Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for kompliment alle saman. :sjenert:

Syns ikkje magen min er så stor sjølv, men no når eg såg han på bileta så ser eg jo at han har blitt større, ja. Og merka det då den eine gravidbuksa mi faktisk var for lita då eg skulle ta ho på meg i dag. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No stod eg opp før åtte for å ringe til Trygdeetaten for å høyra kor dei står i saka mi om sjukepengar, og så finn eg ut at dei ikkje opnar før ni.. Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at en må søke om å få sykepenger når legen har sykemeldt og det er trygdekontoret som tar over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at en må søke om å få sykepenger når legen har sykemeldt og det er trygdekontoret som tar over?

:Nikke:

Heidi76: :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen anelse. For no står eg i stampe her...

Ringte Trygdekontoret, dei hadde ikkje mottatt skatte- og inntektsopplysningsskjema frå kommunen eg har jobba i.

Så då ringte eg til kommunen. Vart fyrst sett over til kemneren, og derifrå sett over til ei dame på inntektskontoret, men det var ikkje riktig dame. Så då vart eg sett over til ei anna dame, men ho er opptatt nett no. Så då fekk eg direktenummeret til henne, og skal ringja henne oppigjen.

Men eg måtte berre få vidare sjukemelding hos legen, slik at eg ikkje gjekk glipp av sjukepengar viss det skulle gå bra. Så då ringjer eg han no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk ned dit, og på døra hang ein lapp om at eg måtte ta kontakt med nabo-legekontoret. Som sjølvsagt har lunsj frå 11 til 1230. Lurer på om eg berre skal dra ned dit i staden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk at alt går gal vei på en gang. Du er vel lei av å ringe og å løpe fra kontor til kontor nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk dama frå nabokommunen ( der eg har jobba sidan mars) til å senda inn inntekts- og skatteopplysningsskjemaet til trygdekontoret i min bydel. Det var jo det same som skulle ha skjedd for over ei veke sidan, men som tydlegvis på ein eller annan måte ikkje har skjedd likevel.

Ringde nabo-legekontoret etter 1230 og fekk vita av ei stressa kontordame at der var det smekkfullt i dag, så det var ikkje sjans å få koma til der. Eg kunne ta kontakt med mit eige legekontor i morgon, sa ho. Når det var deira feil at eg ikkje fekk fornya sjukemeldinga på rett dag, meinte ho at det ville gå bra å datera sjukemeldinga tilbake til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Må du søke om sykepenger når du er sykmeldt? :klø: Skjønte ikke det der jeg...trodde det gikk automatisk jeg...

Uansett - litt av et telefonmaraton du har vært gjennom. Det blir brått mange telefoner når man skal ordne ting nå for tida.

God kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon!

No har eg vore nedom på legekontoret som viser seg å vera stengt i dag også. Så no er eg rimelig 'pissed.' Korleis kan legen gje meg sjukemelding som går ut ein dag han veit at han ikkje skal vera på legekontoret? I morgon har han jo legepraksis ein annan stad, så då er han jo ikkje der uansett. Så no skal eg ringja til trygdekontoret og informera dei om kva som skjer, og spørja dei om kva eg skal gjera vidare. Verkar litt hjelpelaust, ja eg veit det, men eg har verkeleg ikkje aning om kva eg skal gjera. Eller, ein ting veit eg, eg skal skaffa meg ny fastlege. *grrr*

Kverula: Eg har jobba i eit vikariat i kommunen fram til og med 21. juni. Etter det måtte eg senda inn opplysningar og skatt- og inntekt for i år til trygdekontoret, saman med den grøne delen av sjukemeldinga. Dette for at trygdekontoret, dvs staten, skal ha den rette informasjonen til å betala ut sjukepengar til meg etter at eg er blitt arbeidsledig. :klem:

~Capricorn~: Ja, eg også. :klem:

No har eg snakka med ei søt og hyggelig dame på trygdekontoret og ho vart frustrert av å høyra om min situasjon utan lege og slik, ho sa at det ikkje var problem om legen tilbakedaterte sjukemeldinga til i går når han var tilbake på torsdag. For det er jo ikkje min feil at ikkje legen er på legekontoret. Og eg har jo verkeleg prøvd å få tak i han! Og sidan eg har hatt sjukemeldinga sidan 2. juni med dei same plagene, ville ikkje det vera eit problem å tilbakedatere, sa dama. Puh! Godt å vita. Så no skal eg berre ringja ned på legekontoret innimellom for å sjekka om det er kome folk der, og få meg time på torsdag ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dama på trygdekontoret er snill og grei i alle fall da.

Så håper jeg du får en time hoslegen og at alt ordner seg. Det fortjener du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tankane fullstendig på bilen no eg, liv. Så der skjønte eg ikkje hielt kva du meinte.. Sjukepengar meinar du?

Bilen ja.. Der er nok eit avslutta kapittel, trur eg. Med mindre nokon kan utretta mirakel med sveiseapparat... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...