Linn3c Skrevet 10. august 2006 Forfatter #3001 Del Skrevet 10. august 2006 Aller først til liv: Ja! Det vil me gjerne! Var mannen din med på den eller? Det hadde jo vore ein super måte å blitt betre kjend på! Så, Saeria Og til slutt IdaC Ja, me kom oss til Halmstad i staden. Har hatt ein fin dag her, og så har me vore på "bio" og sett Supermann No må eg skynde meg å poste slik at liv ser meldinga før ho går av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3002 Del Skrevet 12. august 2006 No er me tilbake i Norge igjen! Er i Oslo i dag, og skal treffa liv om ikkje så altfor lenge. Gler meg masse! Har vore hos ei venninne av mannen i går kveld og i natt, ho bur MIDT i Oslo sentrum. Så her har det vore masse liv heile natta, med i alle fall 10 uteplassar i umiddelbar nærhet. Men det var kjempekoseleg å treffa henne igjen, er såå lenge sidan sist. Synd det blir så sjeldan me treffest. Håpar det blir litt oftare no når me kan tilby eit gjesterom når venner og kjende er i Bergen. Eg og liv skal plassera mennene våre framfor maskinene i dag, og så skal me jentene kosa oss saman med litt sjåpping... Så lenge me orkar.. To i siste trimester orkar vel gjerne ikkje så mykje før me blir slitne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. august 2006 #3003 Del Skrevet 12. august 2006 Har dere funnet ut hvordan dere kommer dere lettest fra henne til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3004 Del Skrevet 12. august 2006 Tja, me har sett på kart på gulesider, og så har me gps'en i bilen. Så me håpar på å komma oss fram Det er ikkje så langt i følge gulesider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2006 #3005 Del Skrevet 12. august 2006 Kose dere, jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3006 Del Skrevet 12. august 2006 Me kosar oss, me Har vore på sjåpping og greier, no sit me og ventar på at mennene våre skal komma tilbake med mat til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2006 #3007 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg har så uffattelig dårlig samvittighet for at jeg ikke stikker innom deg så ofte. Jeg lover stadig vekk at jeg skal skjerpe meg, men det har ikke skjedd enda. Jeg håper du har hatt en fin sommer og du går i mot en fin høst. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3008 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Uhm... **Sommerberta**...? Hmmm, kan ikkje sei at eg veit kven det er, nei... *inn i boka di å sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. august 2006 #3009 Del Skrevet 14. august 2006 Høres ut som en super ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. august 2006 #3010 Del Skrevet 16. august 2006 Hei snuppa! Håper du koser deg dei siste dagane på ferie før siste halvdel av flytte-sjauet begynner!! Kjipt at vi ikkje rakk å møtast før dåke reiste på ferie... Vi får ta det igjen i oktober, når du er blitt så stor at du ikkje orkar nåkenting Då skal eg iallefall heim ei veka. Veldig glad i deg vennen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 16. august 2006 #3011 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Hei snupp, håper du har kosa deg på tur og på besøk hos Liv. Endret 16. august 2006 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. august 2006 #3012 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 16. august 2006 #3013 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3014 Del Skrevet 16. august 2006 Glossy: Ja, me har det fint! Silvius: Ja, det var no synd at me ikkje skulle klara eit lite møte til før hausten tok oss, menmen.. Havfrua: Me hadde det kjempefint hos liv, ja. Ho er så grei og hyggelig! ~Capricorn~: Septima: ----------------------------- Då er det vel på plass med eit aldri så lite referat frå ferien, tenkjer eg. Får sjå om eg legg ved nokre bilder etterkvart også... Kan kanskje starte med magebilde for 29+1: Ja, sånn såg magen ut for et par dagar sidan. Kanskje endo litt større i dag. Det er masse liv inni der og det kjennest ut som at han har lagt seg med hovudet ned og rompa i vêret, for det er stadig bittesmå dult nederst - spesielt på blæra - og litt større dunk øvst i magen og i ribbeina. Ja, så var det ferieoppdateringa... Fredag 4. august la me ut på veg frå Bergen mot Tønsberg. Drog i to-tida og var framme litt før midnatt. Me stoppa mange gongar, mest fordi eg måtte tisse. Hadde ein times stopp på Geilo der me åt herleg mat på Peppes. Me koste oss i Tønsberg heile helga og fram til tysdag morgon. Me var mellom anna på Verdens Ende og på Slottsfjell. Flott! Tysdag morgon drog me til Sandefjord og tok båten over til Strømstad. Kjørte vidare derifrå til Malmø. Vandra litt i Malmøs gater og hadde ein fin kveld. Overnatta der og drog til København dagen etter. Tok toget over - det tok 45 minuttar kvar veg. Koste oss i Køben saman med eit venepar, med sightseeing og kakling. Drog tilbake til Malmø om kvelden og sjekka ut frå det flotte hotellet dagen etter. Vendte så nasene heimatt mot Norge. Stoppa i Halmstad, for det var ikkje råd å få tak i hotell i Gøteborg pga EM. Men Halmstad er ein flott by, veldig koseleg. Tusla rundt i gatene der, før me gjekk på "bio". Såg den nye Supermann-filmen. Ganske bra. Dagen etter køyrde me saman med veneparet vårt som me møtte i Køben oppover mot norskegrensa att. Me skilte lag i Svinesund, der me måtte sjekka ut Happyland... Ut på kvelden kom me til Oslo, og ei barndomsveninne av mannen. Veldig kjekt å treffa henne att, var lenge sidan sist. Berre litt dumt at ho budde midt i "party-Oslo," for det var litt vanskeleg å få sova der... Ho skulle på jobb dagen etter, og me hadde avtalt å møta liv og livmannen i halv to-tida. Me visste ikkje heilt kor dei budde, så me plotta adressa inn på gps'en, og var der vel kanskje 20 min før me hadde avtalt. Hehe, fine gps'en - den har hjelpt oss masse no på turen! Trefte på liv midt i vegen, heilt uventa. Og eg trur me vart litt sjokkerte alle saman. Fekk liksom ikkje helst skikkeleg, berre sa "hei" gjennom bilvindauget. Så då fann me parkering og vart med henne inn og helste på livmannen. Kjekke folk, begge to! Me parkerte mennene våre med datamaskinene og så gjekk eg og liv på sjåpping. Eg kjøpte masse greier på Indiska - yndlingsbutikken min, som dessverre ikkje fins i Bergen. Og så åt me kjempegod, heimelaga is på det eine senteret me var innom. Og fekk kvilt beina, ikkje minst... Etterpå var me innom og snopte litt bebis-kle på salg. Eller.. det var vel ikkje salg på dei me kjøpte? Me fant ut at det var berre jentekle det var salg på. Men likevel.. Me fann då noko å kjøpa likevel.. Vel heime att åt me herleg middag og koste oss i kvarandre sitt selskap. Overnatta der og dagen etter drog me i botanisk hage, geologisk- og naturhistorisk muesum. Kjempekoseleg! Drog heim igjen til dei og laga middag, og så kom ein anna me har spelt online i WoW saman med. Spelte Passport saman til seint på kveld, der liv knuste oss alle! *notere at eg vil også ja det spelet* Overnatta der til mandag, og takka så for oss. Det var kjempekjekt å treffa dykk liv! Tusen takk for oss, husk at det alltid er ein plass til dykk hos oss i Bergen! Så drog me vidare. Lunsja på Holmekollen. Kjøpte mat på Ica Før me drog vidare til mannen sin onkel og tante i Bærum. Var der i to dagar, og trefte igjen søskenbarna til mannen som me ikkje har sett sidan i fjor. Drog derifrå i morges, til Leikanger nær Sogndal, der me er no. Har vore utan nett i Bærum, derfor vart det ikkje oppdatering før no... Her skal me vera i eit par dagar før me dreg heim til mamma og pappa. Tusen takk for at de held boka mi i live medan eg er vekke, alle saman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2006 #3015 Del Skrevet 16. august 2006 Flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. august 2006 #3016 Del Skrevet 17. august 2006 Kjekt å lese om ferien deres. Fiiine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. august 2006 #3017 Del Skrevet 17. august 2006 Kjekt å lese at dere har en fin ferie! Magen vokser og vokser, veldig artig å få være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3018 Del Skrevet 17. august 2006 Heihei til alle som har vore innom! I dag har me vore til Nigardsbreen. Nydeleg! Men hjelpemeg så varm eg var! Har ete herleg grillmiddag og is til dessert! Var på vekta no nettopp... Har gått opp 11 kilo sidan eg vart gravid, det er vel ikkje såååå ille? Hadde forventa meir, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3019 Del Skrevet 18. august 2006 Oi! Gløymde heilt at det var torsdag og vekeskiftedag i går! Men då får me litt for 30+1 i dag då! Det er 10 veker og 1 dag att til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3020 Del Skrevet 19. august 2006 Fann ut at ei som eg gjekk i kull med på lærarskulen skal flytta inn i eit av nabohusa der me skal bu. Og ikkje nok med det, men ho er nettopp blitt mamma også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg