Gå til innhold

Legge sæden etter du har ronka.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, gutt 19 her. Har et problem med hvor jeg skal "legge" sæden etter jeg har ronka. Liker ikke sæd i senga liksom.. Så hvor "legger" dere andre menn sæden?

Anonymous poster hash: 6d308...7fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis det opp. Proteiner er viktig for en som fremdeles vokser.

Anonymous poster hash: 085cf...c26
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mann selv, og har aldri forestilt meg at menn gjør dette andre steder enn på do?! Det er jo vanligvis alltid tilgjengelig. Ellers blir det jo bare griseri...

Anonymous poster hash: 9e00b...d2a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at mange menn føler de må gå på dass for å gjøre seg ferdig :fnise: Men samboeren min hadde som regel bare litt papir eller klut eller noe slikt tilgjengelig. Men hva med no sånn baby-wipes eller sånne intimeservietter? Synes selv sæd lukter ganske mye, med fuktige wipes så får man jo liksom vaska seg litt også. Finner sikkert noen uten parfyme så du ikke lukter dame. Men det er nå en dames tanke:P

Anonymous poster hash: b26f8...457
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann selv, og har aldri forestilt meg at menn gjør dette andre steder enn på do?! Det er jo vanligvis alltid tilgjengelig. Ellers blir det jo bare griseri...

Anonymous poster hash: 9e00b...d2a

Begynn å forestille deg, sier jeg bare...

Men TS hva mener du med å legge sæd? Det er ikke akkurat noe man tar og plasserer et sted.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min pleier enten å komme på seg selv (magen), et papir eller magen min om han/jeg runker han. Også tørker han opp med papir og slenger papiret i søppelbøtta. Verre enn det er det ikke.

Og om det så kommer litt sæd i senga, så dør du ikke av det. Det tørker jo etterhvert.

Anonymous poster hash: 3a0d5...114
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk et håndkle eller noe ? Enten å sprute inni eller å tørke av seg med. Eller du kan la det gå for deg men klem igjen med hånden slik at sæden ikke kommer ut før du finner noe å dumpe det i/på... Du kan også bruke en kondom eller knulle et håndkle... mulighetene er mange :)

Anonymous poster hash: 579b9...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger et papir ved siden av og sikter inn. Er litt kjipt å bomme men ikke verdens ende.

Anonymous poster hash: 97384...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papir. Enten kan man tørke det av seg, eller man kan ha en passende remse liggende klar i nedslagsfeltet.

I nøden kan man selvsagt også holde igjen, men det krever en viss anspennelse, og det er mye bedre å la det stå til. Selv om tørre orgasmer også er veldig intense og langvarige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops

Jeg ser bare for meg TS vandre fortvilet rundt på soverommet med hendene formet som en skål full av sperm som han lurer på hvor han skal legge fra seg, unnskyld :ler:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare for meg TS vandre fortvilet rundt på soverommet med hendene formet som en skål full av sperm som han lurer på hvor han skal legge fra seg, unnskyld :ler:

Dagens lattis! :D takk

Anonymous poster hash: dcf1f...e2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid å finne et magasin el avis jeg bretter ut, sender ladningen utover der, lukker igjen og hiver det i søpla. Enkelt og greit.

Har dog skjedd pinlige situasjoner tidligere i min ungdom. Som feks den gangen jeg brukte en Topp-blad jeg hadde lånt av søstra mi. Glemte helt av bladet, før den sinte søstra mi kom inn på rommet mitt med bladet i hånden og lurte på hvorfor jeg i helvete hadde limt igjen bladet hennes..

Håper og regnet med hun ikke visste hva slags "lim" jeg hadde brukt. :rodme:

Anonymous poster hash: 15276...583
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...