege klede. Kan jo ikkje dingla rundt i morgonkåpa heile dagen heller. Så no skal eg straks få meg litt mat. Kjenner det rumlar i magen min. Ha ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. september 2006 #3192 Del Skrevet 11. september 2006 Forsove seg ja. Min telefon har masse strøm. Men den ligger hjemme... og jeg er på jobb. Men jeg forsov meg i det minste ikke da, for vi har TRE vekkerklokker vi. (Min LC som jeg temper pliktskyldig med og siden jeg fikk "grønt lys" med den i dag er det i alle fall en som blir glad tenker jeg Og klokkeradioen. Og min kjæres mobiltelefon. Alle til ulike tidspunkt da, og jeg sover tiligjen mellom minst to av dem...) Men garasjelukker, det har vi faktisk. Ganske genialt, særlig når det regner. (Men slett ikke noe man TRENGER. Og ettersom vi går om morgenen, så trenger jeg den i alle fall ikke da. Med mindre vi forsover oss, da kjører vi kanskje ja...) Jaja, hmm, rotete innlegg. Skulle egenltig bare si: Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3193 Del Skrevet 11. september 2006 Spennande med grønt lys på LC, då! Ha ein fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3194 Del Skrevet 11. september 2006 Me har jo forresten garasjeportåpnaren liggande i garasjen. Har berre ikkje fått installert den enno. Alt til si tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3195 Del Skrevet 11. september 2006 Hmmm.. Var å henta parabolen på posten på laurdag. Må ned i garasjen og sjekka om kortet ligg i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. september 2006 #3196 Del Skrevet 11. september 2006 Høres ut som du nyter late dager hjemme i nytt hus. Kjempe deilig. Parabol må en ha vet du. det har vi og. greit å ha litt å velge i. ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3197 Del Skrevet 11. september 2006 Då var parabol-problem ordna. No er det berre å vente på installasjon Glossy: Eg kosar meg heime, ja. Litt stille og sånn her, høyrer kor katten snorkar borte i stolen ho ligg i.. Men det er herleg. Trur eg skal unne meg eit par minuttar på sofaen. Berre først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2006 #3198 Del Skrevet 11. september 2006 Var sofaen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3199 Del Skrevet 11. september 2006 Veit ikkje... Fekk aldri komt så langt.. Gjekk og henta posten, og kvikna litt til då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3200 Del Skrevet 11. september 2006 Kubba litt på senga no, det var deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg