Brimi Skrevet 16. november 2013 Forfatter #21 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg er så dårlig på å sy og strikke at det er helt utrolig altså, hehe. Men hvis den er så enkel som du sier så burde jeg kanskje prøve meg! Jeg vil gjerne se resultatet om du prøver deg på den Jeg fant en annen link du kanskje vil like http://linpapir.blogspot.no/2011/11/sy-ein-glidelaspung.html Anonymous poster hash: 848c1...8aa Den likte jeg! Får prøve meg på den også! Og her var det mye mer http://hobbykrok.blogspot.no/p/gratis-syoppskrifter.html Anonymous poster hash: 848c1...8aa Har vært der inne mye :-p Brødkurven der er også veldig lett å lage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 16. november 2013 #22 Del Skrevet 16. november 2013 Pluss at jeg syns det er deilig å vrenge ut innerforet av og til og riste det rent for smuss Anonymous poster hash: 848c1...8aa Du kan jo fortsatt vrenge den om de er sydd sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 17. november 2013 #23 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg er mann, syns de var flotte Dette er jo sånn som dere damer liker ? Veldig kjekt å få noe som noen har laget selv,sånn skal julepresanger være ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 17. november 2013 #24 Del Skrevet 17. november 2013 Wow, Brimi - jeg er superimponert!! Jeg ser ikke engang hva som er 'feil', jeg Knallfine, var de Hadde blitt kjempeglad for å få silke til jul, du har heldige venner=) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 17. november 2013 Forfatter #25 Del Skrevet 17. november 2013 Takker og bukker! De er til familie:) Har ingen venner å gi julegave til dessverre. Men tror dere det er bedre å lage de bredere i bredden? Disse er jo flate, den lille går nok bra, men toalett mappen? Litt usikker der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå