Gå til innhold

hvor utføres dette?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvor i oslo skaljeg veklse penger til før jeg drar... noen nettsted gjerne norsk som kan regne ut for meg også ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan f.eks veksle eller ta ut valuta i minibanker på flytogterminalen/Oslo S

Jeg pleier som regel å ta med meg ca 1000 norske kroner vekslet i valuta og siden bruke VISA til å ta ut penger når jeg kommer frem. Kommer litt an på hvor du skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan regne om til forskjellig valuta på Aftenpostens valutakalkulator.

På Gardermoen kan du ta ut alle slags lands valuta i minibanker, hvis du ikke skal til noen spesielle eller små land da. Da må du nok innom en bank, og da kan det være lurt å bestille pengene på forhånd, i alle fall om du skal ha mye.

Kommer veldig ann på hvor i verden du skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minibank på flyplassen du kommer til, så du kan ta ut der. Veksling er bare unødig tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

For vekslekalkulator vi jeg anbefale Oanda

I tillegg til vekslingskurser kan du velge travellers cheat sheet, eller den reisendes jukselapp. Her får du en side med de mest brukte summene (1, 5, 10, 25, 150 etc.) i din egen valuta og valutaen på destinasjonen. Kjekt å printe og ha i lomma når du er ute og reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er minibank på flyplassen du kommer til, så du kan ta ut der. Veksling er bare unødig tull..

jeg syns det alltid er greit med litt kontanter i lomma i tilfelle det skal være noe.. hva om minibankene er i ustand el.l.. Man vet aldri! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Minibank på Gardermoen før avreise og på ankomst flyplass!

Skulle alle disse minibankene mot formodining være ute av drift samtidig, kan du ha noen hundrelapper norske kroner i lommeboka som du veksler på ankomstflyplassen og kommer deg inn til nye minibanker med. (bare som en reserveplan i tilfelle det helt usannsynlinge skulle skje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forex.no har en god del valuta fra forskjellige land.

Verdensdekkende for valutaveksling på flyplasser og byer oxo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...