cappocino Skrevet 7. mai 2004 #1 Del Skrevet 7. mai 2004 Inspirert av en tidligere tråd om avokadoer, ingefærbusker og oliventrær har jeg nå iverksatt plantasje hjemme... For tiden har jeg plantet: Mango Appelsin Små lange appelsiner (husker ikke hva det heter) Agurk Tomat Sitron Skal sette igang med Avokado Solsikker Ingefær ... så snart jeg kommer hjem. Hva med dere? ...og drømmen er et lite drivhus ute i hagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 7. mai 2004 #2 Del Skrevet 7. mai 2004 Har akkurat startet med følgende: Tomat Chili Reddiker Gulrøtter Vil ha et Lime-tre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. mai 2004 #3 Del Skrevet 7. mai 2004 Skal snart så: Isbergsalat salatløk tomater reddiker Gleder meg som en liten unge.. elsker å se på ting spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 7. mai 2004 #4 Del Skrevet 7. mai 2004 Sådde chili i går. Spirer inne: Basilikum (grønn og rød) Vanlig gresskar Pyntegresskar Sukkererter Blomstererter Agurkurt Purre Tomat Paprika Spirer ute: Dill Kruspersille Rucolasalat Bladsalat (grønn og rød) Reddiker Tror det var alt... Har laget kjøkken hage hvor alt som foreløpig er inne skal ut i etterhvert. Er det noen som har noen "purre-råd"? Jeg vet egentlig ikke hva jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #5 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei! Me har hatt storprosjekt med planting no i det siste, har planar om å laga ein liten kjøkkenhage utanfor huset. Har foreløpig sett ned: Kepaløk Purreløk Grasløk Gulerøtter Oregano Rosmarin Koriander Mais Sukkerter Og meir skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå