AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #21 Skrevet 20. november 2013 Ærlighet varer lengst. Løgn er en synd! Fortell biblioteket sannheten!! Anonymous poster hash: 9ad5d...b56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #22 Skrevet 20. november 2013 Som bibliotekar må jeg bare si... MEN I HELVETE DA, LEVER FOR GUDS SKYLD IKKE INN EN BOK SOM ER SAUSET INN MED HERREKESAM! TENK PÅ OSS SOM JOBBER I BIBLIOTEK, OG PÅ ANDRE LÅNERE! RAAAAAAAHHH! *pust* Okei. Kjøp et nytt eksemplar av boka, og si at du har mistet den andre. Problem løst. Bibliotekarer tjener ikke på langt nær nok til å måtte hanskes med andres babygravy. Anonymous poster hash: 720df...b86 9
edderkoppdame Skrevet 20. november 2013 #23 Skrevet 20. november 2013 kan du ikke bare ta den med, si at du ikke klarte å åpne boka og spørre om de har et annet eksemplar?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #24 Skrevet 20. november 2013 Nå ble jeg lettere forskrekket her. Jeg er bibliotekar. Dette er en lekse man får i livet om at noen ganger skal man ikke si hele sannheten til andre. Dette er ett eksempel på det. Det går an å være for ærlig. Prøv først med en klut som du har fuktet med vann (ikke la den være så våt at det drypper av den, men la den være fuktig på hele kluten). Så prøver du å vaske det av. Om det ikke hjelper godt nok, så biter du i det sure eplet og forteller en liten hvit løgn om at du har mistet den, men at du kan betale for den. Ikke si noe til de andre om dette for da kommer du til å bli latterliggjort. Ellers vil jeg råde deg til å alltid ha en klut/papir klar på forhånd når du skal runke andre steder enn i dusjen. Og sørg alltid for at det ikke er noen ting i nærheten av der du skal være og runke som det ikke kan komme gris på. Det ordner seg. Anonymous poster hash: 586e4...379 Vaske vekk sæden i boka med en våt klut? Jeg håper virkelig ikke du er bibliotekar her jeg bor. Anonymous poster hash: 762c6...dab 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #25 Skrevet 21. november 2013 Åhh. Noe lignenede skjedde meg. Jeg runket også i senga, men sprutet på leksene istedenfor papiret jeg hadde til siden. Jeg leverte selvfølgelig ikke leksene, men det var dumt siden jeg hadde brukt mye tid på dem Anonymous poster hash: 4ba7a...66b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #27 Skrevet 23. november 2013 Åhh. Noe lignenede skjedde meg. Jeg runket også i senga, men sprutet på leksene istedenfor papiret jeg hadde til siden. Jeg leverte selvfølgelig ikke leksene, men det var dumt siden jeg hadde brukt mye tid på dem Anonymous poster hash: 4ba7a...66b Da kunne du jo bare skrevet det over på annet papir..... Anonymous poster hash: 7492e...d3e
Gjest Mupsi Skrevet 23. november 2013 #28 Skrevet 23. november 2013 Åhh. Noe lignenede skjedde meg. Jeg runket også i senga, men sprutet på leksene istedenfor papiret jeg hadde til siden. Jeg leverte selvfølgelig ikke leksene, men det var dumt siden jeg hadde brukt mye tid på dem Anonymous poster hash: 4ba7a...66b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #29 Skrevet 24. november 2013 Da kunne du jo bare skrevet det over på annet papir..... Anonymous poster hash: 7492e...d3e Det var på et oppgave ark, altså det måtte være det arket. Og ville ikke akuratt skanne arket med all sæden min heller...Anonymous poster hash: 4ba7a...66b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #30 Skrevet 24. november 2013 Å fytti rakkern Dette er en av grunnene til at jeg aldri låner bøker på bibliotek, eller kjøper brukte for den saks skyld. Man vet aldri hva de som leste den før deg holdt på med, det være seg runking, pelle seg i rompa, snyte seg osv. Mange bakterier og styggedom som gjemmer seg på brukte bøker. Mange mennesker er uhygeniske. Anonymous poster hash: 0a589...f59 1
Lady Skrevet 24. november 2013 #31 Skrevet 24. november 2013 Best å kaste den, og heller betale den sure summen.. Tenk på de som hadde fått den etter deg, helt uvitende om hva som har hendt
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #32 Skrevet 24. november 2013 Kjøp en lik bok, helt sikkert billigere enn 500 kr. Men en bok full av sæd, kaster du. Hadde du likt å lese bøker innsmurt med andres kroppsvæsker (blod, sæd, skjedesekret, snørr, spytt, gørr)?Anonymous poster hash: 7f4c7...d28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå