heiduderborte Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hver gang jeg legger meg ned med pc'n på fanget så kjenner jeg dunking i magen, nesten som at hjertet mitt skulle vært i magen, er det bare ''refleks'' fra hjertet? Jeg har ikke noen problemer med det, men er så rart ;P
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Kanskje du får en eller annen blodåre i klem....? Anonymous poster hash: 20acd...75b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Det er hovedpulsåren din Anonymous poster hash: a5807...951
heiduderborte Skrevet 20. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2013 Det er hovedpulsåren din Anonymous poster hash: a5807...951 Hahah det forklarer det meste ;D
Luckiness Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Kanskje det jeg kjenner innimellom også? Flere ganger tenkt "shiiiit det er en baby som sparker". Siden jeg aldri har kjent noe slikt før og ikke vet hvordan det er
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 haha! det er bare hovedpulsåren ikke noe å være redd for. jeg kan se den når jeg har litt ekstra høy hjerterytme å legger meg på ryggen i sofaen å ser på magen Anonymous poster hash: d08ce...182
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå