Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var innom H&M i dag og fant denne kjolen: http://www.hm.com/no/product/17354?article=17354-A#article=17354-A. Prøvde den og den var nydelig, ikke så kort (ser kort ut på bildet, men den var ikke kort i virkeligheten) og veldig behagelig. Likte kjolen og den var billig også, ikke er den "over-the-top", noe som ikke er min stil, liker noe enkelt. Fant kjolen på nettsiden til butikken og der så den ikke like fin ut som den var i virkeligheten - men spør likevel: Hva syns dere om kjolen?



Anonymous poster hash: 933a4...a58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger den enkle figurnære formen som er sexy uten å være tacky, men mønsteret synes jeg kanskje var liiiitt slitt jeans-stoff/batikk-ish..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ville vært utrolig fin hvis du hadde kombinert den med et par høye heler :)

Ja, er nettopp det jeg kommer til å gjøre hvis jeg kjøper kjolen. Høye hæler og svarte strømper :)

Digger den enkle figurnære formen som er sexy uten å være tacky, men mønsteret synes jeg kanskje var liiiitt slitt jeans-stoff/batikk-ish..

Ja, syns ikke mønsteret på bildet var så fint, men mønsteret var ikke så fremtredende på butikken :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve modellen (tight med lange ermer) har de mange av på H&M, synes de er fine.

Mønsteret var meh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve modellen (tight med lange ermer) har de mange av på H&M, synes de er fine.

Mønsteret var meh.

De har flere av disse kjolene, men ikke så behagelig som denne kjolen. Den satt som et skudd og var utrolig myk. Mønsteret ser ille ut der, men det var ikke så ille da jeg fant den på HM.

Til hvilket bruk? Synes det var en helt grei hverdagskjole :)

Det ser kanskje ut som en hverdagskjole, men jeg har tenkt å bruke den i jula når jeg er sammen med familien :laugh:

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har flere av disse kjolene, men ikke så behagelig som denne kjolen. Den satt som et skudd og var utrolig myk. Mønsteret ser ille ut der, men det var ikke så ille da jeg fant den på HM.

Det ser kanskje ut som en hverdagskjole, men jeg har tenkt å bruke den i jula når jeg er sammen med familien :laugh:

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Jeg tror du har bestemt deg, jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har bestemt deg, jeg.

Ikke helt, må høre hva flere syns. Jeg er jo enig at mønsteret ser pyton ut på bildet. Får ta meg en tur innom i morgen igjen for å se. :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stygt mønster, ser utvasket ut. Kjolen i seg selv er helt grei.

Heh uff, tar meg en tur innom der i morgen, bare for å sjekke at fargen ikke var så merkelig, for jeg syns ikke den var det IRL. :-)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt sånn grunge-stil over den. Ikke en kjole jeg hadde kjøpt meg, hadde kjøpt noe mer anvendelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var litt sånn grunge-stil over den. Ikke en kjole jeg hadde kjøpt meg, hadde kjøpt noe mer anvendelig :)

Grunge? Det er ikke meg i det hele tatt, tenker jeg tar bilde når jeg prøver kjolen i morgen :P

Enkel og fin :)

Takk, godt at noen syns kjolen er fin, liker også at den er så enkel :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg var innom H&M i dag og fant denne kjolen: http://www.hm.com/no/product/17354?article=17354-A#article=17354-A. Prøvde den og den var nydelig, ikke så kort (ser kort ut på bildet, men den var ikke kort i virkeligheten) og veldig behagelig. Likte kjolen og den var billig også, ikke er den "over-the-top", noe som ikke er min stil, liker noe enkelt. Fant kjolen på nettsiden til butikken og der så den ikke like fin ut som den var i virkeligheten - men spør likevel: Hva syns dere om kjolen?

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Kul. Kan dresses opp til festkjole og dresses ned til hverdagskjole. Lyst på den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har flere av disse kjolene, men ikke så behagelig som denne kjolen. Den satt som et skudd og var utrolig myk. Mønsteret ser ille ut der, men det var ikke så ille da jeg fant den på HM.

Det ser kanskje ut som en hverdagskjole, men jeg har tenkt å bruke den i jula når jeg er sammen med familien :laugh:

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Ja, gjør det. Selve kjolen er da fin, men ofte ser farger/mønstre rart ut på nett/pc :) Den ser veldig behagelig ut så ser lett at den kan brukes hjemme i julen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul. Kan dresses opp til festkjole og dresses ned til hverdagskjole. Lyst på den selv.

Blir glad når andre også liker den :D Ja, den passer både til hverdag og fest!

http://www.hm.com/no/product/21499?article=21499-A Denne var søt, synes jeg. Noen som har sett denne i virkelighete, og kan si om den er fin eller ikke? :)

Jeg syns den var nyydelig, tror sorte strømper og høye hæler\ankelboots er et godt valg til den kjolen :)

Anonymous poster hash: 933a4...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...