Gå til innhold

Timien og Tabby

Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tabby

Så koselig at du lurer. :) Men her skjer det ingenting ser det ut til... Venter i spenning og angrer veldig på at jeg ikke skrev opp hvilke dager hun hadde mye besøk her... :( Kanskje jeg må vente neste et par uker til. Tror neste jeg vil bli gal da... ;)

Har liksom sjekket etter de typiske tegnene, men pattene vokser ikke noe mer nå ser det ut til, kjempekosete har hun vært hele tiden, alltid vært en kosepus den jenta vår. Timien er jeg også spent på å høre fra, nærmer seg vel at både hun og pusen skal få noen barn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Nå tror jeg det snart skjer noe her! Midt i oppussing og bursdager og styr skal pusen min ha barna sine ;) Det virker i hvert fall sånn. Hun har vært ganske rastløs nå i ettermiddag og vil helst at jeg skal bli med henne og gjemme oss. Ikke så lett med to menneskebarn som også skal ha sitt stell. Hunhoppet til og med opp i komodeskuffen til datteren min... Ikke orker hun å jage flua som er i stua her heller.

Ellers så mjauer hun en del og vil ikke ha så mye mat. Nå har hun endelig lagt seg litt til ro i den ene kassa jeg har laget klar til henne. Trodde ikke hun ville ha den jeg, men det ser ut som hun bare ville vente til ting var i gang. Hun ligger rett ved siden av dataen her, så jeg kan strekke ned hånden og kose med henne.

Hun er veldig opptatt av å ha meg med seg, så jeg tror nok jeg har gjort rett i å holde henne inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Så spennende. Virker som noe er i gang nå ja. :-) Håper alt går fint, tror nok hun prøver å fortelle deg at hun vil ha deg med på fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

I natt ble det kattunger! 2 stk, en oransje og en svart med litt hvite flekker. Så utrolig nydelige. Og pusen ordnet hele fødselen selv. Jeg er så stolt av henne. Hun gjemte seg under senga vår, og jeg lette hele huset rundt i dag tidlig før jobben for å finne henne og se hvordan det sto til. Til slutt fant jeg henne under senga da, og dro henne litt ut. Og der hang den oransje i puppen og fikk mat.

Stakkars pusen var helt vår i pelsen og undene var fortsatt fuktige, så det var ikke så lenge før hun hadde fått dem.

Har vært inne hos dem nå og tittet til. Hun er så stolt av ungene sine, og har heller ikke noe imot at jeg kommer og at jeg holder dem. Tittet for å se på kjønnet da, den ene er skikkelig hoven bak mens den andre er ganske flat i skrittet. Vanskelig å forklare skikkelig men det jeg lurer på er om den som er hoven kan være gutt? Noen tanker?

Hvordan vil jeg evt merke om det er flere på veg, jeg tror ikke det, siden det er minst 6 timer siden den siste kom, men kan jeg merke noe på magen hennes?

Og Timien, hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Gratulerer med de små kan tenke meg de er nydelige :-D

Tror nok ikke det kommer flere når det har gått så mange timer, men du kan jo følge litt med likevel

På www.birmanett.no er det bilde av både han og hun katter, hvordan de ser ut bak der. Gå inn på oppdrett og oppdrettsinfo, så finner du det der et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Å de er kjempeskjønne! Er helt forelsket jeg! Får ikke lov å låne de så lenge, men rakk i hvert fall å ta et par bilder av dem. :) Må bare lade opp kameraet litt så kan jeg vise frem.

Merker at jeg har holdt barna hennes litt for mye, hun hadde begge barna hos seg, men kom ut i stua for å hente meg, luktet veldig på hendene mine og ville ta med dem også ;) Stakkars jenta mi er litt forvirret nå. Men hun virker som en flink mamma da, Det er så vidt hun finner tid til å gå på do og ta seg litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Åhh, det er så koselig å lese. Minnes tilbake da min pus fikk 5 vakre små nøster. Det er så skjønne at det nesten gjør vondt. Skal du beholde de? Uansett, gratulerer til dere begge :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Ja jeg også synes de er skjønne! Er nesten forelsket nå ;) Vi har lyst til å beholde en kattunge, så får vi se om noen vil ha den andre. Sånn sett er det vel bedre at hun fikk bare to...

Og Catwoman, ut i fra bildene og det jeg ser så har vi fått en hann og en hunn. Hannkatten er den som er rolig, mens hunnen skriker etter mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...