AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #21 Skrevet 19. november 2013 Har ingen andre noen gang mistenkt partner for å ha hiv?? Anonymous poster hash: 4521e...e31
Gjest Awzm me Skrevet 19. november 2013 #22 Skrevet 19. november 2013 Synes du burde nekte å ha sex frem til han tester seg. Du kan jo bli smittet dersom kondomet sprekker eller det brukes feil.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #23 Skrevet 19. november 2013 Synes du burde nekte å ha sex frem til han tester seg. Du kan jo bli smittet dersom kondomet sprekker eller det brukes feil. Så lenge han bruker kondom, hva er problemet? Dessuten er du redd for at kondomet skal sprekke så er det jo bare benytte seg av tigerbalsam-knepet. Smøre tigerbalsam utenpå kondomet og så tre et nytt kondom utenpå der igjen. Kjenner du det svir noe veldig så vet du at det siste kondomet er sprukket og det er på tide å trekke seg ut. Anonymous poster hash: e6c26...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #24 Skrevet 19. november 2013 Synes du burde nekte å ha sex frem til han tester seg. Du kan jo bli smittet dersom kondomet sprekker eller det brukes feil. Det er sant. Jeg skal si det til han. Håper bare han tar det seriøst og gjør det snarest. Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på slike tester? Noen som faktisk har testet seg for hiv her? Anonymous poster hash: 4521e...e31
Gjest Seajewel Skrevet 19. november 2013 #25 Skrevet 19. november 2013 Det er sant. Jeg skal si det til han. Håper bare han tar det seriøst og gjør det snarest. Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på slike tester? Noen som faktisk har testet seg for hiv her? Anonymous poster hash: 4521e...e31 Det vet du vel selv, du skrev på forrige side at du har testa deg to ganger?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #26 Skrevet 19. november 2013 Det vet du vel selv, du skrev på forrige side at du har testa deg to ganger? Ikke for hiv. Jeg har ikke noe grunn til at jeg skulle hatt hiv. Anonymous poster hash: 4521e...e31
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #28 Skrevet 19. november 2013 Det vet du da vel ikke? Jo egentlig så vet jeg det. Lang historie, men kort fortalt har jeg kun hatt en partner i mitt liv før jeg møtte han jeg har nå. Vi var begge jomfruer og jeg har aldri hatt noen symptomer. Har også tatt blodprøver og fulle undersøkelser hos fastlege flere ganger og de hadde vel funnet ut det da vil jeg tro. Anonymous poster hash: 4521e...e31
kristian82 Skrevet 19. november 2013 #29 Skrevet 19. november 2013 Ja det har jeg gjort. Og da sa han, nei selvfølgelig ikke. Han tenkte kanskje han hadde f.eks klamydia eller liknende, men jeg mener at dersom han har det så kan han vel bare ta en urinprøve og et par antibiotika og så bli kvitt problemet??? Jeg sa det også til han, og da sa han at han rett og slett ikke hadde hatt tid. Vi er i et avstandsforhold hvis det har noe betydning. Anonymous poster hash: 3675d...a0e Hvordan kan han svare -Nei- på det når han ikke har testet seg? Det er jo som du sier - klamydia osv. er lett å behandle ( vs gå å vente til en blir steril) så jeg vil si han åpenbart frykter at han har verre sykdommer enn det. Eller om han vet at han faktisk vet at han er smittet av noe heavy. Hadde i alle fall aldri akseptert en sånn partner. Ikke hatt tid på 1 år? ??
