Gå til innhold

Din(e) jule og nyttårskjole(r)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes de fleste kjolene som blir posta her har så kjerring-faktor over seg. Ikke fint..

Anonymous poster hash: 46d21...64e

Ikke så lett å få tak i noe når man er stor. Men den jeg linket er jo bare en enkel svart en, så blir jo opp til tilbehøret å sprite den opp. Også liker jeg at jeg får vise cleavage ;)

Anonymous poster hash: 5f23a...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hooty McOwlface

Synes de fleste kjolene som blir posta her har så kjerring-faktor over seg. Ikke fint..

Anonymous poster hash: 46d21...64e

Jeg synes det er forfriskende at det for en gangs skyld ikke bare postes lårkorte fjortiskjoler som ser ut som de er designet av en hallik.

Den i linken du siterer syntes jeg var veldig fin, flatterende snitt, fint med chiffong og man kan nesten ikke gå feil med den lille sorte :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/mila-dress-917529-14/

Har kjøpt denne til nyttårsaften. :-) Veldig glad i åpen rygg, men kan kanskje bli et problem med tanke på BH..

Anonymous poster hash: ff35c...bef

Kjøp sånn bh som du bare klistrer på :)

Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sånn bh som du bare klistrer på :)

Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

Har prøvd flere, synes ikke de sitter noe særlig, har lett for å bli litt klamt når man danser :fnise: Men det er vel eneste alternativet.

Anonymous poster hash: ff35c...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine kjoler her. Kanskje noen har tips til kjole for oss med guttefasong?



Anonymous poster hash: 24849...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hooty McOwlface

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/mila-dress-917529-14/

Har kjøpt denne til nyttårsaften. :-) Veldig glad i åpen rygg, men kan kanskje bli et problem med tanke på BH..

Anonymous poster hash: ff35c...bef

Det kan nok fungere fint med en sånn multi-BH som går lavt ned på ryggen og festes foran.

Jeg har en fra H&M som sitter godt og blir flittig brukt :)

1mw28_4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok fungere fint med en sånn multi-BH som går lavt ned på ryggen og festes foran.

Jeg har en fra H&M som sitter godt og blir flittig brukt :)

1mw28_4.jpg

Den var genial! Sikkert mye bedre støtte også! Takk for tipset :)

Anonymous poster hash: ff35c...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er veldig mye lavere enn modell eller at du planlegger å bruke bukse under den toppen.

Anonymous poster hash: f10d1...fcb

Jeg er 20 år og 164 cm høy, så for meg så passer den utmerket. Er i tillegg ganske slank, så jeg synes den passer meg. Bruke bukse under toppen? Er du gal? :laugh: På nyttårsaften så forventer jeg nesten å se mennesker i glitrende/lår-korte kjoler, og ikke store, kjærringaktige posekjoler. Det er trossalt nyttårsaften bare en gang i året, og da vil jeg føle meg litt fin. Du får heller sitte inne om du ikke klarer å se lårene til et menneske.

Anonymous poster hash: 0f6ab...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år og 164 cm høy, så for meg så passer den utmerket. Er i tillegg ganske slank, så jeg synes den passer meg. Bruke bukse under toppen? Er du gal? :laugh: På nyttårsaften så forventer jeg nesten å se mennesker i glitrende/lår-korte kjoler, og ikke store, kjærringaktige posekjoler. Det er trossalt nyttårsaften bare en gang i året, og da vil jeg føle meg litt fin. Du får heller sitte inne om du ikke klarer å se lårene til et menneske.

Anonymous poster hash: 0f6ab...a20

Det er samtidig dagen der vi som ikke bruker minikjoler forventer å se en drøss med truser og halvnakne rumper etter midnatt. Smaken er som baken!

Anonymous poster hash: b8c66...fe2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er samtidig dagen der vi som ikke bruker minikjoler forventer å se en drøss med truser og halvnakne rumper etter midnatt. Smaken er som baken!

Anonymous poster hash: b8c66...fe2

Du må huske at selv om kjolen ser kort ut på modellen, så betyr ikke det at den blir kort på den som skal bruke den. Det spørs jo hvor lang man er. Jeg er 159 og om jeg skulle brukt kjolen der så hadde den nok dekt halve lårene mine. Og jeg tipper ganske mange passer på slik at trusa eller rumpa ikke vises :) Iallefall gjør jeg det.

Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...