Gå til innhold

Dunker i magen, hvorfor?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg legger meg ned med pc'n på fanget så kjenner jeg dunking i magen, nesten som at hjertet mitt skulle vært i magen, er det bare ''refleks'' fra hjertet? Jeg har ikke noen problemer med det, men er så rart ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du får en eller annen blodåre i klem....?



Anonymous poster hash: 20acd...75b
Skrevet

Det er hovedpulsåren din :)



Anonymous poster hash: a5807...951
Skrevet

Det er hovedpulsåren din :)

Anonymous poster hash: a5807...951

Hahah det forklarer det meste ;D

Skrevet

Kanskje det jeg kjenner innimellom også? Flere ganger tenkt "shiiiit det er en baby som sparker". Siden jeg aldri har kjent noe slikt før og ikke vet hvordan det er :P

Skrevet

haha! det er bare hovedpulsåren :fnise: ikke noe å være redd for. jeg kan se den når jeg har litt ekstra høy hjerterytme å legger meg på ryggen i sofaen å ser på magen :fnise:



Anonymous poster hash: d08ce...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...