Gå til innhold

Tone Damli er faktisk gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foreløpig konklusjon er vertfall at Markus var sammen med Geraldine 31.mars (jf link over om gjesteboka). I juni begynner ryktene å svirre om Tone og M. I juli er de i Miami med flere venner og omtrent da blir gravid. Går litt fort unna for min smak ;-)

Anonymous poster hash: 7ddec...717

Og din smak er ang Tones graviditet er relevant fordi?...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bragd? Det er en naturlig sak å bli gravid. Med respekt til dere ufrivillig barnløse, så er det en naturlig og vanlig ting for oss andre. Anonymous poster hash: 9f8b0...17c

må se hva jeg skriver da... er jo litt ekstra spesielt iom. At hun er kjendis og en yndling av meg.

Nei, det var en kommentar til at hun har blitt gravid i juli og det trenger hun ikke. Anonymous poster hash: 7e9b3...8a5

Kan vel formode at barnet ventes tidlig neste år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske hilarious med de i denne tråden som liksom skal "beskytte" Tone ved å be om at hun får fred, får slippe spekulasjoner rundt sitt privatliv og lignede. HALLO I LUKA DA DERE. Tone Damli er ingenting uten oppmerksomhet rundt sin privatperson. Tror dere det er musikken som har holdt henne kjent i mange år?! Hun er ikke som de kjendisene som er kjent for sitt store talent. Hun er kjent for å være et medietryne. Og alle mulighetene hun har fått (Idol-dommer, kleskolleksjon, tv-program+++) er et resultat av at hun er et medietryne med et liv som folk er interessert i. Når denne interessen dør ut, dør også karrieren hennes ut. Det vet hun og managementet godt selv også.

Hvis dere vil hjelpe Tone, snakk mer om henne. Klikk dere inn på alle sladreartikler om henne på nett. Spekuler i vei. Da gir dere henne et grunnlag for videre plass i offentligheten. Hvis hun hadde syntes det var grusomt å måtte oppleve spekulasjoner rundt sine forhold, graviditet osv, så hadde hun sluttet med kjendiseriet for lengst. Hun takler det helt fint, og ler hele veien til banken.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke tone gjør det hun gjør for voksne eller bittre folk som deg. Heller det at hun fungerer som en slags inspirasjon... Vet at hun har inspirert både meg og flere av mine kusiner og familimedlemmer. Fra sine idoldager helt til hun slo igjennom på egne ben. Greit at du ikke tåler å se et vellykket selvstendig kvinnfolk men vennligst hold sånne negative tanker og spekulasjoner for deg selv.

Synes det er ganske hilarious med de i denne tråden som liksom skal "beskytte" Tone ved å be om at hun får fred, får slippe spekulasjoner rundt sitt privatliv og lignede. HALLO I LUKA DA DERE. Tone Damli er ingenting uten oppmerksomhet rundt sin privatperson. Tror dere det er musikken som har holdt henne kjent i mange år?! Hun er ikke som de kjendisene som er kjent for sitt store talent. Hun er kjent for å være et medietryne. Og alle mulighetene hun har fått (Idol-dommer, kleskolleksjon, tv-program+++) er et resultat av at hun er et medietryne med et liv som folk er interessert i. Når denne interessen dør ut, dør også karrieren hennes ut. Det vet hun og managementet godt selv også.

Hvis dere vil hjelpe Tone, snakk mer om henne. Klikk dere inn på alle sladreartikler om henne på nett. Spekuler i vei. Da gir dere henne et grunnlag for videre plass i offentligheten. Hvis hun hadde syntes det var grusomt å måtte oppleve spekulasjoner rundt sine forhold, graviditet osv, så hadde hun sluttet med kjendiseriet for lengst. Hun takler det helt fint, og ler hele veien til banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke jeg som skal leve livet hennes. Håper bare hun kan bli mer jordnær (i forhold til media) etter barnefødsel, og at jeg slipper å lese om henne/vg slipper å skrive om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere på at barnet kan google sin mamma om noen år og lese det dere skriver her inne? Dere er vel så dydige alle sammen så dere hadde fint tålt om noen hadde skrevet om deres eskapader på nettet med deres fulle navn så alle kan søke det opp? Om alle ons-er osv? Håper dere blir "kjendiser" selv en dag og får smurt hele sexlivet deres utover på nettet.



Anonymous poster hash: 9e8c4...f9e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig hvordan KG klarer å samle så mange tragiske skjebner på et sted. Innleggene fra kvinnene med de miserable livene går som er farsott i denne tråden som i Fotballfrue-tråden og andre lignende tråder.

Hvordan føles det å ikke ha noe liv? Når eneste gleden i livet er å slenge dritt om andre?

Jeg er sannelig glad at jeg står på farten til en jobb hvor jeg har gode kollegaer som i tillegg til familien er med på å gi livet mitt så mye innhold og glede at jeg slipper å oppføre meg som dere.



Anonymous poster hash: b8976...ca3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere på at barnet kan google sin mamma om noen år og lese det dere skriver her inne? Dere er vel så dydige alle sammen så dere hadde fint tålt om noen hadde skrevet om deres eskapader på nettet med deres fulle navn så alle kan søke det opp? Om alle ons-er osv? Håper dere blir "kjendiser" selv en dag og får smurt hele sexlivet deres utover på nettet.

Anonymous poster hash: 9e8c4...f9e

Vel, det er hun ansvarlig for selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!

Spiller det virkelig noen rolle for dere om begge to hoppet til køys med hverandre rett etter bruddet? Det er da ganske normalt. I tillegg er jeg enig med den over som sa at man gjerne rydder opp på hjemmebane noen måneder før man forteller omverdenen om det. Og for alt vi vet kan det være at de opplever kjærligheten for hverandre så sterkt at de nå bare vet med seg selv at dette er ekte. Kanskje de ikke har følt det på samme måte tidligere?

Jeg skal ikke spekulere i noen ting. Jeg bare syns det er helt utrolig hvor mange meninger dere har om disse som ikke har noe å gjøre med dere i det hele tatt.

La de nå få nyte kjærligheten seg i mellom og dette fantastiske de har i vente. Og hvis det ikke var planlagt og kanskje litt uventet, så har de vel kjent på det at det føles riktig uansett hvilken vei det skulle gå senere og derfor bestemt seg for å beholde.

Merker jeg blir ganske irritert over at det går an å mene og si så mye om noen de fleste av dere ikke kjenner.

Ja det er et forum og man må kunne diskutere bla bla bla.... Det driter jeg i.



Anonymous poster hash: b75ff...9cf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er hun ansvarlig for selv.

Ansvarlig for? Hva faen snakker du om? Alle er ansvarlig for seg selv, ja, men det gir da ingen rett til å omtrent kalle henne en hore på nettet!

Anonymous poster hash: 9e8c4...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansvarlig for? Hva faen snakker du om? Alle er ansvarlig for seg selv, ja, men det gir da ingen rett til å omtrent kalle henne en hore på nettet!

Anonymous poster hash: 9e8c4...f9e

Hvem er det som har kalt henne det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun kan kanskje være sammen med fyren i mer enn ett år før hun får barn . Jeg vet det er mange fine historier hvor folk fikk barn tidlig i forholdet og er lykkelig . Men sannheten er at sannsynligheten er større for at det går dårlig i starten av forholdet hvis en graviditet oppstår i tillegg . Hun ble gravid rett etter de ble sammen ? Barn er ingen lek . Syns man skal tenke godt igjennom før man lager barn med noen man knapt har hvert sammen med . Pluss Tone damli snakket jo så mye om at hun skulle bli kjent internasjonalt etc . Men med barn så tror jeg det faller bort . Men får bare si lykke til å for barnets skyld håper vi det var ett riktig valg :-)

Anonymous poster hash: 7a92a...9e8

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke begeistret for tone damli i det hele tatt . Og har aldri hatt noen form for interesse i musikken og det hun driver med heller . Men vi er alle forskjellig så folk må leve som de selv vil, og stå for sine valg .

Anonymous poster hash: 7a92a...9e8

Innlegget er redigert for svar til slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som startet tråden ønsker dem lykke til, og jeg synes hun er tøff som bærer barnet frem. Derfor er jeg stolt over Tone, som faktisk setter seg selv litt til side nå, og skal bli mamma. Ikke dumt å bli mamma i denne alderen, hun blir tross alt 26 år.



Anonymous poster hash: 4434b...799
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som startet tråden ønsker dem lykke til, og jeg synes hun er tøff som bærer barnet frem. Derfor er jeg stolt over Tone, som faktisk setter seg selv litt til side nå, og skal bli mamma. Ikke dumt å bli mamma i denne alderen, hun blir tross alt 26 år.

Anonymous poster hash: 4434b...799

Hvorfor er det tøft å bære barnet frem?

Anonymous poster hash: 9e8c4...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Conradine

Så kjekt med alle slike tråder som popper opp under Skråblikk og generaliseringer hvor man tydeligvis kan skrive omtrent hva man vil :ironi: da kan tydeligvis normal folkeskikk legges langt vekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange trangsynte snerpekjerringer med kjedelige liv på KG at det blir helt komisk. Dere får vel noe ut av å sitte og rakke ned på mennesker som lever mer spennende liv enn dere, og koser dere når de gjør noe som er litt utenfor A4-rammen dere selv har valgt å plassere dere i, slik at dere kan prøve å føle dere bedre enn dem.

Hva så om de ikke har vært sammen så lenge og nå venter barn? Hva så om hun ble uplanlagt gravid?Hva så om de sto som i forhold med andre på facebook på et tidspunkt Se og Hør melder om at de hadde noe på gang? Det har ingenting med dere å gjøre, og jeg kan ikke fatte at dere får noe ut av å sitte og spekulere på denne måten.



Anonymous poster hash: 3681b...a3f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft gjort å få barn midt opp i samlivsbrudd, ny mann og slikt :) Heier på henne jeg. Hun kunne valgt abort, men gjorde det ikke. Tommel opp.



Anonymous poster hash: 4434b...799
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange trangsynte snerpekjerringer med kjedelige liv på KG at det blir helt komisk. Dere får vel noe ut av å sitte og rakke ned på mennesker som lever mer spennende liv enn dere, og koser dere når de gjør noe som er litt utenfor A4-rammen dere selv har valgt å plassere dere i, slik at dere kan prøve å føle dere bedre enn dem.

Hva så om de ikke har vært sammen så lenge og nå venter barn? Hva så om hun ble uplanlagt gravid?Hva så om de sto som i forhold med andre på facebook på et tidspunkt Se og Hør melder om at de hadde noe på gang? Det har ingenting med dere å gjøre, og jeg kan ikke fatte at dere får noe ut av å sitte og spekulere på denne måten.

Anonymous poster hash: 3681b...a3f

Alle disse "hva så om.." og "det har ingenting med dere å gjøre" .

Å joda, folk elsker sladder. Det er vel intet nytt, ei heller at Tone lever av dette, trodde hvertfall folk hadde fått det med seg? Hva ellers skulle hun leve av om ikke sladder,se og hør og pressen-den ene rævva sangen kun kommer ut med i året?

Selvfølgelig blir det snakk når hun skulle gifte seg med en annen mann i august.

Det ER faktisk veldig rart og absloutt ingenting beundringsverdig at hun skal ha barn med en annen mann allerede. Når det er sakt,så bryr jeg meg pent lite(jada,selv om jeg svarte her) Hun blir nok en flott mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...