Gå til innhold

Små juletrelys

missdior

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i små juletrelys? Synes sånne "store" som man klipser fast på treet er så fæle...

Jeg tenker på sånne her;

classy-black-tree.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over alt.

Anonymous poster hash: b2e93...d98

Gidder du å spesifisere litt eller? Svaret ditt er jo ubrukelig hvis du ikke nevner en butikk eller nettside. Det sier seg jo selv at de ikke selger det "overalt" når jeg enda ikke har funnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike lys har jeg sett på Plantasjen, Europris, Biltema, Jula, Clas Ohlson og Rema1000(!). Mener også at jeg har sett dem på Coop Obs, Meny og Jernia. ;)

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike lys har jeg sett på Plantasjen, Europris, Biltema, Jula, Clas Ohlson og Rema1000(!). Mener også at jeg har sett dem på Coop Obs, Meny og Jernia. ;)

Kan legge til Hageland, Elektroimportøren (i Oslo, eller på nett), Jysk

Nesten lettere å liste opp de butikkene som ikke fører slikt før jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fant på Jernia ifjor! De står at de er både til innendørs og utendørs bruk. Jeg var litt redd for at de skulle se veldig grove og "ute"-aktige ut, men det gjorde de ikke. Ble veldig fint og lysene viser liksom ikke, de bare lyser ut fint lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du å spesifisere litt eller? Svaret ditt er jo ubrukelig hvis du ikke nevner en butikk eller nettside. Det sier seg jo selv at de ikke selger det "overalt" når jeg enda ikke har funnet det.

Ubrukelig er det ikke. Det er som nevnt over nesten lettere å skrive hvem som ikke har det. Elektrobutikker, hagesentere, dagligvarebutikker (noen), sånne alt mulig butikker som Europris, Jula, Clas Olhsson, Biltema osv, interiørbutikker.

Nå før jul blir det litt som å spørre hvor man får kjøpt tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Jeg kan nevne at jeg har vært på jula, biltema, plantasjen, europris og nille uten å finne slike lys, er jo derfor jeg spør her :) Men rema 1000 altså? Får vel ta meg en runde til i byen :)

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant på Jernia ifjor! De står at de er både til innendørs og utendørs bruk. Jeg var litt redd for at de skulle se veldig grove og "ute"-aktige ut, men det gjorde de ikke. Ble veldig fint og lysene viser liksom ikke, de bare lyser ut fint lys :)

Jeg fant lys til utebruk på clas ohlson, men de var ekstremt "store" og ledningen var kjempekraftig. Så heldig du var som fant på jernia da! :hoppe: Det har vi ikke her... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke har funnet det enda, så er det fordi det er tidlig. Vi er ikke engang i desember.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har vært for tidlig ute?

Lykke til - håper du finner det du leter etter!

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du se etter lysslynger, ikke juletrelys! Så er det bare å kjøpe mange nok lysslynger - så har du det!

Vi kjøpte (invisterte) i et vakkert kunstig tre full av sånne smålys ferdig festet på - blis skikkelig "Disney" juletre - utrolig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...