Gå til innhold

Hårete penis


Brut

Anbefalte innlegg

Jeg er i et ganske nytt forhold. Vi har vært sammen siden skolestart. Vi har ikke hatt seksuelt samkvem ennu. Jeg har sagt til henne at det er fordi jeg synes det er vanskelig før vi er mer konkret inne i dette med forhold. Hun sier at det begynner vi jo å bli nå, og det begynner hun å få rett i. Jeg vil jo veldig gjerne også.

Problemet mitt er at tissen min har veldig mye hårvekst. Den er 17 cm lang, og jeg har hårvekst til omtrent en centimeter nedenfor hodet.

Jeg synes dette er veldig flaut, det har vært et problem siden jeg var 17. Derfor har jeg lite seksuell erfaring.

Er dette vanlig? Jeg har lurt på om det finnes noe midler jeg kan bruke, feks hårfjerningskrem. Vil dette gjøre vondt? Jeg er litt redd for smerte og ting som gjør vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, hææææ? Har du ikke en saks eller noe som du kan bruke til trimming? Nå er vi i november, få ut fingeren :tongue:



Anonymous poster hash: 4262d...bb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke hår på penis? Det er vel ved roten og da kan du jo bare klippe det?

Jeg liker best naturlige menn, gjerne hårete, selv om jeg selv vokser og barberer. Kjæresten spurte om han skulle barbere han også, men jeg nektet. Litt trimming i ditt tilfelle er derimot bra.

Anonymous poster hash: 70543...a49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på skaftet er jo fysisk umulig. Men ved roten er det svært vanlig. Finn frem en saks og stuss helt ned, deretter gå over med barberhøvel :)



Anonymous poster hash: 8c4a4...788
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du ikke bare barbere det bort ?

Det kan umulig være særlig godt for jenta når det vokser ut igjen. Au!

Anonymous poster hash: 70543...a49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å snakke med fastlegen om henvisning til elektrolyse/laserbehandling?

Vet det har hjulpet andre.

Hårene fjernes altså permanent eller for noen måneder av gangen på en klinikk. Det virker spesielt godt på mørke hår.

Det fins også private klinikker som utfører denne type behandling, så man kan henvende seg der direkte også..

Kjenner til denne behandlingen av hårvekst pga mannlig slekt med genetisk disposisjon for hårvekst og menn som har slitt med selvfølelse og skam.. Men legen hjelper hvis det går på livskvaliteten løs.

Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et ganske nytt forhold. Vi har vært sammen siden skolestart. Vi har ikke hatt seksuelt samkvem ennu. Jeg har sagt til henne at det er fordi jeg synes det er vanskelig før vi er mer konkret inne i dette med forhold. Hun sier at det begynner vi jo å bli nå, og det begynner hun å få rett i. Jeg vil jo veldig gjerne også.

Problemet mitt er at tissen min har veldig mye hårvekst. Den er 17 cm lang, og jeg har hårvekst til omtrent en centimeter nedenfor hodet.

Jeg synes dette er veldig flaut, det har vært et problem siden jeg var 17. Derfor har jeg lite seksuell erfaring.

Er dette vanlig? Jeg har lurt på om det finnes noe midler jeg kan bruke, feks hårfjerningskrem. Vil dette gjøre vondt? Jeg er litt redd for smerte og ting som gjør vondt.

Hårfjerningskrem kan du forsøke men følg bruksanvisning NØYE og få for all del ikke dette på slimhinner.

Vær obs for kjemisk hårfjerning kan gi brannsår på sensitiv hud, så gjør det vondt i huden må du skylle det vekk ASAP og vaske med feks lactacyd (!!)

Pass nøye på hud som du har tatt krem på og fjern hår forsiktig med vaskeklut, Skyll NØYE av og vask litt. Smør med intimkrem rett etterpå.

Men vær forsiktig, altså.

Her er et merke du kan forsøke. http://www.apotek1.no/produkter/veet-suprem-essence-haarfjerningskrem-180-ml-937398p Ikke kjøp Nair for Men, eller skumsprayer.

(Dine hår er pubishår, så du kan bruke denne eller Nair for bikiniområdet til kvinner.)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"fysisk umulig"? hvorfor det?

Godt spørsmål. Her tenkte jeg litt for fort og tenkte på hår på slimhinnene. ;-)

Anonymous poster hash: 8c4a4...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan som sagt førsøke seg med hårfjerningskrem for sensitiv hud og være veldig påpasselig, ikke få noe på slimhinner og ta en test på et lite område først, for å se om han tåler det.

Eller har jeg altså kjennskap til folk som har fått et nytt sexliv med laserfjerning av hårene.

Slettet sitat fjernet fra innlegget. Estrella, mod.

Endret av estrella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare la det være sånn som det er, ts. Det er helt naturlig for deg å være sånn og jeg tror mange kunne hatt bruk for en realitetssjekk i forhold til hva som er normal behåring på kropper. Noen har det slik og andre har det sånn. Hadde du vært min kjæreste, så hadde alt vært helt fint uansett hvor mye hår du har og du hadde vært den beste kjæresten i verden, akkurat sånn som du er. Anonymous poster hash: f6c8c...1c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Han kan som sagt førsøke seg med hårfjerningskrem for sensitiv hud og være veldig påpasselig, ikke få noe på slimhinner og ta en test på et lite område først, for å se om han tåler det.

Eller har jeg altså kjennskap til folk som har fått et nytt sexliv med laserfjerning av hårene.

Hvis man går gjennom fastlegen kan man ofte få henvisning til behandling dersom det hemmer livskvaliteten. Varierer selvfølgelig fra lege til lege, men verdt et forsøk. Jeg har venninner som har fått dekket hårfjerning (unormal hårvekst) og bukplastikk (av psykiske årsaker).

Ellers er jeg enig med AB over. Det er helg greit som det er. Jeg hadde ikke brydd meg dersom jeg var dama di.

Anonymous poster hash: 70543...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar meg selv; laser. I Bergen har for eksempel Total body laser begynt med en ny og mer skånsom lasermetode. Ser for meg at det vil fungere på et såpass ømfintlig område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex prøve en gang slik hårfjerningskrem for sensitiv hud på mine hengende venner der nede. Jeg gikk i flere timer, mulig en dag, og forbannet meg over henne og hennes brilliante ideer. Det svir som heite mongosatan. For guds skyld ikke prøv det på junior, det kan umulig komme noe godt utav det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...