Gå til innhold

Hva er ditt raskeste pick-up?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ehrm. Antar at jeg stiger inn i løvens hule med dette spørsmålet, men det er til både menn og kvinner.

Hva er det raskeste pick-up'et du har hatt ute på byen noen gang?

Sånn fra du går inn på et utested til du har fått øyekontakt med noen, hooket opp og dratt til en av dere/et hotell for å rote eller et ONS?

Hadde vært litt artig å høre folk sine erfaringer.

Jeg kan godt si min egen erfaring med det.

Det raskeste var en gang ved en bardisk i en mindre by akkurat etter at jeg hadde kommet dit.

Gikk inn, rusla til baren, bestilte et glass, så en fin dame, smilte, hun smilte. Så glimtet i øynene hennes. Kjøpte en drink til henne. Hun drakk den uten å si noe. Jeg sa ingenting. Vi bare så på hverandre. Jeg drakk opp. Hun drakk opp. Så spurte hun hvor jeg bodde. Det gikk sjokkerende raskt, i grunn.

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller taxikøen?

Jepp :)

Skrevet

6 uker.

Seks uker fra du så henne til du fikk kontakt ute på byen?

Lang bytur. Du må ha vært ekstremt berusa etterhvert.

En eviglang pubrunde som varte i en og en halv månte. Kudos.

Skål :)

Skrevet

Skulle ta trikken hjem. Da jeg hadde gått av, var jeg skikkelig gira på nash og full av energi. Gikk bort til den første kjekkasen jeg fant, spurte "nash?", og nash ble det gitt :danse:

Anonymous poster hash: 7e504...504
Skrevet

Tror ikke det gikk to minutter en gang... Staket meg ut en som så ut som en god kar, spurte om han ville pule, skremte bort et par polakker på dassen og hadde sex.

• Liker 2
Skrevet

Bar i Ayia Napa. Første kvelden der nede, gikk bort til en svenske, han kjøpte drink til oss, snakket helt vanlig. Så spurte jeg ut av det blå, "keen på å være med hjem?" 10 min senere var vi i full gang på hotellet.

Anonymous poster hash: 622ae...633
Skrevet

Gikk ganske raskt når jeg viste 1000 lappen ut av bilvinduet mitt, femten til tjue sekunder kanskje.

• Liker 8
Skrevet

3 sekunder... : :fnise:

Skrevet (endret)

For ei jente går det like raskt som det går an å formulere ordet "pule", så det er svært lite interessant å høre om. Menn må derimot ha litt skills.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Skrevet

For ei jente går det like raskt som det går an å formulere ordet "pule", så det er svært lite interessant å høre om. Menn må derimot ha litt skills.

Do you have them?

• Liker 3
Skrevet

Med mindre de sier ja :)

Anonymous poster hash: 8d64a...110

Skrevet

Før vi kom oss inn på utestedet en gang. Vi var jo bekjente da, men aldri tenkt at jeg har hatt lyst på han før eller noe, og aldri flørtet før, men så pratet vi mens vi var i køen på vei inn. Og bestemte oss for å gå en tur, og ja, dere skjønner tegningen.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg purte om vi skulle pule. Og så var vi kjærester i 7 år.

Så.. jeg er lett og få og vanskelig å bli kvitt :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Han kom bort og lurte på om jeg ville ha sex. Jeg sa ja. Vi gikk opp en bakke og rundt et hjørne og satte i gang. Rundt 10 minutter vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 0aaa0...18f

Skrevet

Så du bekrefter ryktet om at menn er så enkle og primitive?

Jeg brukte vel sekunder fra jeg møtte en gutt på doen og sugde han av...Har aldri hørt et nei fra en gutt før, så jeg tror på den teorien , da jeg har opplevd det ofte i praksis

Anonymous poster hash: 68910...bbb

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så du bekrefter ryktet om at menn er så enkle og primitive?

Jeg brukte vel sekunder fra jeg møtte en gutt på doen og sugde han av...Har aldri hørt et nei fra en gutt før, så jeg tror på den teorien , da jeg har opplevd det ofte i praksis

Anonymous poster hash: 68910...bbb

Hva mener du med "rykte"? Det er noe enhver jente kan finne ut ved å bare prøve selv det.

Det er kun tre faktorer som står i veien for om ei jente får pult med en gutt innen 1 minutt er gått:

1. Jenta er for stygg (så om ei jente sliter med utseendet så får hun vente til litt utpå kvelden).

2. Gutten er for sjenert og uerfaren (sjenansefaktoren er også noe man stort sett slipper hvis man venter til litt utpå kvelden).

3. Gutten er i et lykkelig forhold og er av den trofaste typen (igjen en problemstilling man ofte slipper når fylla setter inn).

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Skrevet

6 uker.

Det står i hvert fall respekt av at hun liker deg bedre etter seks uker enn da du møtte henne, tror ikke det samme hadde skjedd med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...