Gjest Raindrops Skrevet 18. november 2013 #21 Skrevet 18. november 2013 Halvtimes tid kanskje. Jeg danset som en gærning og han hengte seg på, tok han med til parken ved siden av og prøvde å ha sex. Men det teller kanskje ikke siden vi aldri fikk det til. Det var mitt første av to forsøk på one night stand
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #22 Skrevet 18. november 2013 Kom i snakk på nett, snakket i et par timer, tok turen til han, så en halv film, hadde sex og dro hjem igjen. Vil tro det var mitt raskeste. Eller så har jeg en annen, vet ikke om den er enda raskere: Var på vei hjem fra byen, venninne og jeg løp bort til to fremmede menn, ble med de på nasch, tok de med hjem til min leil og hadde sex. Et par timer på begge. Tror fortsatt førstnevnte var mitt raskeste pick-up. Anonymous poster hash: a1b9b...429
Gjest Martin Skrevet 20. november 2013 #23 Skrevet 20. november 2013 (endret) f Endret 19. mars 2014 av Martin
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 Forfatter #24 Skrevet 20. november 2013 Det er ca to min. Var på hotelltur med kompis og la meg før ham. Og han plukket opp ei dame som han dro med på rommet og nabosenga og satte i gang med. Jeg våknet selvsagt, lå noen sekunder og så på - satte meg opp, strøk dama på rompa og skjønte at hun var med også med meg - og tok henne bakfra. Ikke visste jeg navn, knapt utseende eller noe. Utrolig sprøtt og veldig morsomt både da og i etterkant. Men, var det da du som plukket henne opp, eller var det han? Jeg vil si det var han og at du bare fikk en gavepakke. 2
hedhed Skrevet 21. november 2013 #25 Skrevet 21. november 2013 Gikk bort til en fyr på festival og da jeg ennå ikke var 18 og sa "hei vil du kjøpe en øl til meg?". Da han kom tilbake med ølen, kysset han meg og spurte om jeg ville "gå noe sted". Det ble teltet haha og siden har vi fortsatt å møtes for sex. En annen gang sendte jeg melding til en fyr jeg hadde fått nummeret til på fest helga før "hei vil du ha sex?", og senere på kvelden møttes vi hos han 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 21. november 2013 #26 Skrevet 21. november 2013 Pick-ups med rus involvert er verdt null som skill-indikator.
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2013 #27 Skrevet 22. november 2013 Var vel et par tre minutter med blikkutveksling før jeg dro henne med på toalettet. Vi sa aldri et ord til hverandre.
BusteMartePinn Skrevet 28. november 2013 #28 Skrevet 28. november 2013 Så lang tid det tok meg å komme inn på utestedet, gå på toalettet, møte blikket hennes. Jeg var full, hun var fullere. Plutselig sto jeg fremoverbøyd inne i et avlukke med skjørtet rundt livet, strømpebuksene rundt livet og noen fingre opp der... Kan umulig ha sett veldig elegant ut
Far til 2 Skrevet 28. november 2013 #29 Skrevet 28. november 2013 30 sekunder ? Hadde vært på byen men uten det sterke behovet for å finne noen der og da. Da det hele var over og jeg gikk ut for å dra hjem var det en dame som kom bort til meg og spurte hvor jeg bodde. Da jeg fortalte det mente hun det var altfor langt å dra så jeg kunne få overnatte hos henne eller ta drosje hjem fra henne .
Hjelperen93 Skrevet 28. november 2013 #30 Skrevet 28. november 2013 Vi satt på et nachspiel, rundt 10-15 mennesker. Kompisen min peker på den ene jenta i rommet og sier "Du får 500 kroner om du klarer å ta med deg henne ut herfra innen 60 sekunder" Det tok sånn 20-30 Og vips så var man ett nyp og 0,5 tusen kroner rikere.
Hjelperen93 Skrevet 28. november 2013 #31 Skrevet 28. november 2013 Pick-ups med rus involvert er verdt null som skill-indikator. Haha, hvorfor det? Skal jo endel til å prestere under alle omstendigheter, spør du meg
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #32 Skrevet 28. november 2013 Skulle feire med to kamerater at jeg blei løslatt, dro til syden, og kjøpte oss like godt 6 damer nesten med en gang vi kom til hotellet! Det var tider ass.....:Anonymous poster hash: 148d5...cb6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #33 Skrevet 9. mai 2014 Ja, gjett hvorfor han har slettet dette innlegget. Fordi da kona leste dette skjønte hun at han hadde pult en annen. Jævla horebukk.Og joda, han visste navn og han visste også at han og kameraten var nærmere 50 mens den stakkars jenta var såvidt passert 20. Flere enn meg som blir kvalm av dette? Anonymous poster hash: 69da0...5e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå