Gjest gjest65 Skrevet 8. mai 2004 #1 Del Skrevet 8. mai 2004 Noen de ikke har likt. Litt spesielt, hadde sex med en dame på jobben, og i utgangspunktet har vi hatt svært lite til overs for hverandre. En kveld vi var ute sammen med endte det at jeg ble med henne hjem. Det var helt fantastisk sex. Jeg liker ikke personlligheten hennes, og jeg tror ikke hun synes jeg er så kul heller. Det var veldig rart fordi sexen ble nesten dyrisk rå fra begge parter. vi er like kjølige mot hverandre på jobben, men jeg tror vi kommer til å ende opp med å ha mer sex... (Vi er begge single) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 8. mai 2004 #2 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg hadde sex en gang med en som jeg ikke likte!! Saken var at FØR, på videregående, var han en av de kule uoppnåelige typene som ikke så på meg engang. Men nå har ting endret seg, og HAN er blitt en innpåsliten, ensom, uattraktiv og alkoholisert idiot! Likevel lå jeg med ham... men bare som en "gave" til meg selv for 10 år siden... Den gangen jeg VILLE ligge med ham. Og nå hadde jeg liksom tilfredsstilt det behovet. Høres kanskje litt sykt ut. Men jeg angrer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 8. mai 2004 #3 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja, og jeg angrer på det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei.. Skrevet 8. mai 2004 #4 Del Skrevet 8. mai 2004 Nei, jeg har ikke hatt sex med en jeg ikke likte (ikke i edru tilstand hvertfall!) Klart, hvis man skulle tilfeldigvis en gang plutselig komme ut for et ONS og man ikke er edru, kan man jo risikere å våkne opp med en man ikke liker utseendet på..men det hender vel uhyre sjeldent. Jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg kunne hatt sex med en kollega jeg ikke helt "likte"..for at jeg skulle ha gjort det, måtte kjemien mellom oss ha vært tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #5 Del Skrevet 10. mai 2004 Ja - hadde et sært forhold til en fyr i nesten ett år - for mange, mange år siden. Vi lå med hverandre nå og da og jeg kan ærlig si at jeg ikke tålte trynet på ham.. :oops: Tror ikke han likte meg veldig godt heller og vi glefsa til hverandre, sendte spydigheter og holdt oss langt unna hverandre i hverdagen, men havna stadig vekk til køys likevel... Hadde nesten glemt (fortrengt) ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. mai 2004 #6 Del Skrevet 10. mai 2004 Ja... :oops: Med en idioit av en fyr...Men vi hadde KUN sex..og that's it..i ca 1 år... Gremmes ENDA.. :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #7 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg fatter det ikke - hvordan er det mulig å ha sex men noen en ikke kan fordra.....? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #8 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg fatter det ikke - hvordan er det mulig å ha sex men noen en ikke kan fordra.....? :o Det er fullstendig umulig å forstå - skjønner det ikke sjøl engang... En eller annen mystisk kjemi i det hele antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 10. mai 2004 #9 Del Skrevet 10. mai 2004 Livet ble temmelig seksuelt tørrlagt, om man skal være nødt til å like alle man puler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tja.. Skrevet 10. mai 2004 #10 Del Skrevet 10. mai 2004 For å kommentere Sandman over her: jeg er ikke enig med deg i det. Selv har jeg likt de få jeg har hatt sex med. Jeg har et normalt sex-behov, men har meg ikke med menn i hytt og pine bare fordi jeg har et behov. Jeg tror forskjellen på oss er: (men det finnes jo mange unntak og flere kategorier enn disse to..) 1) De som ikke er så kresne og nøye på det. De praktiske "tsss...går det så går det"..folkene. De som følger sine behov og bryr seg ikke sp mye om hvordan dette skjer. 2) De mer kresne og gjennomtenkte menneskene. De som ikke lar lystene styre over intellektet. De som tenker mer over hvorfor de handler som de gjør, og hvorvidt det kan forsvares i forhold til ens moralske integritet. Jeg hører til kategori 2) Derfor har jeg kun sex med de jeg er i et seriøst forhold med. Jeg kunne aldri ha sex med et menneske jeg ikke likte. Da blir det kanske mindre sex på meg- og kanskj det går årevis mellom hver gang! Men du verden: jeg har hvertfall min integritet i orden og går ikke på akkord med mine prinsipper. Det gjelder å skille seg fra det dyriske og primitive, det som minner oss på at vi bare er en del av næringskjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #11 Del Skrevet 10. mai 2004 Ironi, Tja... Ironi.... hørt om det? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. mai 2004 #12 Del Skrevet 10. mai 2004 Henger meg på denne "forklaringen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 10. mai 2004 #13 Del Skrevet 10. mai 2004 Har hendt i fylla og som "sympathy fuck" i edru tilstand. Men man har da utviklet svært gode evner for selektiv hukommelse. Freud hadde frydet seg over meg og alle mine undertrykte minner i underbevisstheten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2004 #14 Del Skrevet 11. mai 2004 har ikke hatt noen jeg misliker akkurat men har hatt sex med jenter som jeg ikke har likt så kjempegodt akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 11. mai 2004 #15 Del Skrevet 11. mai 2004 Ja, det har jeg.. en gang og angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestepest Skrevet 26. mai 2004 #16 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg tror det finnes flere kategorier enn de to som er angitt ovenfor. Jeg ser på meg selv som kresen, attraktiv og intelligent. Jeg har heller ikke hatt sex med MANGE selv om jeg har vært singel mesteparten av mitt mer enn 26-årige liv. Og jeg har takket nei til en god del relativt anstendige forslag til pulings (ikke ALLE har vært fulle dverger, nei). Samtidig har jeg funnet meg selv til sengs med minst EN jeg ikke har likt særlig godt (og vi hadde sex mer enn en gang etter at jeg visste hvor lite jeg likte han), èn jeg anser som en morsom figur, men slett ikke er tiltrukket av, og sikkert et par andre pinligheter. M.a.o har ikke kresenheten min alltid ført til at jeg alltid har valgt noen jeg har hatt lyst på. Det skal nevnes at de ANDRE jeg har hatt meg med har vært usedvanlig kjekke karer som jeg har hatt god kontakt med enten i forhold eller som venner etterpå. Alle kan vel gjøre "tabber" på dette planet iblant, og jeg tror ikke de betyr så mye (sorry, one night stands, jeg husket dere ikke så lenge). Dersom man stadig finner seg selv til sengs med folk man ikke ville kjøpt bruktbil av, bør man vel tenke seg om. Og skal det være verdt det i lengden bør man vel se seg om etter de man får den der fine kontakten med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #17 Del Skrevet 27. mai 2004 Ett par ganger har jeg nok det.. I dritfylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil| Skrevet 27. mai 2004 #18 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja, stadig vekk. Men det er med den samme. Jeg liker ikke han og han liker ikke meg, så det er helt greit.. Vi har hatt oss i ca 3 år med litt opphold når vi har hatt oss på hver vår kant.. Snakker sjelden sammen utenom når vi vil ha oss. Hadde bare resten stemt halvparten så bra som sexen så ville han ha vært min drømmemann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 27. mai 2004 #19 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg har sex med meg selv sånn nesten omtrent sånn ca. minst 1 gang pr. dag. Nuff said. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 27. mai 2004 #20 Del Skrevet 27. mai 2004 Har hatt det ja.Om jeg angrer på det? JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå