Gå til innhold

Hva er drømmekroppen for dere?

heiduderborte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grapefrukt

post-73692-0-06086700-1384721617_thumb.j

Herrigud han var så syyykt fin (Han 2 meter høye). Fineste jeg har sett på veldig veldig lenge. haha.

Endret av Grapefrukt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kroppen min er veldig lik Emma Watson's kropp, bare at jeg trenger å stramme opp magen litt. Hehe... Om jeg hadde hatt stram mage hadde jeg vært utrolig fornøyd!! :)

Noen uker til med jogging, så når jeg målet mitt :)

http://i.huffpost.com/gen/1066692/thumbs/o-EMMA-WATSON-GQ-PHOTO-570.jpg?6

Perfekt... :)

Dette er også utrolig fint,skulle gjerne hatt en slik kropp, hehe:

http://static.lockerz.com/decalz/W600/image001358831581203sgys78.jpeg

Men da er du jo ikke langt unna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å se bort fra janteloven og si at min egen kropp er drømmekroppen min. :)

Klart, man er ikke like fornøyd med alt alltid, men istedet for å lete etter feil velger jeg å fokusere på det at jeg har en sunn kropp som virker!

Jeg er glad i kroppen min, og synes den er flott og sterk, og jeg ville ikke hatt noen andres. :)

Edit: leif

post-32775-0-70173900-1385035216_thumb.j

Endret av fink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg velger å se bort fra janteloven og si at min egen kropp er drømmekroppen min. :)

Klart, man er ikke like fornøyd med alt alltid, men istedet for å lete etter feil velger jeg å fokusere på det at jeg har en sunn kropp som virker!

Jeg er glad i kroppen min, og synes den er flott og sterk, og jeg ville ikke hatt noen andres. :)

Nydelig kropp. :blomst:

Godt jobba. :)

Anonymous poster hash: 15f83...302

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://elkestallion.tumblr.com/

Hun. Med mitt eget ansikt vel og merke.

Jeg trener styrke, er aktiv og spiser sunt, og ser sakte forbedringer. SÅNN blir jeg neppe seende ut noensinne, men det er til inspirasjon ;)

600full-elke-the-stallion.jpg

Er dette seriøst?

Anonymous poster hash: 0584f...485

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt min egen, men med mesteparten av magefettet fjernet og med litt fastere pupper. Vet hva jeg må gjøre for å oppnå det, må bare skaffe motivasjonen og energien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

rihanna-workout-body.jpg

Jeg tror helt ærlig at kroppen min faktisk er veldig lik denne. Bare litt mindre pupper, men det er ikke noe jeg kan trene meg til. Er fornøyd jeg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Jeg vil også ha :fnise:

Anonymous poster hash: 22119...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen kropp er min drømmekropp. Bare at jeg vil gå ned 4-5 kg. :) Nå skal det mye til for at jeg kommer meg ned 5 kg da, fordi at når jeg trener bygger jeg også muskelmasse, så da jeg veide 67 kg og hadde godt med muskler, så var jeg superfornøyd!

Nå veier jeg 69,5 og har mindre muskelmasse. Så dersom jeg får trent opp musklene og gått ned til 67, så er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...