Gjest tuppesjura Skrevet 20. november 2013 #21 Del Skrevet 20. november 2013 Det stemmer ikke, Wonders! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 20. november 2013 #22 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg har det. Det er veldig fint, veldig amerikansk og "perfekt". Det er nok nesten for perfekt, men jeg liker det. Greit å slippe styret med å finne et fint juletre hvert år. Kan du si meg hvordan treet monteres? Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. november 2013 #23 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Jeg har sånt "gammaldags" fra skogen...... alt annet ser jeg på som rimelig tacky... Jeg derimot er så glad for at jeg slipper å støvsuge alle bar(gran?)nålene som detter ned fra treet. Og ikke minst at jeg slipper alle insektene som kommer inn med de ekte trærne. ++ Endret 20. november 2013 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #24 Del Skrevet 20. november 2013 Kan du si meg hvordan treet monteres? Takk:) Vet ikke hvordan det monteres, men det er i 3 deler hvertfall. Anonymous poster hash: c0c2e...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 20. november 2013 #25 Del Skrevet 20. november 2013 Kan du si meg hvordan treet monteres? Takk:) Jeg har ikke perfect home sitt tre, men et lignende, og mitt er delt i tre deler. De nederste er gjenget slik at greinene faller på plass av seg selv, mens den øverste delen må brettes ut. Da treet mitt ankom var det pakket tett sammen, så vi brukte en evighet på å brette alle greinene og nålene på riktig plass. Men det var så verdt det i etterkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #26 Del Skrevet 20. november 2013 3500 for et plastjuletre?? Wtf?! Anonymous poster hash: 61b9f...da0 Og når du har investert i et plastjuletre trenger du ikke å kjøpe juletre hvert år. Prisen sparer seg nok fort inn om alternativet er å kjøpe ekte tre hvert år. Men vi kjøper ekte likevel, for sjarmens og tradisjonens del.Anonymous poster hash: f3f2b...905 Jeg syns det er like sjarmerende med et plastre, vi har alltid hatt det, et nydelig tre som ikke drar med seg noe inn i huset. Like sjarmerende med hjemmelaget julepynt og ymse andre juletrepynt og vakre lys. At det ikke er ekte kunne ikke brydd meg mindre, ser like bra ut. Anonymous poster hash: 73478...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #27 Del Skrevet 21. november 2013 Uff, har prøvemontert treet nå, men ble jammen meg usikker på om jeg syntes det ble fint.... Syntes det ble grønnbrunt i fargen når lysene var på, og faktisk syntes jeg det ble litt glissent. Må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet... Anonymous poster hash: c0c2e...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #28 Del Skrevet 22. november 2013 Om en pære ryker på dette treet,fins det,og går det an å bytte? Er det noen som har bilde av treet her? 400 lys, krever ikke det en stor stue? Nå er jeg nysgjerig Anonymous poster hash: 14de4...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #29 Del Skrevet 22. november 2013 Det er 400 lys på treet, så du merker ikke om det går et lys eller to. Hun som hadde partyet hos meg, sa at en fikk nytt juletre eller pengene tilbake dersom det gikk 30 pærer eller mer. Det er 10 års garanti på treet. Nei, krever ikke så veldig stor stue. Jeg vil si at den edelgrana vi har hatt tidligere har tatt mye større plass. Anonymous poster hash: c0c2e...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå