Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg vurderer å satse på en dame, men lurer på hvor seksuelt aktiv vi blir hvis det blir et forhold. Vet at hun har hatt et forhold for en god stund siden, men tror ikke hun har hatt one nightere eller kortvarige forhold etter det (dette er min oppfatning, kan godt hende jeg tar feil). Vil det da si at hun ikke er så veldig interessert i sex, og det blir en gang i uka maks? Noen tanker og meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvordan hennes seksuelle lyster er, er det bare hun som kan svare på.. ta en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 7. mai 2004 #3 Del Skrevet 7. mai 2004 Du kan vel ikke vite noe om hennes sexdrift basert på antall forhold og one-nightere!! En person kan gjerne ha helt normal sexdrift men ikke være glad i å ligge med folk hun ikke kjenner. Og kanskje hun ikke har møtt "den rette" i det siste, derfor ingen kortvarige forhold? Jeg vil si det er et pluss med noen, at de ikke ligger med alle og enhver. Selv er jeg f.eks. glad i masse og god sex, ofte, men kan aldri tenke meg å ligge med noen jeg ikke liker VELDIG godt, så da blir det lange tørkeperioder innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det var meg.. Skrevet 7. mai 2004 #4 Del Skrevet 7. mai 2004 Tja, slikt er vel vanskelig å si uten å kjenne denne personen. Din beskrivelse av henne hørtes jo ut som meg selv(29), så jeg kan jo si hvordan jeg tenker omkring det. Jeg har også bare hatt dette siste langvarige forholdet mitt for ett år siden, og har hatt en tørkeperiode på ett år. Før dette forholdet hadde jeg en tørkeperiode fra sex (samleie) med andre på 6 år! Grunnen til at jeg kan gå i flere år uten sex er nettopp det at jeg BARE kan ha sex med en jeg er sammen med i et forhold. Jeg får meg aldri til å ha sex med en fremmed eller kun overfladisk som en elskerinne med no strings attached. Jeg bringer ut det beste i meg selv kun gjennom faste forhold: jeg gir alt der (og kunne aldri ha vært utro). Dvs. har jeg en kjæreste vil jeg gjerne ha sex hver dag jeg! Etterhvert dabber det vel litt av...til 3-4-5 gng. pr. uke., men det kan gå både opp og ned. 1 gang i uken høres jo lite ut. Det er ingen grunn ti lat det skal bli lite sex på deg om du velger å gå inn i et forhold som består av flere ting enn akkurat bare sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta di Skrevet 7. mai 2004 #5 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har hatt uvanlig lite sex, men det betyr ikke at jeg er uinteressert...jeg orker ikke one-nigheter, men "venter" på en kjæreste...og da...DA! Har du hørt om kjeler som snart koker over? Kanskje hun er sprengklar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #6 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg hadde ingen one night stands mellom to langvarige forhold. Vi har sex fra 3 ganger i døgnet til to ganger i uken. Fortsatt utrolig deilig sex etter 2 år. Har rett og slett ikke lyst til å ha sex med noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 7. mai 2004 #7 Del Skrevet 7. mai 2004 Vil det da si at hun ikke er så veldig interessert i sex, og det blir en gang i uka maks? Er ikke helt sånn det fungerer, skjønner du. Selv om jenter ikke har ons, så betyr det aldeles ikke at de er lite interessert i sex. Noen av oss synes bare at hele greia med ons er fullstendig poengløst, og mange vet at sex med en fast partner er så utrolig mye bedre. Jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye. Kan hende hennes lyst er mye større en din, og da har du iallfall et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sex er INTIMT! Skrevet 8. mai 2004 #8 Del Skrevet 8. mai 2004 En god del jenter/kvinner (meg selv inkludert) kan gå leeenge uten å ha sex med andre. Ikke fordi man har liten sex-drift/behov, men fordi mange av oss lar den mentale tankeevnen overstyre det primitive, kroppslige behovet for sex (med en annen). Hvorfor ikke bare følge sine lyster selv om man er singel (ONS) lurer du på? For min egen del gjør jeg ikke det, fordi jeg føler meg ikke vel med å utveksle kroppsvæsker uten samtidig vite hva denne personen mener om den siste CD'n til.., boken til...eller hva han synes om mine fremtidsdrømmer. Jeg liker å være knyttet til en mann: ha gjort ting sammen med ham før vi gjør noe SÅ intimt som å ha sex sammen. Sex er for meg noe som kommer til slutt: man prater, blir kjent, gjør ting sammen og etterhvert utvikler det seg naturlig at man også har sex (hvis man liker hverandre ellers). Jeg kunne aldri i livet ha hatt sex med en mann som er fremmed for meg. Da får jeg heller gå i flere år uten sex (med en annen). Det hjelper ikke hvor attraktiv jeg er, eller hvor stor sex-drift jeg har: må jeg vente på "drømme-prinsen" så gjør jeg det! Hilsen jente 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #9 Del Skrevet 8. mai 2004 Unnskyld dersom jeg virker litt surmaget nå, men jeg synes spørsmålet er litt søkt i utgangspunktet. Er du forelsket i en dame, så velger du enten å satse på henne eller ikke, UAVHENGIG av hvor mye sex du kommer til å få. Det jeg prøver å si, er at jeg synes det er merkelig at sexhyppigheten skal være det avgjørende for hvorvidt han skal prøve å sjekke opp denne damen. Klart det er viktig, men ikke et avgørende moment. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helt annen gjestinne Skrevet 8. mai 2004 #10 Del Skrevet 8. mai 2004 Unnskyld dersom jeg virker litt surmaget nå' date=' men jeg synes spørsmålet er litt søkt i utgangspunktet. Er du forelsket i en dame, så velger du enten å satse på henne eller ikke, UAVHENGIG av hvor mye sex du kommer til å få. Det jeg prøver å si, er at jeg synes det er merkelig at sexhyppigheten skal være det avgjørende for hvorvidt han skal prøve å sjekke opp denne damen. Klart det er viktig, men ikke et avgørende moment. Takk.[/quote'] Veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romantiker (28) Skrevet 8. mai 2004 #11 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg er helt enig med de to gjestene over her. Godt poeng! Tenk at alt er så kynisk med hensyn til valg av partnere i dag. Hvor er det blitt av good old fashioned love? Hilsen jente 28, romantiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. mai 2004 #12 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste akkurat det første innlegget, og tenkte :o Dette må være kødd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #13 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste akkurat det første innlegget, og tenkte :o Dette må være kødd? ja, jeg lurer litt på hvor gammel vedkommende er (alder eller mentalt for den del... høh...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå