Gå til innhold

Stimulere klitten under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beste måten å stimulere den på? Føler når han penetrerer meg at det bare er ubrhagelig og tørt å ta på klitten. Hjelp her, hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 43573...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste måten å stimulere den på? Føler når han penetrerer meg at det bare er ubrhagelig og tørt å ta på klitten. Hjelp her, hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 43573...10b

Be han begynne med å stryke deg over musa uten å ta innefor kjønnsleppene dine til du føler det kiler.

Da kan han bruke en finger innenfor og la den ligge rolig der. Bevege litt på den og forsøke seg litt i åpningen til skjeden med fingertuppen. Så kan han bevege fingret i sprekken oppover mot klitten din. Når han toucher den og det er godt kan han gjenta denne rekka her noen ganger til han kjenner med fingren at du er ordentlig våt. Kos dere :)

(Sa en som har pult litt rundt før han fant dama si. Damer er glade i den måten her, også når det er et ONS som er utrygg på deg.)

Anonymous poster hash: ad0d0...302

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker spytt og fingre. Går så fint så.

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

Nei, nei. Hun kan få bakterier fra spyttet ditt i skjeden og få bakteriell vaginose. Spytt er ureine greier.

Da heller ta seg den tiden det faktisk tar til hun er naturlif våt og tent.

Samtidig med det blir man hardere selv også og kommer mye bedre.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Hun kan få bakterier fra spyttet ditt i skjeden og få bakteriell vaginose. Spytt er ureine greier.

Da heller ta seg den tiden det faktisk tar til hun er naturlif våt og tent.

Samtidig med det blir man hardere selv også og kommer mye bedre.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Så du har ikke oralsex du da?

Anonymous poster hash: 5d032...6d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei. Hun kan få bakterier fra spyttet ditt i skjeden og få bakteriell vaginose. Spytt er ureine greier.Da heller ta seg den tiden det faktisk tar til hun er naturlif våt og tent.Samtidig med det blir man hardere selv også og kommer mye bedre. Anonymous poster hash: ad0d0...302

Hvis man er så hysterisk burde man nok la være å ha sex. Spytt er ikke farlig.

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare hånda jeg :P Er litt vanskelig med tanke på at det blir litt mindre plass til hånda enn til vanlig, men funker fint.

For min del går det helt fint at det er tørt på klitoris, da jeg ikke liker at det er vått der når jeg skal fingre. Om du liker at det er vått der så er det jo bare å ta litt spytt på hånda.



Anonymous poster hash: 1d3a8...5df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En dråpe glid på klitten er ofte en fin løsning på den utfordringen.

Det samme er å fukte fingrene med spytt fra egen munn.

- og mange menn synes dessuten at synet av en kvinne som henter fukt fra egen munn og leker med seg selv er et særdeles inspirerende syn.

Vinn-vinn situasjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har ikke oralsex du da?

Anonymous poster hash: 5d032...6d0

Well ouf course. Men nå spør TS hvordan stimulere klitten, ikke hvordan ha oralsex. K?

Spytt er ikke så smart nei. Bakterier i halsen din trives i damers skjede også. Streptokokker feks.. Vil du overføre dritt med å fylle hennes vagina med spyttklyser, så værsågod for meg. Men det er faktisk sånn at du blir en bedre elsker av å ikke bruke spyttmetoden du vanligvis kliner på deg selv når du runker. Det er bedre å gjøre henne kåt enn å spytte på henda dine.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei, nei. Hun kan få bakterier fra spyttet ditt i skjeden og få bakteriell vaginose. Spytt er ureine greier.

Da heller ta seg den tiden det faktisk tar til hun er naturlif våt og tent.

Samtidig med det blir man hardere selv også og kommer mye bedre.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

ehh. da kan han ikke gi henne oralsex heller da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser på den også.. Det er ofte en kul ting. Eller isbiter, hvis du har noen.

Varme en te-skjed i springen og legge utenpå... Mange muligheter, her.



Anonymous poster hash: ad0d0...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Well ouf course. Men nå spør TS hvordan stimulere klitten, ikke hvordan ha oralsex. K?

Spytt er ikke så smart nei. Bakterier i halsen din trives i damers skjede også. Streptokokker feks.. Vil du overføre dritt med å fylle hennes vagina med spyttklyser, så værsågod for meg. Men det er faktisk sånn at du blir en bedre elsker av å ikke bruke spyttmetoden du vanligvis kliner på deg selv når du runker. Det er bedre å gjøre henne kåt enn å spytte på henda dine.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

det er sant da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehh. da kan han ikke gi henne oralsex heller da.

Joda, men jeg spytter ikke på henda/ klitoris og gjør henne våt med en haug sikkel.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well ouf course. Men nå spør TS hvordan stimulere klitten, ikke hvordan ha oralsex. K?

Spytt er ikke så smart nei. Bakterier i halsen din trives i damers skjede også. Streptokokker feks.. Vil du overføre dritt med å fylle hennes vagina med spyttklyser, så værsågod for meg. Men det er faktisk sånn at du blir en bedre elsker av å ikke bruke spyttmetoden du vanligvis kliner på deg selv når du runker. Det er bedre å gjøre henne kåt enn å spytte på henda dine.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Nettopp, det handler om klitten. Klitten er ikke inni skjeden så den fylles ikke med noe som helst.

Anonymous poster hash: 5d032...6d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well ouf course. Men nå spør TS hvordan stimulere klitten, ikke hvordan ha oralsex. K? Spytt er ikke så smart nei. Bakterier i halsen din trives i damers skjede også. Streptokokker feks.. Vil du overføre dritt med å fylle hennes vagina med spyttklyser, så værsågod for meg. Men det er faktisk sånn at du blir en bedre elsker av å ikke bruke spyttmetoden du vanligvis kliner på deg selv når du runker. Det er bedre å gjøre henne kåt enn å spytte på henda dine. Anonymous poster hash: ad0d0...302

Well ouf course. Men nå spør Tstimulere klitten, ikke hvordan ha oralsex. K? Spytt er ikke så smart nei. Bakterier i halsen din trives i damers skjede også. Streptokokker feks.. Vil du overføre dritt med å fylle hennes vagina med spyttklyser, så værsågod for meg. Men det er faktisk sånn at du blir en bedre elsker av å ikke bruke spyttmetoden du vanligvis kliner på deg selv når du runker. Det er bedre å gjøre henne kåt enn å spytte på henda dine. Anonymous poster hash: ad0d0...302

Du virker lettere hysterisk. Jeg bruker alltid eget spytt når jeg onanerer eller har sex. TS spør hvordan hun selv kan stimulere klitoris. Det er ikke slik at mannen skal spytte i skrittet hennes, akkurat. :)

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Well ouf course. Men nå spør TS hvordan stimulere klitten, ikke hvordan ha oralsex. K?

Spytt er ikke så smart nei. Bakterier i halsen din trives i damers skjede også. Streptokokker feks.. Vil du overføre dritt med å fylle hennes vagina med spyttklyser, så værsågod for meg. Men det er faktisk sånn at du blir en bedre elsker av å ikke bruke spyttmetoden du vanligvis kliner på deg selv når du runker. Det er bedre å gjøre henne kåt enn å spytte på henda dine.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Men hvordan gjør du det når du har oralsex da? Det blir jo et halvt tonn med spytt nedi der da..

Anonymous poster hash: 1d3a8...5df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant da

Ja, jeg syns det. Jeg får selvsagt spytt på penis/klitten av oralsex, men det blir ikke i de mengdene som når man faksisk bruker spyttet for å få inn penis uten tørrhet... Det er forskjellen, altså.

Anonymous poster hash: ad0d0...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker lettere hysterisk. Jeg bruker alltid eget spytt når jeg onanerer eller har sex. TS spør hvordan hun selv kan stimulere klitoris. Det er ikke slik at mannen skal spytte i skrittet hennes, akkurat. :)

Anonymous poster hash: 9655e...ca8

Meh. Det er tydelig at folk ikke tar poenget.

Men spytt ivei.

Jeg sa bare at det er faktisk deiligere for dere at det er din egen skjede som gjør deg våt, som både du og han kan hente fukt fra.

Men for all del. Gå gjerne glipp av god sex...

Anonymous poster hash: ad0d0...302

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

dessuten er det turnoff å bli spytta på. Han kan heller slikke på fingeren først sånn som man gjør før man skal åpne en pose som er vanskelig å få opp f.eks enn å spytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...