Gå til innhold

Hårete penis


Brut

Anbefalte innlegg

Voksing eventuelt hårfjeringskrem. Men ville holdt hårfjerningskremen langt unna manndommen selv så her er det voksing som gjelder.



Anonymous poster hash: 63475...a1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

omg ikke bruk hårfjeringskrem!! altfor sterkt

napp de heller ut med pinsett... det varer lengre. barbering kan medføre kutt.

jeg brukte hårfjeringskrem på musa engang, men var altfor sår for sex. tenk å forklare det til typen, han trodde vel jeg hadde vært utro. han var skikkelig mistenksom



Anonymous poster hash: 1fb1a...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, her er en idee, hva med omskjæring?

Anonymous poster hash: 3a5c8...518

Ja hvorfor barbere seg, når man heller kan skjære av seg hele hodet?

Anonymous poster hash: db48c...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ex prøve en gang slik hårfjerningskrem for sensitiv hud på mine hengende venner der nede. Jeg gikk i flere timer, mulig en dag, og forbannet meg over henne og hennes brilliante ideer. Det svir som heite mongosatan. For guds skyld ikke prøv det på junior, det kan umulig komme noe godt utav det.

Veldig enig!

Nå er jeg ingen mann med hår på penisskaftet men jeg har prøvd diverse hårfjerningskremer opp gjennom årene, på flere steder på kroppen. Hårfjerningskremer for sensitiv hud ville jeg ikke ha satset på å smøre på en såpass ømfintlig plass, da jeg opplevde å bli helt kjøttkake en gang. Det var riktignok under armene men jeg vil tro det hadde vært om mulig enda verre i underlivet. Sånne kremer inneholder en del kjemikalier som neppe er særlig bra å smøre på steder med tynn hud og man ender ofte opp med å bli sår. Ofte er det en god del hår som er igjen etterpå, irriterende nok.

Den eneste hårfjerningskremen jeg har prøvd nedentil er "Blitzblank" fra Kondomeriet. Jeg ble ikke så veldig sår av den men så funket den heller ikke særlig bra. Mesteparten av hårene var igjen etter skylling og skraping. Og jeg turdte ikke la kremen virke lenger heller da den begynte så smått å svi litt.

Til den som foreslo epilator og mener den er mer skånsom enn å barbere seg med høvel, så tror jeg ikke hun har prøvd en selv. I hvert fall ikke på sensitive områder. En epilator napper ut hårene med rota og jeg vil gjette at å nappe ut hårene med rota på selve penisskaftet vil gjøre mer enn bare litt vondt.

Det beste for ts er nok å oppsøke lege og få hjelp. Kanskje han kan få dekket fjerning med laser. Etter noen behandlinger burde det hjelpe godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde virkelig ikke det fantes folk med hår på selve penis. Men uansett, så tror jeg det beste vil være å la håret være som det er. Det kan umulig vært behagelig å få en stake opp i høna med tre-dagers skjegg på. Au!



Anonymous poster hash: f314f...5dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk epilator... det er mere skånsomt enn å shave.

Skånsomt?!

Jeg begynte å BLØ når jeg prøvde det nedentil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok beste muligheten for deg er laser

fordel med barbering osv: du får bort hårene

negativt: jenta vil IKKE ha deg inni henne når hårene vokser ut etter en dag eller to.

laser: hårene blir borte i noen mnd, kanskje år.

negativt: tja... veit ikke jeg? er det noe negativt med det?



Anonymous poster hash: d4a5f...31e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at det er fysisk umulig med hår på skaftet kan ikke være særlig opplyste eller erfarne. Selvsagt er det mulig.

Hva med å starte med å barbere det vekk? Ikke bruk voks eller kremer, da penishuden er veldig sensitiv og du kan få brannskader, sår og blåmerker.

Jeg ville tatt dette opp med fastlegen og hørt om muligheter for elektrolyse. Smertefullt vil det nok bli, men sikkert verdt det for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det omtrent sånn ut?

http://www.hellenicdermatlas.com/en/HAIR_DISEASES_HYPERTRICHOSIS_OF_PENIS_PICTURES/1/

Anonymous poster hash: 9def2...216

Bilde fjernet, link til bilde. Estrella, mod.

Er det der en sykdom?! :0 Må få pelt meg te legen snart.

Sukk, man lærer noe nytt hver dag.

Anonymous poster hash: c66d5...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laser er permanent hårfjerning.

Laser fungerer utrolig godt og etterlater ikke arr. Absolutt å anbefale foruten epilator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hår på skaftet er jo fysisk umulig. Men ved roten er det svært vanlig. Finn frem en saks og stuss helt ned, deretter gå over med barberhøvel :)

Anonymous poster hash: 8c4a4...788

Det er ikke fysisk umulig. Bare veldig uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...