Malama Skrevet 28. august 2006 #3101 Del Skrevet 28. august 2006 Såpass ja! Strikkhopping er... ikke alltid så lurt å gjøre uten skikkelig planlegging etc, kanskje... Isbitmaskin på kjøleskapet var grunnen til at vi valgte et amerikans side-by-side kjøleskap. Vi valgte dog ett som kostet ca halvparten av det du linket til, og var av den amerikanske formen, altså side-by-side, større og mer plasskrevende. Men så deilig, med vann og isbitdispenser Det er deeeeeeeeilig med isvann, fylle et glass over halvfult med knuste isbiter, og fylle på iskaldt vann Stilig sofa også ja. Dere får det nok kjempekoselig, unner dere å komme inn i nytt hus Og wee, Brann vant! Det var bra, selv om de spilte ELENDIG i 1. omgang, så klarte de å snu det. Wee Vel, jeg skal jo vaske ut leiligheta nå egentlig, så jeg bør vel dra meg ut fra KG og sette igang... kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 28. august 2006 #3102 Del Skrevet 28. august 2006 Kjørte over Puddefjordsbrua i morges, og så ein plakat der det stod "Strikkhoppping pågår" Her er grunnen! ← Hehe...de snakket jeg med på lørdag da jeg var på vei hjem fra jobb På det nederste bildet, ehh..gruppebildet, da gikk jeg forbi rett etter at det ble tatt Så snakka jeg med han heeeelt til høyre i bildet, han med svart parykk.. Han lurte på om han burde klippe seg snart...sa han burde spare litt til jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. august 2006 #3103 Del Skrevet 28. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3104 Del Skrevet 28. august 2006 Ååååh, stakkar Kverula som ventar og ventar. Håpar dei får Kveruliten i natt! til alle som har vore innom! Var med veninne G i dag i staden for i går, forresten. Ein tur på Ikea og ein tur på Byggmakker, samt oppom for å vise fram huset. Fann peisovn på Byggmakker, samt sentralstøvsugar og garasjeportåpnar. På Ikea fann me idear i massevis til både garderobe og kjøkkenløysing. Så no nærmar det seg ferdig, før me har fått huset faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 28. august 2006 #3105 Del Skrevet 28. august 2006 Jippi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. august 2006 #3106 Del Skrevet 29. august 2006 Så gøy! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. august 2006 #3107 Del Skrevet 29. august 2006 Kjørte over Puddefjordsbrua i morges, og så ein plakat der det stod "Strikkhoppping pågår" ← Mannen opplevde akkuratt det samme på sitt utdrikkingslag. Skulle likt å sett fjeset på han da ja. Han hater høyder Var glad han bare skulle hoppe på bakken da ja... Vi skal og ha kjøleskap med isbiter. Men et myyye billigere alternativ til Miele sitt. FOR en pris på det skapet utrolig at folk bruker så mye penger på et kjøleskap iallefall. Håper alt er vel og at knøtten vokser. Blitt enig om navn eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3108 Del Skrevet 29. august 2006 Hehe, så festlig Glossy! Har de plass til sånt dobbelt kjøleskap på kjøkkenet eller blir det enkelt på deg og? Er framleis på leit etter eit billigare, men me gjer MAKS 10 000 kr for eit kjøleskap, så viss me ikkje finn eit i den prisklassen eller under, ventar me til våren. Mamma fortalte om ein slags isbitmaskin som ho hadde sett på den lokale jernvare-butikken. Det var ikkje verken kjøleskap eller frys, det var rett og slett berre ein boks som laga isbitar. Kanskje det kan vera noko for oss? Eg skal i alle fall sjekka opp i kva det er og om dette funkar slik me har tenkt. Alt er berre bra her, og Småtten veks og trivs - såvidt eg veit. Namnet er framleis litt diffust, me har eitt som me har likt begge to, men eg veit ikkje om eg er heilt fornøgd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 29. august 2006 #3109 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde akkurat tenkt å skrive at jeg skulle legge meg da du logget deg av...Skal opp tidlig å han laaang dag i morgen også, så vi snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3110 Del Skrevet 29. august 2006 Oki! Var koselig å snakka med deg. Håpar du får ein flott skuledag i morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 31. august 2006 #3111 Del Skrevet 31. august 2006 Skal dere flytte inn i huset i helgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3112 Del Skrevet 31. august 2006 I dag skal me overta! I dag skal me overta! I dag skal me overta! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. august 2006 #3113 Del Skrevet 31. august 2006 :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. august 2006 #3114 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 31. august 2006 #3115 Del Skrevet 31. august 2006 Endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 31. august 2006 #3116 Del Skrevet 31. august 2006 :hoppe: Lykke til med innflyttinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. august 2006 #3117 Del Skrevet 31. august 2006 Såååå gøy!!! Håper innflyttingen går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. august 2006 #3118 Del Skrevet 31. august 2006 Endelig! Lykke til med flyttearbeidet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. august 2006 #3119 Del Skrevet 31. august 2006 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #3120 Del Skrevet 31. august 2006 Lykke til med flyttesjauen!! Det blir spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg