Gå til innhold

Dama har hatt trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er innlysende. At du føler deg truffet endrer ikke det faktum. Enhver kvinne som blir pult av to menn samtidig er løs. Hun er et felleshull for flere menn. Du kan jo innbille deg at en slik kvinne fremdeles fortjener respekt og bli vurdert som kjærestematerial, men ingen mann med alternativer vil godta dette. Gitt at han ikke tenner på å nedverdige dama si...

Oi sann! Begging the question atter en gang. Igjen glemte du helt å underbygge påstanden din med rasjonelle argumenter. Du sier at kvinner som har hatt trekant med to menn er løse, billige, nedverdiget og mangler selvrespekt, men du har ennå til gode å forklare hvorfor dette er korrekt og ikke bare ne vrangforestilling du innehar. Aktor kan ikke bare påstå at tiltalte er skyldig, h*n må også demonstrere at så faktisk er tilfelle.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. To kvinner og én mann er noe helt annet. Det er en vakker og estetisk vakkert. To menn og én kvinne er bare brutalt og nedverdigende for kvinnen. Det er kun mentalt ustabile kvinner som lar seg bruke på den måten.

Jeg går utifra du mener det er en objektiv sannhet at det er slik. Kan du demonstrere det eller snakker vi her om synsing du har dratt rett ut av rompa?

Skrevet

Nope. To kvinner og én mann er noe helt annet. Det er en vakker og estetisk vakkert. To menn og én kvinne er bare brutalt og nedverdigende for kvinnen. Det er kun mentalt ustabile kvinner som lar seg bruke på den måten.

Bwhahaha, nei drit og dra. Maken til patetisk tankegang har jeg ikke sett siden sist jeg var innom KG.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes preferansen er rar fordi den baserer seg på noe som er fulstendig abstrakt. Preferansen baserer seg ikke på en fysisk atributt men en hendelse, en hendelse han ikke en gang har et negativt syn på (han sa han ikke hadde et negativt syn på venninner som har hatt trekant). Jeg synes absolutt det er berettiget å fortelle folk at de bør jobbe med holdningene sine hvis bidrar med å rasere forholdet. Det spessielt all den tid man ikke en gang er i stand til å rimelig forklare hvorfor man innehar holdningen.

Her var det mange ord satt sammen helt tilfeldig.

Abstrakt er ikke passende ord her. Det var en konkret hendelse som har funnet sted, og "konkret" er det motsatte av abstrakt. Det er derimot ikke noe han har bevitnet og derfor noe han bare kan forestille seg, men det er jo åpenbart at hendelser er like avgjørende for noens karakter uavhengig av hvem eller hvor mange som har bevitnet det.

Et fysisk attribut er en kroppsdel eller del av eget utseende - dine fysiske attributter er komposisjonen av hvordan du ser ut. Det har lite med denne diskusjonen å gjøre, med mindre du her mener at de eneste preferansene du kan ha for en partner er ift. deres utseende, hvilket du indirekte sier.

Anonymous poster hash: 01940...543

• Liker 1
Skrevet

Det er bare en ting å gjøre. Spør henne om hun kan bli med på en trekant. Da får du det ut av systemet og er en opplevelse rikere. :)

Anonymous poster hash: e0bc5...d62
Skrevet

Her var det mange ord satt sammen helt tilfeldig.

Abstrakt er ikke passende ord her. Det var en konkret hendelse som har funnet sted, og "konkret" er det motsatte av abstrakt. Det er derimot ikke noe han har bevitnet og derfor noe han bare kan forestille seg, men det er jo åpenbart at hendelser er like avgjørende for noens karakter uavhengig av hvem eller hvor mange som har bevitnet det.

Et fysisk attribut er en kroppsdel eller del av eget utseende - dine fysiske attributter er komposisjonen av hvordan du ser ut. Det har lite med denne diskusjonen å gjøre, med mindre du her mener at de eneste preferansene du kan ha for en partner er ift. deres utseende, hvilket du indirekte sier.

Anonymous poster hash: 01940...543

Det er abstrakt i den forstand at det ikke er noe som eksistere i dag. Det noe som skjedde. Det lar seg ikke detektere eller måles. I dag er det bare informasjon om hva som har skjedd, og informasjon er abstrakt. Jenta er ikke forskjellig på noen måte bare fordi hun en gang hadde en trekant. Forskjelle eksisterer kun oppe i ts hode.

• Liker 1
Skrevet

Oi sann! Begging the question atter en gang. Igjen glemte du helt å underbygge påstanden din med rasjonelle argumenter. Du sier at kvinner som har hatt trekant med to menn er løse, billige, nedverdiget og mangler selvrespekt, men du har ennå til gode å forklare hvorfor dette er korrekt og ikke bare ne vrangforestilling du innehar. Aktor kan ikke bare påstå at tiltalte er skyldig, h*n må også demonstrere at så faktisk er tilfelle.

Trenger man virkelig argumentasjon for det åpenbare? Vel, man har det rent biologiske. "Løse kvinner" representerer lav status for mannen og en større risiko for utroskap og falske farskap. Det viser også at kvinnen har lav impulskontroll og skiller sex og følelser i stor grad, som tyder på emosjonelle vansker. Rent estetisk er også sex mellom to menn og én kvinne, brutalt og svært nedverdigende for kvinnen. Hun blir brukt som "felleshull". En kvinne som ikke respekterer egen seksualitet og vesen, på samme måte som prostituerte, mister verdi på kjønnsmarkedet. Og slik kan man fortsette, men jeg ser ikke poenget.

Gitt et valg, vil de aller færreste menn foretrekke at hans kjæreste har hatt en mmf-trekant tidligere. Hvis du betviler det, kan du jo gjøre noen eksperimenter på egen hånd og se reaksjonene du får...

• Liker 2
Skrevet

Det er innlysende. At du føler deg truffet endrer ikke det faktum. Enhver kvinne som blir pult av to menn samtidig er løs. Hun er et felleshull for flere menn. Du kan jo innbille deg at en slik kvinne fremdeles fortjener respekt og bli vurdert som kjærestematerial, men ingen mann med alternativer vil godta dette. Gitt at han ikke tenner på å nedverdige dama si...

Du har selv sagt at du mangler empati. Skjønner ikke hvorfor du påstår å forstå hvordan andre menn føler for kvinner.

Anonymous poster hash: 483e8...5e7

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet.
Estrella, mod.

Skrevet

Det er noe som skrangler rundt inne i hodet ditt, virker det som. Det KAN være hjerneformet, men det virker ikke som det foregår noe tenking der.

• Liker 9
Skrevet

Det er abstrakt i den forstand at det ikke er noe som eksistere i dag. Det noe som skjedde. Det lar seg ikke detektere eller måles. I dag er det bare informasjon om hva som har skjedd, og informasjon er abstrakt. Jenta er ikke forskjellig på noen måte bare fordi hun en gang hadde en trekant. Forskjelle eksisterer kun oppe i ts hode.

Pussig ting, det der.

Når folk legger mer vekt på de fordommene som aktiveres når de får kjennskap til en "kritisk" detalj i partnerens fortid, enn på det kjennskapet de FAKTISK har til vedkommende, etter en lengre og ganske intim relasjon.

• Liker 2
Skrevet (endret)

TS her.

Jeg fortalte kjæresten om at jeg i det siste har hatt vanskelig for å akseptere at hun har hatt trekant med to menn, og at jeg ikke satte særlig pris på at hun fortalte meg det.

Angret litt på at jeg i det hele tatt tok det opp, fordi hun visstnok har fått mye pes for det av andre gutter (hun er fra et ganske lite sted, og det er visst ganske godt kjent), og hun fortalte at det var noe hun gjorde i fylla og angrer veldig på.

Sååå... når jeg fikk høre hennes side av saken og at hun har slitt mye med det, syntes jeg veldig synd på henne, og endte opp med å sitte å holde rundt og trøste henne.

So its all good in the hood. Lysten til å dumpe henne er i hvert fall helt borte, og jeg har egentlig mest medfølelse for at hun har blitt kjent som løs der hun kommer fra. Jeg ble kjent med henne i en annen del av landet og hun er ikke kjent som løs (og er heller ikke særlig løs) i det området hvor vi bor nå, så da tror jeg faktisk alt skal ordne seg.

Takk til alle som kom med seriøse svar :)

Endret av Hjelperen93
  • Liker 2
Skrevet

Selvstendig kvinne som følger sine seksuelle lyster: skitten liten skapning som bør dumpes.

Uselvstendig kvinne som er et offer for å følge sine seksuelle lyster i fylla, samt har måtte tatt konsekvensen for det: noe som skal trøstes og er like uskyldig som dagen hun ble født.

In Sovjet Russia, logic sees you.

• Liker 4
Skrevet

Nja, hun er jo "ferdig med den tiden".

Problemet ligger kanskje litt i at vi planlegger å flytte sammen, og snakker allerede om å få barn og sånt, og jeg sliter med tanken om å være sammen med en person som har en del mere seksuell erfaring med meg.

Kunne ikke tenkt meg å dele kjæresten med noen andre i fremtiden for å kompensere for hennes trekant.

Er egentlig ikke så keen på trekant selv, plager meg bare at hun har hatt det.

Edit: Lals, glemte anonymitet. Samme det.

Det er jo der problemet ligger. Du er liksom for kvinnelig frigjøring og bla bla bla, så lenge det ikke går ut over dine eldgamle illusjoner om hva maskulinitet vil si.

Anonymous poster hash: cca5c...1bd

• Liker 3
Skrevet

Selvstendig kvinne som følger sine seksuelle lyster: skitten liten skapning som bør dumpes.

Uselvstendig kvinne som er et offer for å følge sine seksuelle lyster i fylla, samt har måtte tatt konsekvensen for det: noe som skal trøstes og er like uskyldig som dagen hun ble født.

Hva faen har selvstendighet med saken å gjøre?

Trur vel heller ikke logikk er din sterke side hvis du trur følelser handler om logikk

Anonymous poster hash: 8c498...ef6

Skrevet

Så konklusjonen blir da at det ikke er akten i seg selv som er problematisk men heller mentaliteten hennes som tillater henne hå ha trekant? Betyr det at kvinner som har fantasert om trekant men aldri fikk anledningen er løse og mangler selvrespekt?

Skrevet

Spot on.

Skrevet

Så konklusjonen blir da at det ikke er akten i seg selv som er problematisk men heller mentaliteten hennes som tillater henne hå ha trekant? Betyr det at kvinner som har fantasert om trekant men aldri fikk anledningen er løse og mangler selvrespekt?

Hadde nok ikke likt hvis jeg fikk vite at dama fantaserte om det, men hadde ikke reagert nevneverdig. Er tross alt stor forskjell på det å fantasere om noe og det å ville gjøre det i virkeligheten.

Kan ikke tenke meg at det finnes jenter som ikke har hatt anledning til å gjøre dette.

Men du har nok rett i at mentaliteten til disse jentene er minst like turn off som de faktiske handlingene.

Anonymous poster hash: 8c498...ef6

Skrevet

Hvor kommer logikk inn i bildet? Jeg følger følelsene mine.

Men forståvidt så er det du skriver i første avsnitt ganske logiskt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvor kommer logikk inn i bildet? Jeg følger følelsene mine.

Men forståvidt så er det du skriver i første avsnitt ganske logiskt.

Å hjelpe meg...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...