Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, for ein dag... For varmt til å gjera noko og for rotete til å la vere.

Har hatt nok ein ringedag i dag, for eg måtte finna ut kvar eg skulle senda sjukemeldinga mi. Og då eg ringde Trygdekontoret for å finna ut av det, fekk eg veta at det skjemaet kommunen skulle senda dei, var enno ikkje kome. Så då måtte eg nok ein gong ringa kommunen og spørja kva dei driv på med.

Tok på meg streng-kostymet og ringte kommunen. Spurte etter dei som har med desse skjemaa å gjera, og vart nok ein gong sett over til feil etat. Kemneren. Eg skal snakka med lønskontoret eg, ikkje Kemneren. Argh! Indolente sentraldame...

Stakkar snille mannen på Kemnerkontoret som fekk smaka "strenge-Linn3c's vrede" kunne ikkje gjera noko anna enn å gje meg dirketenummer til dama eg skulle snakka med. Vedkommande var sjølvsagt til lunsj. Så eg ringde oppatt ein halvtime etterpå. Då kom eg direkte til ei anna dame, og fekk vita at ho eg hadde ringt er på ferie. Fekk direktenummer til ho eg SKULLE snakka med, og beskjed om at ho NETTOPP var gått til lunsj. *frese*

Jaja, ikkje noko verken eg eller ho i telefonen kunne gjera noko med, eg vart fint sittande, nøydd å venta. Så eg ringte oppatt no nett, og fekk vita at ho hadde sendt skjemaet, slik som avtalt. Og det for ei veke sidan. Det var nok Trygdekontoret som ikkje hadde fått det fram til riktig person endo.. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Kjipt vær å gå hjem i, i sandaler, skjørt og singlet også.

Naive meg...

Men på den annen side, med slikt vær ER det, som jeg poengterte, levelig hos oss...

Skrevet

Puh!

Har vore på farten heilt frå klokka to til no. Har vore på trening, på koseleg middagsbesøk hos svigers og innom kjærasten til bror min for å hjelpa faren med dataen. :ler:

Så no er eg kjempetrøytt og orkar nesten ikkje å halda meg våken for å eta eit rundstykke med kjære eingong. :Gjesp:

Skrevet

Hihi!

No sit eg på mannen sitt kontor og sørfar. Etter at eg hadde kjørt han på jobb i morges, stakk eg innom ein butikk og kjøpte frukost/lunsj til han og spurte om det passa at eg kom innom. Og han vart kjemepglad for overraskelsesmaten og selskapet. Det er nemleg berre han og ein kollega igjen på kontoret no, alle dei andre har ferie. :)

Skrevet

Hmmm.. Prøver å planleggja jentekvelden eg skal ha på laurdag, vanskeleg å bestemma seg for kva ein skal servera. Men eg trur eg har endt opp på ein rett som alle likar ;)

Skrevet

Så koseleg å bable med svigerinna mi på msn! :) Ho har termin akkurat ein månad etter meg, så me har jo såååå masse babyting å prata om ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det må være supert å ha ei som er i samme situasjon som deg som du kan snakke uavbrutt om baby og svangerskap om.

Jeg for min del må prøve å begrense meg litt, for ingen av mine nærmeste har eller venter barn. Men det er ikke så lett å ikke skulle snakke så mye om noe som opptar en såpass! ;)

Så koselig med jentekveld på lørdag da! :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Ja, det er kjekt! Me kjem liksom litt tettare som venner også no som me har dette felles. Lettare å snakka saman når me har noko som opptar oss såpass mykje. Ho er forøvrig komt myyyykje lengre enn meg i alt. Både innkjøp av klede og ting, samt namnevalet og alt anna. Hehe.. :ler:

Skrevet

Slitsomt å rydda i denne varmen. Er berre heilt trøytt og daff i kroppen i dag. Har mest lyst å gå ut i sola og leggja meg under sommerdyna og sova litt...

Skrevet

Har hatt litt sånn av og på rydding i dag. Er så varmt at eg orkar ikkje å stå på hovudet å pakka i kassar heller. Får heller ta litt meir seinare ein dag, når det er mindre sol.

No har eg i alle fall fått rydda litt her og litt der, så no er det greitt å koma heim for mannen. :)

Me skal jo forresten vekk i kveld igjen, i kveld er det kusina til mannen som står for tur. Kjære har ordna datamaskina deira, så no får me middag som gjengjeld. Det er kos!

Men fyrst skal eg ein liiiiten tur utom "senteret" før eg køyrer ned og hentar elsklingen.

So long! :vinke:

Gjest gjest1
Skrevet

God morgen Linn3c.

Håper du får en fin dag.

:kose:

Skrevet

Heihei!

Har sove lenge i dag, ja. Vakna med eit rykk for halvannan time sidan og vanvittig krampe i den høgre leggen min. Strekte han godt, så godt som eg klarte og prøvde å slappa av litt til.

:kose: på Havfrua!

Skrevet

Mmmmm! Kjøpte kanelbollar frå Bakers i går, og dei funkar kjempegodt som frukost! ;)

Skrevet

boller til frokost hørtes ut som sunn husmannskost ;)

Skrevet

hehe..

Vart eit rundstykke også. Kan ikkje berre leva på kanel heller ;)

Skrevet

No har eg snakka med Trygdekontoret og dama der hadde utbetalt pengar til meg allereie! :)

Får ca det same som eg har hatt i løn. :hoppe:

Skrevet

Så bra at det endelig har løst seg litt. Teite trygdekontoret av og til altså. Bare vent til du føder du - skulle av og til tro de som satt i andre enden måtte betale fra EGEN lomme!!

Hvordan går det med navne valg til prinsen??? (som heelt sikkert kommer på min bursdag :enig: Synd det ikke blir jente, for da kunne hun hete som meg :tunge1:

Er vel på tide å gjere nokke. Blir litt rar i denne varmen ja :ler:

Skrevet

Ja, ikkje sant det burde blitt ei jente viss han kom på din bursdag Glossy? :ler: Men du har jo kjempefint namn, så det kunne me jo ha vurdert om det vart ei jente. Men eg trur ein gutevariant av ditt namn kan bli litt vanskeleg å få til :tunge1:

Er heilt vanvittig varmt i dag... Eg er eigentleg på veg ut, men veit ikkje om eg orkar likevel... :Hehe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...