AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #1 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg har nettopp bestilt meg ett, og jeg er så spent på hvordan det ser ut irl! Anonymous poster hash: c0c2e...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kokos* Skrevet 18. november 2013 #2 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg har det. Det er veldig fint, veldig amerikansk og "perfekt". Det er nok nesten for perfekt, men jeg liker det. Greit å slippe styret med å finne et fint juletre hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. november 2013 #3 Del Skrevet 19. november 2013 Har en venninne som har det største og vi måtte bare pakke opp å se! Det er seriøst helt nydelig, og så verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 19. november 2013 #4 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg har sånt "gammaldags" fra skogen...... alt annet ser jeg på som rimelig tacky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #5 Del Skrevet 19. november 2013 3500 for et plastjuletre?? Wtf?! Anonymous poster hash: 61b9f...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 19. november 2013 #6 Del Skrevet 19. november 2013 For meg er det å gå ut å plukke ut treet og hugge det en viktig del av jukeforberedelsene. Ikke minst nå med barna Men om jeg bodde alene u en liten leilighet og ikke skulle gå juleselskap, så ville jeg kanskje vurdert noe sånt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7 Del Skrevet 19. november 2013 Prisen sparer seg nok fort inn om alternativet er å kjøpe ekte tre hvert år. Men vi kjøper ekte likevel, for sjarmens og tradisjonens del. 3500 for et plastjuletre?? Wtf?! Anonymous poster hash: 61b9f...da0 Anonymous poster hash: f3f2b...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #8 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg har alltid vært imot plastjuletre, men år skal jeg også kjøpe ett. Har sett det på Perfect home, og det er rålekkert! Ekte juletre er dyrt, og de er ofte ikke pene i forhold til prisen. Anonymous poster hash: 1b386...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #9 Del Skrevet 19. november 2013 Mange som ikke kan ha vanlig tre pga allergi Utroligt nydeligt tre! Anonymous poster hash: 7187a...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #10 Del Skrevet 19. november 2013 Ekte juletre er dyrt, og de er ofte ikke pene i forhold til prisen.Anonymous poster hash: 1b386...afa Jeg har alltid hogget tre hos noen med skig. Tilbyr meg å betale, men "får ikke lov" så da gir jeg en konfek til jul. Da får jeg ikke edelgran, men helt vanlig norsk skogsgran. Men det synes jeg litt av sjarmen Anonymous poster hash: b5557...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. november 2013 #11 Del Skrevet 19. november 2013 Har selv plastikk tre grunnet allergi. Kjøpte et dyrt et for ca 7 år siden, og det er fortsatt utrolig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 19. november 2013 #12 Del Skrevet 19. november 2013 3500 for et plastjuletre?? Wtf?! Anonymous poster hash: 61b9f...da0 Det koster faktisk 6500.. Men sikkert verdt det i lengden hvis det varer mer enn 6 år - et fint stort juletre (ekte) koster jo fort 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #13 Del Skrevet 19. november 2013 et fint stort juletre (ekte) koster jo fort 1000 kr ?@?! Hjelpes! Glad jeg ikke bor i byen!Anonymous poster hash: b5557...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #14 Del Skrevet 20. november 2013 Det koster faktisk 6500.. Men sikkert verdt det i lengden hvis det varer mer enn 6 år - et fint stort juletre (ekte) koster jo fort 1000 kr TS her. Ja, det koster faktisk 6500kr, men jeg hadde party selv, og fikk det til halv pris! Da går det an. Vi pleier å kjøpe edelgran, denne koster 600 kr. Nå har jeg fått et juletre til 3250 kr med 10 års garanti. Det betyr at jeg har spart inn treet etter ca halve tiden. I tillegg er det 400lys på det, og jeg slipper å kjøpe ekstra lys! Får det levert i morgen! Må prøvemontere og er veldig spent! Men, tror jeg må bestille meg et duftlys med granbar lukt, for å få lukta fra treet! Anonymous poster hash: c0c2e...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 20. november 2013 #15 Del Skrevet 20. november 2013 Det er garantert verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. november 2013 #16 Del Skrevet 20. november 2013 Det koster faktisk 6500.. Men sikkert verdt det i lengden hvis det varer mer enn 6 år - et fint stort juletre (ekte) koster jo fort 1000 kr I Bergen, på plantasjen, kjøper vi flotte Edelgran (som er dyrere enn vanlig) for 5-600 spenn. Da går de helt i taket og er runde og fine..... Kan kjøpe Edelgran i over 10 år for 6500 kr... det er galskap ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #17 Del Skrevet 20. november 2013 Vi har! Svigermor er konsulent, og det var faktisk mannen som fant det i katalogen(?). Fikk det også til halv pris pga party, kjøpte det vel i fjor tror jeg. Jeg datt jo helt av stolen når mannen fortalte meg hva det kostet, og jeg brukte laaaaang tid på å svelge prisen for jeg syns det var veldig dyrt. Men det var SÅ verdt det når treet kom opp til jul. Det er helt nydelig, og skikkelig "amerikansk julefilm perfekt". Trenger knapt å ha noe pynt på det for det er så fint i seg selv. Vi er i hvertfall strålende fornøyd:) Anonymous poster hash: 43eca...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #18 Del Skrevet 20. november 2013 Men, tror jeg må bestille meg et duftlys med granbar lukt, for å få lukta fra treet! Anonymous poster hash: c0c2e...4e2 Da jeg enda bodde hjemme, og min mor kjøpte kunstig tre, så pleide vi å ta inn noen grener av einer eller gran og pynte med, for å få den gode lukta også. Anonymous poster hash: f3f2b...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 20. november 2013 #19 Del Skrevet 20. november 2013 Hvordan fungerer treet? Litt dum formulering... Er det som en paraply? Eller monterer man kvistene...? Jeg så det var salg på det i fjor til 3 500. Man kan sikkert forhandle med en forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. november 2013 #20 Del Skrevet 20. november 2013 Det er bare å titte på Kremmerhuset det. De har alt der som PH har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå