Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig….?

Ja, hvorfor er det så vanskelig å finne den personen man ønsker å tilbringe livet med? Er jeg så jævlig sær? Eller er jeg så fryktelig kravstor? Eller er jeg ikke kjekk nok, morsom nok, kul nok….?

Eller er det hva jeg ser etter i en kvinne som er uoppnåelig? Kanskje jeg er på jordet med mine ønsker….? Hva er det jeg ønsker spør du? Vel, først så er det de vanlige greiene med snill, interessant, oppegående, egne meninger om mangt og mye, egne interesser, sånn noenlunde stabil, TROFAST, etc. Videre: Jeg ser ikke etter et praktisk forhold bygget på tanken om at vi skal gjøre livet lettere ved å være to (jo livet kan fort vekk bli lettere ved å være to, men det er ikke drivkraften). Jeg klarer å støvsuge om det kniper og oppvasken er ikke noe problem. Lage mat fikser jeg også. Nei, jeg søker et forhold basert på romantikk, følelser og PASSION. Jeg ser etter ei jente som er glad i hverdagsflørten, som tør å åpne seg opp, som gir like mye som hun ber om, som er glad i nærhet, som kan ta en dans på kjøkkengulvet mens sausen står og putrer…. Jeg vil ha et forhold hvor jeg elsker og føler, ikke bare deler på oppgavene for å få mer fritid. Platoniske forhold er ikke noe for meg, jeg vil ha noe mer!!!

Hva er det egentlig kvinner ser etter i et forhold…? Finnes det ingen kvinner som ønsker det samme i dette landet…? Jeg klarer ikke å spore opp ei hvertfall....

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke offer for prinsessesyndromet?

Hæ, hva mener du? At jeg er et offer for kvinner som vil behandles som prinsesser uten å gi noe tilbake?

Alt jeg vil ha er et forhold basert på gjensidige følelser, passion, spontanitet, tilstedeværelse, temperatur...At det er kjærligheten og følelsene som står i sentrum. Det er mange forhold som er basert på praktisk samarbeid framfor følelser, romantikk og passion. Hva er vitsen? Det praktiske klarer jeg fint selv....

Skrevet

Kanskje det er følelsene som er problemet. Mange finner for sterke følelser hos en mann ganske akward.

Anonymous poster hash: 5963b...6b3
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det er følelsene som er problemet. Mange finner for sterke følelser hos en mann ganske akward.

Ok, så kvinner vil ha en mann som ikke har følelser for henne og ikke flørter med henne?

Skrevet

Ok, så kvinner vil ha en mann som ikke har følelser for henne og ikke flørter med henne?

Vet ikke het. Er ikke kvinne. Men det er ikke akkurat noe som jeg har lagt merke til fører til at du har ei jente. Følelser er ganskse lite sexy, fornuften er det.

Skrevet

Vet ikke het. Er ikke kvinne. Men det er ikke akkurat noe som jeg har lagt merke til fører til at du har ei jente. Følelser er ganskse lite sexy, fornuften er det.

Følelser er da sexy som bare det!! (Det er min mening da....) Da tenker jeg ikke på grine og syte type følelser, jeg tenker på følelsene man har for en kjæreste... Sterke og heftige følelser, Passion, glede, eksperimintere sammen, utforske verden sammen, LEVE!!!

• Liker 1
Skrevet

@Hapa, jeg har det forholdet du beskriver. Det finnes! Men jeg lette lenge og kysset mange frosker før jeg fant mannen min. Just hang in there!

• Liker 2
Skrevet

Lider nok av den samme sykdommen. At jeg ønsker et forhold basert på kjærlighet og ikke av praktiske årsaker. Tror kanskje mennesker som er kjærlighetssøkende og opptatt av det har mange fine teorier om kjærlighet. Problemet er at det kan oppstå forskjell mellom teori og praksis. Dog, det er ikke umulig skal du se.

Hva er det som går så galt hele tiden, sånn egentlig? Ser ikke ut som at du faller for mennesker som har det samme målet i livet kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Åhh..Jeg skulle ønske jeg traff en mann som deg, en mann med mye passion og følelser :blomst:

Men desverre møter jeg menn som er redd for følelser, blir usikre og skremt av det.

Det ender alltid med at de dumper meg, at de er redd for ærligheten min, de er redd for at friheten blir litt truet av det. De tør liksom ikke helt å gi seg inn på det.

Anonymous poster hash: 0b0bb...380
  • Liker 3
Skrevet

Lider nok av den samme sykdommen. At jeg ønsker et forhold basert på kjærlighet og ikke av praktiske årsaker. Tror kanskje mennesker som er kjærlighetssøkende og opptatt av det har mange fine teorier om kjærlighet. Problemet er at det kan oppstå forskjell mellom teori og praksis. Dog, det er ikke umulig skal du se.

Hva er det som går så galt hele tiden, sånn egentlig? Ser ikke ut som at du faller for mennesker som har det samme målet i livet kanskje?

Hva som går så galt hele tiden hmmm... Det dreier seg nok om akkurat dette temaet her, hva vil man med et forhold. Jeg tror veldig mange, også mine ekser, var villige til å "ta til takke med", hvis du skjønner hva jeg mener. De syntes nok at et forhold basert på praktiske årsaker var bra, mens det gjør ikke jeg. Problemet blir vel da at i begynnelsen så er det vanskelig å vite akkurat hva man vil tenke og føle noen måneder fram i tid, en blanding av følelser, begjær, spenning og forelskelse er en sterk miks som overskygger det meste annet. Det tar en god stund før man finner ut hvordan forholdet kommer til å bli over tid, og først da kan man ta en avgjørelse om hvorvidt man vil fortsette eller ikke....

Skrevet

Åhh..Jeg skulle ønske jeg traff en mann som deg, en mann med mye passion og følelser :blomst:

Men desverre møter jeg menn som er redd for følelser, blir usikre og skremt av det.

Det ender alltid med at de dumper meg, at de er redd for ærligheten min, de er redd for at friheten blir litt truet av det. De tør liksom ikke helt å gi seg inn på det.

Du finner nok en mann som tør, jeg holder tommelen opp for deg :blomst:

For min del fungerer det motsatt, det er først når følelsene og passion er der at jeg føler meg virkelig fri i et forhold. Masse følelser, masse passion, respekt for hverandre, trygghet og tillit gir frihet i et forhold. Da føler jeg at jeg kan være 100% meg selv...

Skrevet

Hva som går så galt hele tiden hmmm... Det dreier seg nok om akkurat dette temaet her, hva vil man med et forhold. Jeg tror veldig mange, også mine ekser, var villige til å "ta til takke med", hvis du skjønner hva jeg mener. De syntes nok at et forhold basert på praktiske årsaker var bra, mens det gjør ikke jeg. Problemet blir vel da at i begynnelsen så er det vanskelig å vite akkurat hva man vil tenke og føle noen måneder fram i tid, en blanding av følelser, begjær, spenning og forelskelse er en sterk miks som overskygger det meste annet. Det tar en god stund før man finner ut hvordan forholdet kommer til å bli over tid, og først da kan man ta en avgjørelse om hvorvidt man vil fortsette eller ikke....

Du nevner mange fine egenskaper og mange fine ønsker i et forhold; og du fikk jo napp nå da! Anonym #10 ? :danse:

Skrevet

@Hapa, jeg har det forholdet du beskriver. Det finnes! Men jeg lette lenge og kysset mange frosker før jeg fant mannen min. Just hang in there!

Godt å høre!! Da er det håp!!

Skrevet

Du nevner mange fine egenskaper og mange fine ønsker i et forhold; og du fikk jo napp nå da! Anonym #10 ? :danse:

Ja, kanskje det blir Anonym#10 og jeg som rir inn i solnedgangen sammen :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Hæ, har menn følelser? Trodde de bare følte i underlivet jeg.

Anonymous poster hash: bd7b7...9b9
  • Liker 1
Skrevet

Menn har et følelsesliv både i underlivet og følelseslivet, ja. Gå bort med deg....

Anonymous poster hash: c4557...22f

Skrevet

Jo så lenge hun er tiltrukket av ham. Hvis hun ikke er det så blir det ofte bare flaut og pinlig.

Jeg tror problemet ditt er at du ikke har balanse i hva du ønsker deg og hva du kan få, noe som er hovedproblemet for mange. Før den balansen blir funnet blir det vanskelig å kunne være seg selv og få det man ønsker seg.

Skrevet

Anonym nr 10 her.

Nei nå har jeg snoket litt på deg Hapa, og jeg har god selvinnsikt, derfor vet jeg også at av det du skriver så er vi nok ingen match.

Jeg finner nok mannen i mitt liv med masse passion og følelser. Jeg har ikke mistet håpet og ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Jeg er som du beskriver og er i et forhold som du beskriver, så jo, det går an ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...