Gå til innhold

Stimulere klitten under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg syns det. Jeg får selvsagt spytt på penis/klitten av oralsex, men det blir ikke i de mengdene som når man faksisk bruker spyttet for å få inn penis uten tørrhet... Det er forskjellen, altså.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Hvor store mengder spytt tror du man bruker for å gjøre det vått nedentil du da? Det er mange ganger jeg selv har gjort det, fordi jeg har vært lat. Men det har ikke akkurat vært store mengder, kunn bittelitt slik at det er vått på utsiden. Inni er det jo ikke knusktørt uansett, og blir jo fort vått etterpå. Så det er ikke akkurat flere dl det er snakk om.

Anonymous poster hash: 1d3a8...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meh. Det er tydelig at folk ikke tar poenget. Men spytt ivei.Jeg sa bare at det er faktisk deiligere for dere at det er din egen skjede som gjør deg våt, som både du og han kan hente fukt fra. Men for all del. Gå gjerne glipp av god sex... Anonymous poster hash: ad0d0...302

Som sagt, det er det jeg gjør når jeg har sex med noen og stimulerer klitoris. Blir våt så det renner også, men hvis jeg ligger på rygg er det lettere å hente litt spytt fra munnen enn fukt der nede. Synes kanskje du skriver litt nedlatende? Har veldig god sex jeg. :)

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det. Jeg får selvsagt spytt på penis/klitten av oralsex, men det blir ikke i de mengdene som når man faksisk bruker spyttet for å få inn penis uten tørrhet... Det er forskjellen, altså.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Hele penis er jo inni munnen ved oralsex, det blir jo MER spytt. Når man snakker å gå gjøre klitten våt handler det bare om å slikke raskt på to fingre før man simulerer.

Hvis man er så hysterisk ift. spytt skjønner jeg hvordan man kan ha oralsex. Det er spytt over hele tunga.

Anonymous poster hash: 147a1...1db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh. Det er tydelig at folk ikke tar poenget.

Men spytt ivei.

Jeg sa bare at det er faktisk deiligere for dere at det er din egen skjede som gjør deg våt, som både du og han kan hente fukt fra.

Men for all del. Gå gjerne glipp av god sex...

Anonymous poster hash: ad0d0...302

For meg er det tydelig at du ikke tar poenget. Det er naturlig å bli litt tørrere etterhvert i akten, eller være litt tørr om man tar en kjapp en. Og med tørr tenker jeg på tilstrekkelig mengde sekret til å holde området utenfor fuktig, fukt tørker ut i fri luft vet du. Mer effektivt å bare stikke fingrene i munnen.

Anonymous poster hash: 5d032...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh. Det er tydelig at folk ikke tar poenget.

Men spytt ivei.

Jeg sa bare at det er faktisk deiligere for dere at det er din egen skjede som gjør deg våt, som både du og han kan hente fukt fra.

Men for all del. Gå gjerne glipp av god sex...

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Arrogant og patetisk svar.

Du sa ikke "bare det". De fleste mener at det er KLART best å være våt nok til å kunne bruke samme fuktighet for klitoris.

Det var ikke dette poenget du gjorde i din åpningspost - du argumenterte for hvordan spytt på klioris ikke er bra. Og det fikk du respons på.

Jeg har aldri følt behovet for å måtte bruke spytt, og det gjør mange andre heller ikke. De bare svarte på ditt argument hvilket virket hysterisk.

Så du fikk ikke responsen du likte. Bedre å være arrogant og anta en holdning som om du har bedre sex enn andre. Som om noen kjøper ned.

Anonymous poster hash: 147a1...1db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Meh. Det er tydelig at folk ikke tar poenget.

Men spytt ivei.

Jeg sa bare at det er faktisk deiligere for dere at det er din egen skjede som gjør deg våt, som både du og han kan hente fukt fra.

Men for all del. Gå gjerne glipp av god sex...

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Nå er det vel ikke slik at det kun er ett menneske som eier fasit for samtlige andre.

Det er ikke gitt at en fuktig skjede tilfører klitoris glatt smøring også.

Og i ærlighetens navn så ville i alle fall undertegnede blitt ganske frustert, og til slutt rimelig irritert, dersom en svært behagelig penetrasjon stadig skulle bli avbrutt for å hente skjedesekret basert på en forestilling om at skjedesekret var det eneste saliggjørende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, Lille-pus. Det er ikke slik at man ikke er våt og kåt om man bruker litt spytt på klitoris. Tror kanskje AB-en som svarte har litt begrenset seksuell erfaring? Merkelige innlegg.

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen klarer faktisk ikke å bli våt, uansett hvor kåte de er.

Dette er også noe som varierer med alder, om man går på ulike typer medisiner osv. Det at en eller annen person her mener at man ikke kan ha god sex hvis man ikke blir våt "naturlig" sier mer om vedkommendes sexpreferanser enn andres :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Noen klarer faktisk ikke å bli våt, uansett hvor kåte de er.

Dette er også noe som varierer med alder, om man går på ulike typer medisiner osv. Det at en eller annen person her mener at man ikke kan ha god sex hvis man ikke blir våt "naturlig" sier mer om vedkommendes sexpreferanser enn andres :P

da er det nesten bedre å anskaffe glidemiddel framfor å bruke spytt da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det nesten bedre å anskaffe glidemiddel framfor å bruke spytt da..

Men TS' problemstilling var jo kun å stimulere klitoris, hun skrev ikke noe sted at hun ikke ble våt.

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det nesten bedre å anskaffe glidemiddel framfor å bruke spytt da..

Sa jeg noe om spytt eller glidemiddel? :P Jeg sa bare at det blir dumt å si at man "går glipp av god sex" hvis man ikke blir våt i skjeden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sa jeg noe om spytt eller glidemiddel? :P Jeg sa bare at det blir dumt å si at man "går glipp av god sex" hvis man ikke blir våt i skjeden...

nei ikke du, men mange snakket om spytt så da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange rare svar.

Klitoris produserer ikke fuktighet og med en penis i skjeden skal det ikke mye til før det blir ganske tørt i de øvre strøk av musa. Da er spytt helt kurant for å tilføre litt fukt.

Endret av Naria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei. Hun kan få bakterier fra spyttet ditt i skjeden og få bakteriell vaginose. Spytt er ureine greier.

Da heller ta seg den tiden det faktisk tar til hun er naturlif våt og tent.

Samtidig med det blir man hardere selv også og kommer mye bedre.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Hvis man får bakteriell vaginose av spytt burde jeg fått det for lenge siden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange unge og uerfarne som svarer her eller? Man får ikke bakteriell vaginose av å få spytt i vagina. Spytt er ikke farlig. Det er helt normalt at klitoris er tørr selv om man er så våt at det renner i vagina, og da er spytt greit å bruke. Føler du ikke at det er nok, kan en dråpe glidemiddel være greit å ha for hånden.



Anonymous poster hash: 704ed...d45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dråpe glid på klitten er ofte en fin løsning på den utfordringen.

Det samme er å fukte fingrene med spytt fra egen munn.

- og mange menn synes dessuten at synet av en kvinne som henter fukt fra egen munn og leker med seg selv er et særdeles inspirerende syn.

Vinn-vinn situasjon.

Uansett hva du svarer på, slik som dette innlegget .. Så er det så sjarmerende søtt for du har så søt pusekatt på bildet ditt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...