AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #21 Skrevet 24. november 2013 Ikke noe annet enn at jeg syntes det var en spenstig ting å ta opp på date Det er like greit å gå rett på. Jeg har blitt rimma på første daten, gikk helt fint det. Anonymous poster hash: 0f7bf...07e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #22 Skrevet 24. november 2013 Hvor vanlig er det egentlig å få avføringsrester på fingrene om man putter fingrene oppi der? Det er garantert spor av avføring der. I andre personers tarmer er det ete-bakterier du ikke er vandt til og skulle du glemme deg eller gjøre noe som medførte at du fikk dette inn i deg. Så kan du risikere at de kjøttetende bakteriene fatalt infiserer deg og spiser deg nedenfra og opp, innen fra og ut. Anonymous poster hash: 8afa6...e3f
Anders42 Skrevet 24. november 2013 #23 Skrevet 24. november 2013 Finger i rumpa ? Ikke særlig opphissende i min verden , dama prøvde seg på det for noen år siden , jeg likte det overhodet ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #24 Skrevet 24. november 2013 Bruk en trefinger. Han merker sikkert ikke forskjell. Anonymous poster hash: f40c2...549
Gjest Smiley_cat Skrevet 24. november 2013 #25 Skrevet 24. november 2013 8afa6...e3f Litt ot, men siden du bringer der på banen; Regner med at det er streptokokk pyogens (strep a), du sikter til. Som KAN gi nekrotiserende facitt. Noen bærer på strep a i tonsillofarynx (halsen) uten å bli syke. Det vanligste du får av strep a er tonsillitt (halsbetennelse), rhinitt (betennelse i nesen), sinusitt (bihulebetennelse), impetigo (brennkopper), erysepilas (rosen). Altså vanlige sykdommer. Sjeldent det gir nekrotiserende facitt. Men klart hvis det er feks inngangsport som sår på fingeren kan det jo bli det. Men da som oftes en blanding med andre bakterier. Samt dess dypere bakteriene trenger inn, dess større sannsynlighet for et kjøttetende sår. Jeg stikker gjerne en finger i rumpa (uten hanske) på partneren, vel vitende om echerichia coli (e coli), enterobakterier og alt annet av godsaker du finner der. Ikke har jeg blitt syk av å rimme heller. Ikke har partneren min måtte amputere tissen sin av å ta meg analt uten kondom. Og jeg har fremdeles ti fingre. Jeg lever farlig, og nyter det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #26 Skrevet 25. november 2013 Du kan fint bruke kondom på fingeren mens du gjør det, gjerne sammen med glidemiddel. Anonymous poster hash: c2f92...d08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå