AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg så idag et nært familiemedlem på avstand sette seg i bilen med en ølboks i handa og kjøre avgårde.Jeg vet også at denne personen mistet lappen for en liten stund tilbake pga promillekjøring. Kan jeg melde dette til politiet? Syns det er vanskelig når det gjelder familien. Ser det er mulig å sende inn anonymt tips over nettsiden til politiet, kanskje det er den beste løsningen? Anonymous poster hash: b02e5...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #2 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg så idag et nært familiemedlem på avstand sette seg i bilen med en ølboks i handa og kjøre avgårde.Jeg vet også at denne personen mistet lappen for en liten stund tilbake pga promillekjøring. Kan jeg melde dette til politiet? Syns det er vanskelig når det gjelder familien. Ser det er mulig å sende inn anonymt tips over nettsiden til politiet, kanskje det er den beste løsningen? Anonymous poster hash: b02e5...869 For sent. Om du ikke greide å stoppe h*n fra å sette seg i bilen, så burde du ha ringt politiet så de kunne tatt når han kjørte. Anonymous poster hash: 3b8b8...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acalewia Skrevet 16. november 2013 #3 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg hadde ringt inn tvert, og heller unngått å oppgi navnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 17. november 2013 #4 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg hadde stoppet han før han satte seg i bilen. Hvis han hadde skadet noen på turen sin, så nytter det ikke å si i etterkant; "jeg stoppet han ikke, for jeg ville ikke bli uvenner siden det er familie". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geralt Skrevet 19. november 2013 #5 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg hadde stoppet han før han satte seg i bilen. Hvis han hadde skadet noen på turen sin, så nytter det ikke å si i etterkant; "jeg stoppet han ikke, for jeg ville ikke bli uvenner siden det er familie". Dømmende much? det var ikke det TS ville vite. Du kan ringe inn på tips telefonen f.eks og forklare situasjonen. De trenger ikke deg som "vitne" hvis de tar ham på fersken. Du kan uansett velge å ikke uttale deg om nære familiemedlemmer i avhør hvis de kaller deg inn. Du kan ikke lyge å si du ikke vet, men du har lov til å si "Det vil jeg ikke uttale meg om" eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå