Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for det. Tippar magen din er rimelig stor etterkvart også. Har du også tatt magebilder regelmessig? :)

Ha ein flott siste dag som gravid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig sofa!!! Vi har og svart 2+3 seter. Helt topp. Iallefall med unger. Kan bare tørke av alt som kommer nedi.

Blir spennende å komme i nytt hus. Gleder meg til bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kjøleskap!!! Med isbitmaskin og greier! Det vil eg og ha når eg blir stor...

Sofaen var tøff og! Såg _veldig_ komfortabel ut!!

Håpa du får ein fin dag snuppa!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugseliste-oppdatering:

¤ Ringe Elkjøp ang. Miele kjøleskapet me vil ha

Kjøleskapet kostar 21995 kr. Er heilt utelukka for oss som hadde tenkt å bruke omlag halvparten på eit nytt kjøleskap. Så me ventar til våren og ser om marknaden har utvida seg litt.

¤ Ringe byggeleiar ang. varmepumpebefaring

Han tok ikkje telefonen, prøver igjen seinare.

¤ Ringe fysioterapeut

Fekk time i morgon klokka halv ni.

¤ Betala rekningar

¤ Møte DaMitT ved kontoret hans ti på fire, klar til varmepumpebefaring ti over

Har forresten bestemt oss for sofa.

Pireus 3+2

Då var sofaen bestilt, og kjem saman med utemøblane me bestemte oss for, på fredag, til det nye huset vårt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig sofa!!! Vi har og svart 2+3 seter. Helt topp. Iallefall med unger. Kan bare tørke av alt som kommer nedi.

Blir spennende å komme i nytt hus. Gleder meg til bilder ;)

Ja, skinn er genialt som familiesofa :)

Har litt bilder allerede, men dei ligg på den stasjonære pc'en min som er lagra fram til torsdag. Då kjem han opp - fortare enn svint! ;)

Stilig kjøleskap!!! Med isbitmaskin og greier! Det vil eg og ha når eg blir stor...

Sofaen var tøff og! Såg _veldig_ komfortabel ut!!

Håpa du får ein fin dag snuppa!! :klem:

Ja, dette var skikkelig stilig!

Men som eg sa i stad, så kosta det flesk og litt til, så det blir nok ikkje endo. Me har jo kjøleskap foreløpig, så då kjøper me oss ein fryseboks til eit par tusenlappar i staden for eit flott kjøleskap til 22!

Sofaen var heilt digg! Mjuk og god. Hadde jo egentlig ikkje tenkt oss svart, men det er jo heilt greit då. Me spritar han opp litt med fargerike puter som står i stil med resten av stova. :)

Når kjem du til Bergen igjen, Silvius? Er det slik at me kan planlegga Stadda-tur? ;)

Håpar du også får ein flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kjem du til Bergen igjen, Silvius? Er det slik at me kan planlegga Stadda-tur? ;)

Eg skal heim til helga ;) B gifter seg på lørdag :hoppe:

Ellers kjem eg heim i veke 41 (kjem heim ein gang i løpet av helga før, dvs 6.-8. oktober, og reiser nok ned igjen mandag 16.)

Niese S kjem mest sannsynlig på besøk til meg i veke 40 :hoppe: så då må eg følge henne heim igjen + at eg har høstferie veke 41. Så då håpar eg du har gjesterommet i orden! :sjarmor:

Men det er jo selvfølgelig ingen heimekampar dei gangane eg er heime så det ser litt dårlig ut med fleire Stadda-turar i år.. :tristbla:

Med mindre du har lyst til å gå 22. eller 29. oktober ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22. eller 29. oktober du liksom... :tunge1: Hehe, kan jo hende at det er leeenge til fødselen framleis på den tida, eller han har kome allereie.. Ikkje veit eg. Han kan jo risikere å komma på bursdagen din, det er overtidsdatoen min... ;)

Men eg har gjesterommet klart frå førstkommande helg, eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. kommenterte ikkje B sitt bryllup, fekk det ikkje med meg heilt før no når eg leste innlegget ditt ein gong til.

Hjelpe meg altså! Allerede no! :hoppe:

Så gøy! Ta masse bilder! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede no ja!!

Trur ho hadde samme følelsen, for ho hadde ikkje tid til å snakke med meg i går ;) Då satt ho med sanghefte til kirke og fest...

Vi kunne jo prøvd å få til et møte til helga. Eg reiser ned igjen mandag formiddag... Men eg reknar med at du er travelt opptatt med flytting så eg skal alltids klare å vente ein mnd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...