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #30 Skrevet 19. november 2013 Jo egentlig så vet jeg det. Lang historie, men kort fortalt har jeg kun hatt en partner i mitt liv før jeg møtte han jeg har nå. Vi var begge jomfruer og jeg har aldri hatt noen symptomer. Har også tatt blodprøver og fulle undersøkelser hos fastlege flere ganger og de hadde vel funnet ut det da vil jeg tro. Anonymous poster hash: 4521e...e31 Nei, Hiv testes det aldri etter på normale blodprøver. Man må man be spesifikt om hiv test. Anonymous poster hash: 4d476...ed5 1
kristian82 Skrevet 19. november 2013 #31 Skrevet 19. november 2013 Det er sant. Jeg skal si det til han. Håper bare han tar det seriøst og gjør det snarest. Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på slike tester? Noen som faktisk har testet seg for hiv her? Anonymous poster hash: 4521e...e31 Hivtest på som hurtigtest på (noen privatklinikker tilbyr det) får en svaret samme dag. Standard hiv test tar det 7-14 dager å få svar på. Ja, ved ny partner tester begge seg for alt. Jeg driter i om du ikke har klamydia om du istedet har hiv.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #32 Skrevet 19. november 2013 Hivtest på som hurtigtest på (noen privatklinikker tilbyr det) får en svaret samme dag. Standard hiv test tar det 7-14 dager å få svar på. Ja, ved ny partner tester begge seg for alt. Jeg driter i om du ikke har klamydia om du istedet har hiv. Vet du hva det koster hos privatklinikk? Takk for gode svar. Skal ikke finne meg i dette lenger og jeg skal kreve at han gjør det og at jeg får se resultatene eller bli med. Anonymous poster hash: 4521e...e31
kristian82 Skrevet 19. november 2013 #33 Skrevet 19. november 2013 Vet du hva det koster hos privatklinikk? Takk for gode svar. Skal ikke finne meg i dette lenger og jeg skal kreve at han gjør det og at jeg får se resultatene eller bli med. Anonymous poster hash: 4521e...e31 Rundt 250 kr mener jeg det er - da er det hivtest, mens også klamydia etc. Ja, det høres fornuftig ut! Ingen bør finne seg å bli behandlet slik som han har behandlet deg på det området. 1
Gjest Awzm me Skrevet 19. november 2013 #34 Skrevet 19. november 2013 Så lenge han bruker kondom, hva er problemet? Dessuten er du redd for at kondomet skal sprekke så er det jo bare benytte seg av tigerbalsam-knepet. Smøre tigerbalsam utenpå kondomet og så tre et nytt kondom utenpå der igjen. Kjenner du det svir noe veldig så vet du at det siste kondomet er sprukket og det er på tide å trekke seg ut. Anonymous poster hash: e6c26...1ba Problemet er at kondom ikke beskytter mot alle kjønnssykdommer. Kanskje han ikke har hiv eller noe slikt, men han vil jo ikke teste seg, så kan hende han har noe annet som kan smittes selv med kondom. Eller så kan kondomet falle av under sex, og kan hende man ikke merker det før man er ferdig, og da kan det alt være for sent.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #35 Skrevet 19. november 2013 Problemet er at kondom ikke beskytter mot alle kjønnssykdommer. Kanskje han ikke har hiv eller noe slikt, men han vil jo ikke teste seg, så kan hende han har noe annet som kan smittes selv med kondom. Eller så kan kondomet falle av under sex, og kan hende man ikke merker det før man er ferdig, og da kan det alt være for sent. Men hvilke andre ting kan det være? Jeg er mest kjent med de vanligste, f.eks. klamydia og herpes. Herpes vil jeg tro jeg ville ha sett, og uansett så tror jeg det ikke smitter med mindre han har utbrudd? Rett meg hvis jeg tar feil altså men jeg har ikke så god peiling på kjønnssykommer.. Anonymous poster hash: 4521e...e31
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #36 Skrevet 19. november 2013 Dette her da ikke så vanskelig å skjønne ts. Han er ikke interessert i å knulle deg uten kondom da han er livredd for å gjøre deg gravid. Ikke fordi han er redd for smitte. Selv om du går på p-pille stoler han ikke nok på deg til å droppe gummi. Tipper han har lange mareritt om å ha barn med deg. Anonymous poster hash: e6c26...1ba Samme tanken tenkte jeg også. At han er redd for å gjøre TS gravid. At han ikke er klar for barn nå, og vil bruke kondom for å være helt sikker. Anonymous poster hash: 879ed...11c 1
Gjest Awzm me Skrevet 19. november 2013 #37 Skrevet 19. november 2013 (endret) Men hvilke andre ting kan det være? Jeg er mest kjent med de vanligste, f.eks. klamydia og herpes. Herpes vil jeg tro jeg ville ha sett, og uansett så tror jeg det ikke smitter med mindre han har utbrudd? Rett meg hvis jeg tar feil altså men jeg har ikke så god peiling på kjønnssykommer.. Anonymous poster hash: 4521e...e31 Herpes ja, men det ville du nok kanskje sett ja. Endret 23. august 2014 av Awzm me 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå