Gå til innhold

Redd for å fingre ham i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten har fortalt at han fantaserer om å få en finger opp i rumpa under sex.

Jeg har ikke gjort dette så mye på tidligere partnere, og synes det er litt skummelt med tanke på hva som finnes inni der (lol, jeg vet). Hvor vanlig er det egentlig å få avføringsrester på fingrene om man putter fingrene oppi der? Hva er deres erfaring?



Anonymous poster hash: 12330...7e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Med mindre man må på toalettet relativt umiddelbart så skal det vanligvis ikke ligge avføringsrester så langt ned i tarmen, selv om unntak kan forekomme. Etter min erfaring så skjer det kanskje 1 av 30 ganger eller mindre, iallefall med de mennene jeg har prøvd det med, og det har aldri vært snakk om store mengder i noen tilfeller.

Hvis du eller han er veldig usikker så kan han også skylle nederste del av tarmen med dusjen eller noe lignende før dere begynner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke føler deg komfortabel med dette synes jeg heller ikke du skal gjøre det. Ingen bør tvinge deg til gjøre noe i seksuell sammenheng som du selv ikke ønsker.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så vanlig, men jeg ville tatt litt ekstra hensyn til å ikke ha hånden overalt etterpå(type ikke inn i skjeden din osv).

Bakteriene er der jo selv om man ikke ser tydelige ting - dog er det helt ufarlig sålenge man har normalt god hygiene.



Anonymous poster hash: 6f5e4...cfc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er nok ikke så vanlig, men jeg ville tatt litt ekstra hensyn til å ikke ha hånden overalt etterpå(type ikke inn i skjeden din osv).

Bakteriene er der jo selv om man ikke ser tydelige ting - dog er det helt ufarlig sålenge man har normalt god hygiene.

Anonymous poster hash: 6f5e4...cfc

Man burde definitivt holde hendene unna skjeden etterpå, uansett hvem sin rumpe man har lekt med, med mindre du har fryktelig lyst på urinveisinnfeksjon.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvilket nummer i rekken dates var dette sa du? :)

Hva har nå det å si?

Anonymous poster hash: 0f7bf...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter med lange negler..uff uff..all den bæsjen som samler seg under der.



Anonymous poster hash: 9c4d2...587
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har nå det å si?

Anonymous poster hash: 0f7bf...07e

Ikke noe annet enn at jeg syntes det var en spenstig ting å ta opp på date ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil, men det er også ofte greit å være litt åpen for å prøve nye ting i sengen. Men da kan det være greit å vente til du føler deg trygg på partneren. Om dette er etter første date eller etter 10 års ekteskap, spiller ingen rolle. En finger i analen er godt for mange menn, min kjæreste får ekstra sterke orgasmer når jeg masserer prostata gjennom analen hans rett før han kommer. Og jeg nyter å se at han har det godt :)



Anonymous poster hash: e63d4...4cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har tips til hvordan man gjør det best mulig for mannen? Er det nok å bruke fingeren rett før han kommer, bør jeg bruke glidemiddel, hvor langt inn, hva slags bevegelse...?

Anonymous poster hash: 91a9c...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten spørre mannen om. Noe glid er kanskje lurt, men litt spytt holder i massevis hvis du ikke har tenkt å bruke mer enn en finger.



Anonymous poster hash: 3d932...ff7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Ikke noe annet enn at jeg syntes det var en spenstig ting å ta opp på date ;)

Det tenkte jeg og på...! Men for all del, noen går kanskje fortere frem enn vi ville gjort...? ;-)

Personlig ville jeg gått for glid om du skal langt inn med fingeren. Spytt holder forsåvidt det og, men glid har litt bedre konsistens synes jeg. Altternativt kan du bruke matolje...

Erfaringsmessig holder det å kun å penetrere lukkemuskelen (tenker på at dette er første gangen) Deretter utvide til å stikke fingeren lengere inn til du har utvidet litt grenser. Kanskje stikke fingeren inn til det andre leddet. Men ha korte negler så du ikke gir han rifter!

Avføring fremkommer sjeldent i rektumampullen helt nede ved anus. Man kan ved få tilfeller kjenne rester. Bare han (relativt) nylig har vært på do (og vasket seg).

Første gangene jeg gjorde dette på mannen min brukte jeg latexhanske... Men grensene sprenges vel etterhvert...? Nu er det ingen hemninger...

Alternativt i begynnelsen kan jo være et lite sexleketøy....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tenkte jeg og på...! Men for all del, noen går kanskje fortere frem enn vi ville gjort...? ;-)

Har ingenting imot en finger både her og der, men det er overhodet ikke noe jeg tenker på i de tidlige faser av dating :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med i dusjen. Gi han en aldri så lite blow job uten at det går for han. Masser han med såpe over alt, også der bak. Da blir det rent og fint til du skal kose mer med han etterpå... og han er i himmelen...



Anonymous poster hash: 9f493...6f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad kjæresten min synes det er et forbudt område for meg :fnise:



Anonymous poster hash: 32dd6...e4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med i dusjen. Gi han en aldri så lite blow job uten at det går for han. Masser han med såpe over alt, også der bak. Da blir det rent og fint til du skal kose mer med han etterpå... og han er i himmelen...

Anonymous poster hash: 9f493...6f3

Akkurat det forventer jeg at de som ønsker den type behandling skal klare å gjøre selv ;)

Jeg kommer ikke til udekket bord. For å si det sånn.

Anonymous poster hash: 6f5e4...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...