Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så artig med en kjent nabo :)

Grattis med 30 uker forresten. (noen jeg kjenner??)

Jammen ikke lenge igjen nå nei... Bare å gjøre seg klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr tre i oktoberklubben er fødd! :overrasket:

OJ!

Ja, det er vel berre å gjere seg klar, no etterkvart!

Har de blitt noko klokare med tanke på sjukehusval?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med en kjent nabo :)

Grattis med 30 uker forresten. (noen jeg kjenner??)

Jammen ikke lenge igjen nå nei...  Bare å gjøre seg klar ;)

Takk for gratulasjon! )

Javisst kjenner du henne, eller du veit iallefall kven ho er. Langt lyst hår, briller, sat alltid saman med damene på første til tredje benk. Hadde alltid masse spørsmål til forelesaren... Send meg ein PM viss du fremdeles er i tvil. ;)

OJ!

Ja, det er vel berre å gjere seg klar, no etterkvart!

Har de blitt noko klokare med tanke på sjukehusval?

Ja, nærmar seg no, men er då likevel 10 veker igjen til termin. Så eg tek det med ro. Har altfor masse å gjera før Småtten kjem til at eg har tid til nokon fødsel endo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snartur innom.

Virker som om dere har hatt flott tur.

Her er det flyttetid. Å pakke ut siste rest av "dill-dall" fra leiligheta er KJEDELIG, men jeg kan hilse deg og si, gled deg til dere får begynne å pakke UT, det erkjempekoselig det. Putte ting i nye skap, ordne, dille, pynte, kose seg :)

Kos dere, de siste 10 ukene før babyen kommer ut. Min bror kom 10 uker før tida han, og det er ikke noe å trakte etter, så hold småtten inni der litt til ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så fort tiden har gått i denne dagboka!! 30 uker allerede?!

Er Småtten informert om at du ikke har tid til noe fødsel før om ti uker da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt det var med så masse besøk i boka då! :)

:ler:

:klem:

Hvordan se magen ut?

Hmmm... Er hos mampap no, med b erre lånte maskiner, mannen tok med seg både maskina og kameraet til byen.. Skal få lagt inn bilde så snart han sender det over til meg. Men magen er ikkje så veldig mykje større enn sist.. Trur eg.. ;)

Snartur innom.

Virker som om dere har hatt flott tur.

Her er det flyttetid. Å pakke ut siste rest av "dill-dall" fra leiligheta er KJEDELIG, men jeg kan hilse deg og si, gled deg til dere får begynne å pakke UT, det erkjempekoselig det. Putte ting i nye skap, ordne, dille, pynte, kose seg :)

Kos dere, de siste 10 ukene før babyen kommer ut. Min bror kom 10 uker før tida han, og det er ikke noe å trakte etter, så hold småtten inni der litt til ja :)

Så kjekt at du stakk innom :)

Har litt blanda kjensler for utpakkinga for tida. Merkar godt at magen er på plass, så det er tungt å drive å gjera masse for tida. Så det vil nok ta masse tid å koma oss skikkeleg på plass i nyehuset ja..

Oj! Så fort tiden har gått i denne dagboka!! 30 uker allerede?!

Er Småtten informert om at du ikke har tid til noe fødsel før om ti uker da? :ler:

Lurte på det samme som Sniglå! :ler:

30 veker ja.. Hehe. Eg får ta meg ein alvorsprat med han i kveld. Han driv no på å snurrar og kavar på inni der, ikkje noko teikn til at han vil ut enno, men det begynnar vel å bli trongt etterkvart.

--------------------

I dag sendte mamma bror min på loftet og henta ned ein del babyklede og dei gamle barnevognene våre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro at du får kjentfolk som ny nabo, og veldig kjekt at de også har små barn. Dere kommer nok til å få mange koselig stunder fremover.

Når flytter dere inn i huset igjen?

Får håpe småtten din forblir i magen 10 uker til da. Der har han det vel best, ikke sant?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: :Nikke:

Havfrua: Ja, det blir kjempebra å få nokon me kjenner i eit av nabohusa. Satsar på at me blir fort kjende med dei andre som bur der også, sidan dei også har barn. :)

Småtten må fint finne seg i å vera inni magen ei stund til, ja. Men for tida kjennest det ut som at han trivs veldig godt inni der, så det går vel helst bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klem Septima, her er ein tilbake til deg :klem:

I dag har eg vaska masse babytøy, skal henga opp ei og setta på ei maskin til no. :)

Har nett vore ute og plukka rips no, både raude og gule. Heilt til det begynte å regna som smått, då kjem myggen så fort at det ikkje er til å halda ut.

Men no vil pappa ha maskina si tilbake, me snakkast! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Rips er godt! :sikle:

Eg fekk mamma til å lage ripsgelè til meg hvis eg plukka ripsen i sommar! Nam!!!!

Men eg må sei at den raude ripsen er bedre enn den gule... Den gule er litt for søt for å vera rips på ein måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...