Gå til innhold

Jeg kom på boka...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom på en bok vi leser i skolen, altså den er lånt fra biblioteket der. Det var i går natt, jeg gjorde det dumme med å prøve å ronke i senga for første gang (har alltid brukt badet). Jeg ble for ivrig, og når jeg skulle til å bøye meg til siden for å hente papir for å unngå søl så sprutet det i øyeblikket. En stor mengde traff en lesebok fra skolen som jeg leste i før jeg la meg, jeg tenkte ikke på å vaske den med en gang fordi jeg trodde jeg bare traff gulvet og det kunne lett vaskes neste morgen. Men saken er at alt har størknet til nå, og jeg turte ikke å ta med boka på skolen i dag.

Må gi den tilbake til biblioteket i neste uke, så hvordan får jeg denne dritten av boka?!

Anonymous poster hash: 4ba7a...66b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må jeg betale 500 kr til dem, er det virkelig ingen annen løsning?

Anonymous poster hash: 4ba7a...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bok er det snakk om? Er det noe du kan få billig på finn f.eks?



Anonymous poster hash: 762c6...dab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en strekk kode og sånt på boka, altså kan ikke bare bytte den ut. Den er sikkert ikke så dyr, men skolen har en policy at hvis du mister boka helt så må man betale 500 kr.

Men saken er om det er mulig å få det vekk, uten å ødelegge boka naturligvis?

Anonymous poster hash: 4ba7a...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å skrape det av når det størkner? Har ikke så mye erfaring med sperm på bokpermer.



Anonymous poster hash: e94a3...411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å skrape det av når det størkner? Har ikke så mye erfaring med sperm på bokpermer. Anonymous poster hash: e94a3...411

Det sitter på fronten og noe har klart å renne mellom sidene, så klarer ikke å åpne boka. Vurderer å bare prøve vann, men det ødelegger sikkert boka.

Ts

Anonymous poster hash: 4ba7a...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en strekk kode og sånt på boka, altså kan ikke bare bytte den ut. Den er sikkert ikke så dyr, men skolen har en policy at hvis du mister boka helt så må man betale 500 kr.

Men saken er om det er mulig å få det vekk, uten å ødelegge boka naturligvis?

Anonymous poster hash: 4ba7a...66b

Men om du erstatter den med en bok som du selv har kjøpt, må du fortsatt betale 500 kr? Da er det jo bare for biblioteket å klistre på ny strekkode, tar da ikke allverdens tid det.

Anonymous poster hash: 762c6...dab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leverer den tilbake er du den største grisen i universet!



Anonymous poster hash: 67ab1...600
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok tro at å si du har mistet den og heller bite i det sure eplet er den beste løsningen. Må uansett være bedre enn å levere en bok med rester av sæd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes veldig merkelig ut, eller så må du være relativt dum...

Trodde du det havnet på gulvet? Men du tenkte ikke å sjekke etter for å tørke det opp? Skjønner ikke hvordan du ikke har sett at det kom på boken.



Anonymous poster hash: a2d2a...7fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Nå ble jeg lettere forskrekket her. Jeg er bibliotekar. :rodme: Dette er en lekse man får i livet om at noen ganger skal man ikke si hele sannheten til andre. Dette er ett eksempel på det. Det går an å være for ærlig.

Prøv først med en klut som du har fuktet med vann (ikke la den være så våt at det drypper av den, men la den være fuktig på hele kluten). Så prøver du å vaske det av. Om det ikke hjelper godt nok, så biter du i det sure eplet og forteller en liten hvit løgn om at du har mistet den, men at du kan betale for den. Ikke si noe til de andre om dette for da kommer du til å bli latterliggjort.

Ellers vil jeg råde deg til å alltid ha en klut/papir klar på forhånd når du skal runke andre steder enn i dusjen. Og sørg alltid for at det ikke er noen ting i nærheten av der du skal være og runke som det ikke kan komme gris på.

Det ordner seg. :rodme:



Anonymous poster hash: 586e4...379
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig merkelig ut, eller så må du være relativt dum...

Trodde du det havnet på gulvet? Men du tenkte ikke å sjekke etter for å tørke det opp? Skjønner ikke hvordan du ikke har sett at det kom på boken.

Anonymous poster hash: a2d2a...7fd

Han er helt nybegynner på dette. Ro litt ned. Han må få prøve seg frem.

Anonymous poster hash: 586e4...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er helt nybegynner på dette. Ro litt ned. Han må få prøve seg frem.

Anonymous poster hash: 586e4...379

Støtter denne. Shit happens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...