Gå til innhold

Tone Damli er faktisk gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir selvsagt prat om det, når hun og typen viste seg som kjærester for første gang for to uker siden. Hadde jeg vært norges mest profilerte dame så hadde jeg nok tenkt meg om noen ganger, og det tror jeg Tone har også, gitt.

Men veldig hyggelig for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Da kunne enda en fantastisk tråd startes her på forumet "Sladder og generaliseringer"!

Anonymous poster hash: 10d64...5d1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har allerede et barn. Uansett er det mest sannsynlige at hun ikke ville ha barn med aksel, hvertfall at hun ikke ville ha barn på den tiden hun var sammen med han. Nå er hun litt eldre, litt mer forelsket og litt mer keen på barn med han nye enn den forrige. Helt normalt og kjempe koselig:)

Anonymous poster hash: cf5d7...5df

Nå er hun litt eldre? Det ble slutt for bare noen små mnd siden da men.. Hehe

Jeg synes hu er litt drøy og usmakelig.

Anonymous poster hash: e1edc...0bb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må si jeg synes det er litt festlig, for hvis hun har termin for eksempel i april (siden det står at barnet er ventet på vårparten) så har hun funnet ut at hun ble gravid i JULI!! Snakk om å ha hastverk, a???

Anonymous poster hash: c3dd2...503

Uffda, barnet ble altså unnfanget før de var gift!? OMG! :overrasket:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Hun må da få lov til å leve livet sitt slik det passer henne, og ingen her vet noe om omstendighetene rundt. For alt vi vet kan jo Tone ha vært forelska i denne mannen lenge, og at det er grunnen til at det ble slutt med Aksel, hvem vet. Dessuten har de visst kjent hverandre i mange år, og da er det ikke sikkert de synes det er nødvendig å være sammen i 3-4 år før de får barn. Lær deg å bli glad på andres vegne.

Anonymous poster hash: a2c9b...89b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Det kom ut i avisene at det var slutt med Aksel og Tone i februar, for alt vi vet ble det slutt lenge før det. Hun var midt i en periode der hun var aktuell med realityserie, klesmerke, idol og ny musikk, selvfølgelig ønsket hun ikke å få blest rundt bruddet i tillegg til alt dette. Til slutt var det sikkert så mange som visste om bruddet at avisene fikk vite om det. Så kanskje det ha vært slutt i et helt år allerede? Hvem vet! og uansett, så er det ikke snakk om antall månedene man har vært sammen, det er snakk om kjærligheten to mennesker har til hverandre og de har like stor rett til å skape et barn sammen som det et annet par har. Som jeg skrev i et annet innlegg: helt sprøtt at det i dag ikke er tillatt å få et planlagt barn, det er mer akseptabelt å bomme med p-pillene hvis du er under 30 år. Blir helt sjokkert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter eksen til Markus foss?

Anonymous poster hash: c7777...c0d

Geraldine Burnier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geraldine Burnier

Haha, wow, kommentar fra en av hennes venner på profilbilde nr 3:

".. skal si han har senket kravet etterhvert."

Anonymous poster hash: 56ec6...8c7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geraldine Burnier

Vel, da ser vi hva pappas lommebok kan ordne på damefronten. Ikke akkurat stygg hun heller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til disse. Hvis dere skal komme med påstander og spekulasjoner må disse underbygges, gjerne med link. Vi som er moderatorerer er ikke detektiver og har heller ikke tid til å være det, all den tid vi tross alt også har mye annet å moderere.

Svar eller spørsmål til moderering kan tas på ris og ros eller direkte til moderator.

Yvonne (mod)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Flott at folk finner hverandre, men det ser jo litt kjipt ut når det er to forhold som ender i brudd like før. Spår et brudd mellom disse her to også om noen år.

Anonymous poster hash: 0c3d5...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ingen grunn for at deres barn ikke skal bli noe søtere enn andre barn...

Anonymous poster hash: afd36...c36

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med leilighetskjøpet står jo i artikkelen på kjendis.no. Det er slett ingen spekulasjon. Markus Foss og eksdama kjøpte leilighet sammen like før Tone og Aksel brøt og rundt fem måneder før Tone dro til Miami med Markus.

kjendis.no/2013/18/11/kjendis/tone_damli/gravid/musikk/30377866/?www=1

Anonymous poster hash: 0c3d5...a17

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kjendis.no/2013/11/18/kjendis/tone_damli/markus_foss/gravid/aksel_hennie/30383805/

"Tre uker før bruddet mellom Hennie og Damli, kjøpte Foss en leilighet i Oslo sammen med sin daværende kjæreste, ifølge Eiendomsbasen."

Men, men. Kjekt for dem det. Får se hvor lenge det varer denne gangen da.

Det ble tinglyst da, ikke kjøpt. To forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 7e9b3...8a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tinglyst da, ikke kjøpt. To forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 7e9b3...8a5

Sant nok, men det skjedde neppe så veldig lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert hyggelig for dem, for all del, men du verden så raskt det gikk, da. Fra nyforelska par til kommende foreldre. Jaja.... :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...