Gå til innhold

Tenner på eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen veldig få eldre menn er kjekke, du vil vel ikke si at dere er flere kjekke menn på 40 enn din egen alder?

Lurer da på hvor du bor? Her i området florer det av kjekkaser i 30-40 årsalderen. Typ sånne man snur seg etter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du begynner å tenke forhold, så må du være på vakt. Aldersforskjell på 15-20 år er ikke noe å satse på for resten av livet.

Høh, er det virkelig noen som forestiller seg at et forhold/ekteskap skal vare livet ut?

Folk skiller seg fordi ektefellen har latt dolokket stå åpent eller kjøpt feil type tannkrem så tror ikke det.

Jeg vil mye heller være sammen med en ungdommelig mann dobbelt så gammel som meg, enn en olding på 25 (ja de finnes i fleng)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, er det virkelig noen som forestiller seg at et forhold/ekteskap skal vare livet ut?

Folk skiller seg fordi ektefellen har latt dolokket stå åpent eller kjøpt feil type tannkrem så tror ikke det.

Jeg vil mye heller være sammen med en ungdommelig mann dobbelt så gammel som meg, enn en olding på 25 (ja de finnes i fleng)

Interessant og godt poeng. Jeg er nemlig 40 (og ungdommelig) og har sett mange ekteskap/forhold gå føyken rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...