Gå til innhold

Tenner på eldre menn


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke normalt. Jeg er 19 år og jeg tenner på eldre menn, alt fra 30-40.. Har aldri hatt sex med noen på 30-40. Men har av og til fantasier om det.. Er det noe gale med meg??



Anonymous poster hash: 385fd...14f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke ;)

Jeg er sånn selv. Har ekstremt lite erfaring med gutter på min egen alder

  • Liker 2
Skrevet

Overhodet ikke ;)

Jeg er sånn selv. Har ekstremt lite erfaring med gutter på min egen alder

Det var bra og høre, det hjalp litt på. Trodde det var noe alvorlig gale med meg no :P

Anonymous poster hash: 385fd...14f

Skrevet

Jeg er samme selv, dog jeg har møtt gutter i tyveårene jeg har vært tiltrukket av, men aldri under 26, selv da jeg var yngre.

Det er ingenting galt i det nei, men du bør selvsagt være obs på at noe seriøst ikke alltid er like aktuelt. Mange av mennene i den alderen som faktisk vil ha et reellt forhold er allerede gift. Så du sitter igjen med noen som liker å spille på at unge jenter er uerfarne.

Rent seksuelt sett er det null problem.



Anonymous poster hash: 8db40...a6d
Skrevet

Jeg er samme selv, dog jeg har møtt gutter i tyveårene jeg har vært tiltrukket av, men aldri under 26, selv da jeg var yngre.

Det er ingenting galt i det nei, men du bør selvsagt være obs på at noe seriøst ikke alltid er like aktuelt. Mange av mennene i den alderen som faktisk vil ha et reellt forhold er allerede gift. Så du sitter igjen med noen som liker å spille på at unge jenter er uerfarne.

Rent seksuelt sett er det null problem.

Anonymous poster hash: 8db40...a6d

Jeg er ikke ute etter et forhold, ville gjerne ha prøvd ut med en som er singel da...Bare for nytelsen og få ha prøvd det siden jeg fantaserer om det en del...

Anonymous poster hash: 385fd...14f

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke normalt. Jeg er 19 år og jeg tenner på eldre menn, alt fra 30-40.. Har aldri hatt sex med noen på 30-40. Men har av og til fantasier om det.. Er det noe gale med meg?? Anonymous poster hash: 385fd...14f

Det er absolutt ikke noenting galt med deg. Det er helt normalt å ha fantasier om ulike ting, og eldre menn er en meget vanlig en vil jeg påstå.

Sett pris på at du faktisk har fantasier og sett den ut i live hvis du føler for det. Det må nevnes at noen fantasier passer seg bedre som fantasier enn i virkeligheten. Men dette finner du ut av.

Du har i hvert fall ingenting å bekymre deg for.

Skrevet

Ryddet for avsporing.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Dette er rett ut gledelig og dødsopphissende å høre om. Ikke noe annet å si.



Anonymous poster hash: e849c...c6d
Skrevet

Det vi trenger nå er en pornotråd med dette som tema :sikle:



Anonymous poster hash: e849c...c6d
Skrevet

Jeg er selv 18 og har et forhold til en mann som fylte 40 i sommer, jeg elsker det! Aldri før har jeg hatt så bra sex som det jeg har nå!!!! vi har holt på i noen måneder nå og han kommer på besøk igjen i Januar!! :danse:

men dog, må jo være forsiktig med å dele dette, vi kan jo si det slik at min familie vet ingenting om dette :engel:



Anonymous poster hash: e4b06...6b7
Skrevet

Jeg er selv 18 og har et forhold til en mann som fylte 40 i sommer, jeg elsker det! Aldri før har jeg hatt så bra sex som det jeg har nå!!!! vi har holt på i noen måneder nå og han kommer på besøk igjen i Januar!! :danse:

men dog, må jo være forsiktig med å dele dette, vi kan jo si det slik at min familie vet ingenting om dette :engel:

Anonymous poster hash: e4b06...6b7

Hva er det de ikke vet? At du er en mann som later som om du er ei 18 år gammel jente?

Anonymous poster hash: e94e1...277

  • Liker 3
Skrevet

Hva er det de ikke vet? At du er en mann som later som om du er ei 18 år gammel jente?

Anonymous poster hash: e94e1...277

nei, de vet ikke at jeg er en 18 år gammel jente som har et forhold til en mann som er 40 år.

Anonymous poster hash: e4b06...6b7

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke normalt. Jeg er 19 år og jeg tenner på eldre menn, alt fra 30-40.. Har aldri hatt sex med noen på 30-40. Men har av og til fantasier om det.. Er det noe gale med meg??

Anonymous poster hash: 385fd...14f

Absolutt ikke en uvanlig fantasi - og absolutt ikke noe galt med deg (eller den :-) ) .

Kos deg med fantasien - og kanskje realiseringen. Men om du begynner å tenke forhold, så må du være på vakt. Aldersforskjell på 15-20 år er ikke noe å satse på for resten av livet.

Skrevet

eldre menn er HOT! har en elsker som er 40, jeg er 23 ;) beste sexen EVER!!



Anonymous poster hash: 16117...23f
  • Liker 1
Skrevet

eldre menn er HOT! har en elsker som er 40, jeg er 23 ;) beste sexen EVER!!

Anonymous poster hash: 16117...23f

Støtter den. Helt objektivt, selvfølgelig.

Mvh

Mann 40.

Skrevet (endret)

Samme her. 19 år og tenner villt på eldre menn.. :fnise:

Endret av paz
  • Liker 1
Skrevet

Har enda ikke forstått den jeg da. Tenker alltid at de må være litt pedo eller noe.



Anonymous poster hash: 157da...658
Skrevet

Samme her. Er 22 år og har sex med en på 48år. Ikke den største pikken jeg har prøvd, men gud han klarer å bruke den.

Anonymous poster hash: 48242...520

Skrevet

eldre menn er HOT! har en elsker som er 40, jeg er 23 ;) beste sexen EVER!!

Anonymous poster hash: 16117...23f

Noen veldig få eldre menn er kjekke, du vil vel ikke si at dere er flere kjekke menn på 40 enn din egen alder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...