AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Har du tatt en HIV test før? Hvor gjorde du det og hva kostet det og hvor lang tid tok det før du fikk svar? Krever du av nye partnere at de tester seg for HIV? Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Sjekk og behandling for SOI som omfattes av smittevernloven (dette gjelder chlamydia, gonoré, syfilis og hiv) er gratis i Norge. Anonymous poster hash: f9a60...06d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Sjekk og behandling for SOI som omfattes av smittevernloven (dette gjelder chlamydia, gonoré, syfilis og hiv) er gratis i Norge. Anonymous poster hash: f9a60...06d Gjør man det hos fastlegen? Finnes det andre steder det kan gjøres? Jeg vil helst ikke gjøre det hos fastlegen. Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Gjør man det hos fastlegen? Finnes det andre steder det kan gjøres? Jeg vil helst ikke gjøre det hos fastlegen. Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4 Hvis du bor i Oslo-området kan du dra til Olafiaklinikken. Anonymous poster hash: f9a60...06d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Alle kan dra til Olafia, uavhengig av hvor du bor. Så hvis du er på Oslotur kan man stikke innom, det er kun drop in. Anonymous poster hash: c125e...dfb
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Alle kan dra til Olafia, uavhengig av hvor du bor. Så hvis du er på Oslotur kan man stikke innom, det er kun drop in. Anonymous poster hash: c125e...dfb Ok takk. Men kan noen dele erfaringer? Bruker man å kreve det av nye partnere? Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Ok takk. Men kan noen dele erfaringer? Bruker man å kreve det av nye partnere? Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4 Jeg har gjort det av alle jeg har vært sammen med. Anonymous poster hash: c125e...dfb
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Ok takk. Men kan noen dele erfaringer? Bruker man å kreve det av nye partnere? Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4 I utgangspunktet ikke, men det er klart, man burde jo det. Jeg har meg kun med "trygge" menn som ikke puler rundt uten kondom, men samtidig vet man aldri. Kanskje har en av mine "trygge" menn hatt seg med en tilsynelatende "trygg" kvinne som tar vare på seg selv, men så har hun hatt et uhell med en annen mann som igjen har hatt et uhell med en annen kvinne. Poenget mitt er at man KAN være uheldig. Men selvfølgelig, sjansen er jo veldig liten. Anonymous poster hash: ba656...485
Charlie. Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Ok takk. Men kan noen dele erfaringer? Bruker man å kreve det av nye partnere? Anonymous poster hash: 7c3d8...7c4 HIV-test er trolig det siste jeg ville ha krevd av en partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå