Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blomst_opp: Gratulerer så mye kjære Siam!! Dette var virkelig fortjent altså!!!:blomst_opp:

SÅ glad for at mine antagelser var riktige og at det endelig klaffet for dere!! Ser frem til å følge deg fremover!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt overveldet av alle hilsnene! Dere er vel noen go'inger!

Tusen takk til bizzy (neste gang blir det vel deg?), Imax (blir det noe prøving på dere igjen snart?), Popelka (hvordan går det med jobbintervjuingen?), Zianta, Veronal og Lillen (endelig er jeg med i gravid-klubben deres), The Bride, tyttebæret og Madden!!

Jeg ble skikkelig glad for å se at alle dere har vært innom!!

Vi klarte selvføleglig ikke å holde oss, så alle besteforeldrene er nå informert. Og gjett om de ble glade!! Svigersene kom sporenstreks på besøk.

Men jeg tror vi skal holde det til nærmeste familie forløpig. (Hvis vi klarer... :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.. en ekstra goood morgen :klem: til deg! :wink:

Hvordan har du det? Har det sunket litt inn? Jeg var så glad så glad i hele går.... utrolig gode nyheter om deg og spiren din!! Ga meg masse motivasjon i allefall!!! :)

En liten ting: skal du ikke flytte dagboken din nå? Nå ER det jo en graviditetsdagbok... ikke sant? :enig_animasjon:

Vil bare si at jeg er glad i deg!!! Ønsker deg en suuuuuper fin helg, og håper du koooser deg med tanken på "lille spire"!!! (Tar et glass rødvin for deg i helgen når jeg skal på hytta jeg!! :wink: )

stoooooooooor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller et interessant spørsmål Siam, om vi skal prøve igjen. Avtalen er etter jul, men det ser ikke ut som Imax-mannen er på gli helt enda. Har eggløsningstid, og han klarer på mystiske måter å unngå å komme inn i meg. Så han vet nok åssen det ligger an! Men etter jul skal jeg bare KREVE! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med besøk, jolie, Susanna, shy og Imax.

Ja, jeg burde nok flytte boka.

Eller kanskje jeg skal lage en ny?

Liker ikke så lange bøker egentlig. Og dette er jo begynnelsen på et helt nytt liv!

Gøy å endelig komme igang igjen, Imax. Håper du får litt skikk på mannen snart... :ler:

God fredag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Godt å se det ikke er bare jeg som glemmer KG innimellom. Åssen går det med deg Siam? Med spiren og alle andre prosjekter? Jeg har en hektisk høst og det går lenge mellom hver gang jeg skriver her på KG. Men sånn er det jo bare. Sikkert litt roligere i julen når det blir stille og jeg må jobbe... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* I wish!!

Har en annen bok hvor jeg er ganske aktiv...

Både jeg og det lille frøet har det bra (så vidt jeg vet...)

Takk for besøket, Imax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...