Gå til innhold

Din(e) jule og nyttårskjole(r)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer til å bruke denne på nyttårsaften tenker jeg.http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/oneness-1115/sofie-dress-173040-14/ Anonymous poster hash: 0f6ab...a20

Jeg håper du er veldig mye lavere enn modell eller at du planlegger å bruke bukse under den toppen.

Anonymous poster hash: f10d1...fcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt denne i rødt til julaften http://www.ellos.no/ellos-fresh-spirit/kjole/362994?N=1z141puZ1z141sgZ1z141od&Ns=RankValue6|1&Nao=13

Kjempe mange år siden sist jeg kjøpte meg en julekjole. Nyttårsaften kommer mest samsynlig til å bli feiret på hytta på fjellet. Ullsokker og anorakk er vel noe av det jeg skal ha på meg :laugh:

Endret av Ruskemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil bruke denne kjolen til en av anledningene:

Zetterberg-Elsa-804x1024.jpg

Den ble brukt til litt jule- og vinterfesting i fjor også, men resirkulerer den i år fordi jeg er glad i den :)

Og så kostet den skjorta..

Til nyttårsaften så har jeg en kjole jeg kjøpte på Macys til nyttår i fjor, men ikke brukte da. Har spart den til nyttår i år, føler det er den eneste anledningen den gjør seg til pga sølvfargen. Den er ikke min vanlige stil, men veldig festlig/morsom og passende til nyttår synes jeg:

Silver-A-line-Dress.jpg

Jeg kjøpte også en vinrød på HM online for ikke så lenge siden som var overraskende fin på (anbefales!!), den blir til julebordet med jobben. Legger ved link siden jeg ikke fikk limt inn bilde rett i innlegget: http://www.hm.com/no/product/11987?article=11987-A#article=11987-C

Anonymous poster hash: d7c7e...ecc

Anonymous poster hash: d7c7e...ecc

Oh my! Hvilket merke er den i midten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 9b21e...87a

Brukte denne på julebord, og fikk veldig gode tilbakemeldinger fra begge kjønn. Dog litt usikker om det er en kjole å bruke på julaften sammen med foreldre og besteforeldre.. Er den for sexy?

Anonymous poster hash: 9b21e...87a

post-58958-0-26499200-1384388855_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper dere virkelig nye kjoler til disse dagene hvert år, og forskjellige kjoler til hver dag? :klo: Snakk om bruk- og kastmentalitet. Sykt!

Anonymous poster hash: fff48...be7

Ja. :hjerte:

Ikke i år da. :)

Anonymous poster hash: d77f1...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere bruker bunaden også bare én gang eller?

Jeg skal ha en klassisk mørk blå kjole. Den er i grunn ganske kjedelig, men jeg har forskjellig frisyre, smykker og strømper som spriter den opp.

Anonymous poster hash: f10d1...fcb

Haha, nei. Bunad blir jo ikke i nærheten av det samme som en kjole. Bunaden min er jeg veldig glad i, så den bruker jeg med glede de gangene jeg bruker den :)

Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er veldig mye lavere enn modell eller at du planlegger å bruke bukse under den toppen.

Anonymous poster hash: f10d1...fcb

Litt teit å si eller?? Kjoler sitter forskjellig på alle. Jeg er 178 høy, og har den øverste kjolen i størrelse M. Den er absolutt ikke for kort. Så lenge resten av kjolen ikke sitter som et pølseskinn, så blir det ikke uanstendig i det hele tatt. Skulle nesten ønske den var litt mer tight på meg faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 9b21e...87a

Brukte denne på julebord, og fikk veldig gode tilbakemeldinger fra begge kjønn. Dog litt usikker om det er en kjole å bruke på julaften sammen med foreldre og besteforeldre.. Er den for sexy?

Anonymous poster hash: 9b21e...87a

En kjole som rekker rett under rumpa er for utfordrende på julaften, hva er poenget med å prøve å fremstå sexy for besteforeldre??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjole som rekker rett under rumpa er for utfordrende på julaften, hva er poenget med å prøve å fremstå sexy for besteforeldre??

Fremstå sexy? Hva mener du, at man skal måtte gå med en kjole ned til tærne fordi foreldre og besteforeldre er der?

Anonymous poster hash: 50b97...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremstå sexy? Hva mener du, at man skal måtte gå med en kjole ned til tærne fordi foreldre og besteforeldre er der?

Anonymous poster hash: 50b97...1aa

Det ser jo ikke ut. Litt utfordrende kjole passer på byen, ikke julaften. Ja,en kjole du viser rumpa i når du bøyer deg passer ikke på julaften.

Jeg syns den Rebecca Stella kollekjonen på nelly var fin, veldig lyst på en av de paljettkjolene til å bruke som nyttårskjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremstå sexy? Hva mener du, at man skal måtte gå med en kjole ned til tærne fordi foreldre og besteforeldre er der?

Anonymous poster hash: 50b97...1aa

Så det finnes ikke kjoler som er en mellomting av rumpekort og fotsidt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ikke ut. Litt utfordrende kjole passer på byen, ikke julaften. Ja,en kjole du viser rumpa i når du bøyer deg passer ikke på julaften.

Jeg syns den Rebecca Stella kollekjonen på nelly var fin, veldig lyst på en av de paljettkjolene til å bruke som nyttårskjole :)

Modellen på bilde er 1.70. Jeg er 163. Kjolen er ikke akkurat under rumpa på meg. Synes folk er litt hysteriske av og til. :)

Anonymous poster hash: 50b97...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellen på bilde er 1.70. Jeg er 163. Kjolen er ikke akkurat under rumpa på meg. Synes folk er litt hysteriske av og til. :)

Anonymous poster hash: 50b97...1aa

Vel ab 87a spurte om vi syns den var for sexy og da får hun ærlige svar, hvis hun ikke liker ærlige svar er det vel bare å la vær å spørre. Vi driter vel i om hun så går naken på julaften vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den kan du selvfølgelig bruke.

Den er jo som du sier veldig safe, men det er aldeles ikke dumt å starte mykt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Oh my! Hvilket merke er den i midten?

Sølvkjolen? Bar III.

Aldri hørt om merket før, når jeg googler det så virker det som det er en egen linje hos Macy's.

Takk for komplimenter forresten, jeg var egentlig litt usikker på om den var fin eller rar, men nå ser jeg frem til å bruke den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne fra H&M Plus size i dag. Kommer til å bruke den på julebord og sikkert nyttårsaften.
ZnJaWGZL.jpeg



Anonymous poster hash: 5f23a...440
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne fra H&M Plus size i dag. Kommer til å bruke den på julebord og sikkert nyttårsaften.

ZnJaWGZL.jpeg

Anonymous poster hash: 5f23a...440

Synes de fleste kjolene som blir posta her har så kjerring-faktor over seg. Ikke fint..

Anonymous poster hash: 46d21...64e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...