Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, gjør det. Selve kjolen er da fin, men ofte ser farger/mønstre rart ut på nett/pc :) Den ser veldig behagelig ut så ser lett at den kan brukes hjemme i julen ja :)

Ja, syns ikke mønsteret var så ekstremt da jeg fant den! Den var behagelig, likte det myke stoffet veldig godt - og fint å ha noe behagelig på seg på julaften :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin! med et par høye hæler blir det knallfint:)

Ja, høye hæler er et must :Nikke:

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad når andre også liker den :D Ja, den passer både til hverdag og fest!

Jeg syns den var nyydelig, tror sorte strømper og høye hæler\ankelboots er et godt valg til den kjolen :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Ja, ikke sant. Den ser kjempe søt ut. Har du sett den i virkeligheten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns ikke mønsteret var så ekstremt da jeg fant den! Den var behagelig, likte det myke stoffet veldig godt - og fint å ha noe behagelig på seg på julaften :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Absolutt!! Hente pakker under treet og dele ut og kose seg med god mat og godt selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Den ser kjempe søt ut. Har du sett den i virkeligheten? :)

Har dessverre ikke sett den i virkeligheten, men den så søt og comfy ut, absolutt noe jeg hadde kjøpt :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke sett den i virkeligheten, men den så søt og comfy ut, absolutt noe jeg hadde kjøpt :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Ja, det går så mye i bukser til hverdags, har lyst til å kjøpe inn fler skjørt og kjoler. Er fint å veksle litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fremstår ikke som sånn "pyntet-pyntet" - hvis du skjønner. Men passe pyntet til julaften med familien og sånt. :) I hvert fall i forhold til kleskoden hjemme hos oss på julaften....

Syntes den så fin ut på det første bildet - da fikk jeg inntrykk av at det var fløyel. Men ble usikker når jeg så nærbildet av stoffet... Litt usikker på det mønsteret...? Ellers likte jeg kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hm.com/no/product/21499?article=21499-A Denne var søt, synes jeg. Noen som har sett denne i virkelighete, og kan si om den er fin eller ikke? :)

Jeg fikk den i dag. Jeg synes den var finere på bildet. Armene er "gjennomsiktige", altså ikke helsvart når du har den på, med mindre man har sort genser under. Også ble stoffet veldig fort statistk (men det finnes kanskje noen triks for slikt). Jeg kommer til å returnere den hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den i dag. Jeg synes den var finere på bildet. Armene er "gjennomsiktige", altså ikke helsvart når du har den på, med mindre man har sort genser under. Også ble stoffet veldig fort statistk (men det finnes kanskje noen triks for slikt). Jeg kommer til å returnere den hvertfall :)

Åja:/ så synd. Er det som ofte er så kjipt med å bestille klær på nett, uten å ha prøvd de i butikken først. Man vet jo aldri hvordan klærne sitter i virkeligheten. Da er det hvertfall bra man kan returnere det:-)

Edit: jeg fikk forresten også pakke fra H&M i dag, med blondegenseren fra Isabel Marant for hm. Så glad jeg fikk tak i den:-)

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er anvendelig og grei til hverdags, selv om jeg ikke er glad i H&M-bomull. Mønsteret var ikke særlig lekkert.



Anonymous poster hash: 26962...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja:/ så synd. Er det som ofte er så kjipt med å bestille klær på nett, uten å ha prøvd de i butikken først. Man vet jo aldri hvordan klærne sitter i virkeligheten. Da er det hvertfall bra man kan returnere det:-)

Edit: jeg fikk forresten også pakke fra H&M i dag, med blondegenseren fra Isabel Marant for hm. Så glad jeg fikk tak i den:-)

Ja, jeg ble skikkelig skuffet, for den så veldig søt ut på nettsiden! Og jeg syntes den kunne passe både som jule- og nyttårskjole. Nå må jeg starte den evinnelige jakten på nytt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går så mye i bukser til hverdags, har lyst til å kjøpe inn fler skjørt og kjoler. Er fint å veksle litt:)

Samme her også, vil så gjerne investere i hverdagskjoler :)
Fant forresten en nydelig sort kjole på veromoda, som lignet på den du kjolen på Nelly.com, og den var nydelig!

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var tøff, og kan bli riktig så fin om du har fin figur og riktig tilbehør.

Kjolen er anvendelig og grei til hverdags, selv om jeg ikke er glad i H&M-bomull. Mønsteret var ikke særlig lekkert.

Anonymous poster hash: 26962...f18

Syns den var veldig fint, og mønsteret er ikke så ille i virkeligheten, jeg lover. Men, jeg kommer likevel ikke til å kjøpe den ettersom jeg fant en kjole på Monki som jeg likte enda bedre. En fløyelskjole :)

http://www.monki.com/Shop/Dresses#dialog-1 Fin, eller hva?

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :) Det gjør så mye med et plagg:)

Høye hæler kan forvandle et hverdagsantrekk til et festantrekk :) Fant en annen kjole på Monki som jeg likte godt. Forslag på hvordan jeg kan style antrekket?

http://www.monki.com/Shop/Dresses#dialog-1 Det er kjolen som er signert "nanna" :D

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høye hæler kan forvandle et hverdagsantrekk til et festantrekk :) Fant en annen kjole på Monki som jeg likte godt. Forslag på hvordan jeg kan style antrekket?

http://www.monki.com/Shop/Dresses#dialog-1 Det er kjolen som er signert "nanna" :D

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Et par store, fine øredobber/et smykke/armbånd, kanskje et tynt og enkelt belte (ikke buksebelte) rundt midjen. Kanskje i sort eller sølv-farge, og et par pumps eller noe... det hadde vært fint:)

kjolen er jo såpass enkel, så du kan jo style ganske mye rundt det, for å få den fram. jeg tror et par store øredobber som passer til hadde sett bra ut, men det er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var helt grei, ikke min stil heller, så ville nok aldri kjøpt den :) Men om du likte den så synes jeg du burde kjøpe den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...