Gå til innhold

Din(e) jule og nyttårskjole(r)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som er på jakt?

På julaften skal jeg jobbe noen timer på kvelden, så gidder ikke å kjøpe noe spesielt til det, da jeg ikke får være med på feiringen før i 21:30 tiden. :)

Julebordskjole, aner jeg ikke! Er bare 19, og har aldri vært på julebord før!

Og nyttårskjolen, det er den jeg er mest ivrig på å finne! Vil ha noe med glitter eller paljetter! Gjerne i gull! :laugh:

Har du funnet dine kjoler? Kan vi få se de? Og om du ikke har funnet, hva er du på leit etter?

Anonymous poster hash: 1d112...a59
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAaaa! Jeg vil også se. BILDER BILDER BILDER *klapp i hendene* :laugh:

Skrevet

JAAaaa! Jeg vil også se. BILDER BILDER BILDER *klapp i hendene* :laugh:

:fnise:

Anonymous poster hash: 1d112...a59

Skrevet

Kjøper dere virkelig nye kjoler til disse dagene hvert år, og forskjellige kjoler til hver dag? :klo: Snakk om bruk- og kastmentalitet. Sykt!

Anonymous poster hash: fff48...be7
  • Liker 4
Skrevet

Kjøper dere virkelig nye kjoler til disse dagene hvert år, og forskjellige kjoler til hver dag? :klo: Snakk om bruk- og kastmentalitet. Sykt!

Anonymous poster hash: fff48...be7

Så du bruker samme kjole til alle de dagene hvert år?

Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg gjør ikke det. Men er koslig med noe nytt fordi. Og jeg har lyst på noe med paljetter, akkurat som ts. Det er veldig kjedelig å komme i de samme kjolene flere år på rad, spesielt om man møter de samme folkene hver gang.

Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg skal bruk denne kjolen en av dagene, mest sannsynlig julaften. Har bare brukt den én gang tidligere, så tenker den trenger å få komme ut av skapet litt oftere. :)

Nyttårsaften er ikke planlagt enda, så jeg vet ikke helt, men ser etter noe som glitrer litt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke denne nye, svarte fra ASOS en eller flere kvelder i jula.

post-37809-0-69729200-1384363279_thumb.j

I tillegg har jeg noen kandidater hengende i skapet, blant annet en burgunderrød peplumkjole fra HM...

post-37809-0-90653700-1384363609_thumb.j

... og en svart og hvit "pencil dress" fra Zara. Den på bildet er ikke lik, men samme stilen, min er bare mindre business og mer selskap. Har også liknende blondekjoler som den svarte i både grønt og rødt, de er også store favoritter :)

post-37809-0-36853000-1384363624_thumb.j

Det skal nevnes at jeg har en kroppsform som er det stikk motsatte av modellenes, men kjolene sitter fint likevel, altså :)

Anonymous poster hash: 17b4f...b67
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg vil bruke denne kjolen til en av anledningene:

Zetterberg-Elsa-804x1024.jpg

Den ble brukt til litt jule- og vinterfesting i fjor også, men resirkulerer den i år fordi jeg er glad i den :)

Og så kostet den skjorta..

Til nyttårsaften så har jeg en kjole jeg kjøpte på Macys til nyttår i fjor, men ikke brukte da. Har spart den til nyttår i år, føler det er den eneste anledningen den gjør seg til pga sølvfargen. Den er ikke min vanlige stil, men veldig festlig/morsom og passende til nyttår synes jeg:

Silver-A-line-Dress.jpg

Jeg kjøpte også en vinrød på HM online for ikke så lenge siden som var overraskende fin på (anbefales!!), den blir til julebordet med jobben. Legger ved link siden jeg ikke fikk limt inn bilde rett i innlegget: http://www.hm.com/no/product/11987?article=11987-A#article=11987-C

Anonymous poster hash: d7c7e...ecc

• Liker 3
Skrevet

Den ble brukt til litt jule- og vinterfesting i fjor også, men resirkulerer den i år fordi jeg er glad i den :)

Til nyttårsaften så har jeg en kjole jeg kjøpte på Macys til nyttår i fjor, men ikke brukte da. Har spart den til nyttår i år, føler det er den eneste anledningen den gjør seg til pga sølvfargen. Den er ikke min vanlige stil, men veldig festlig/morsom og passende til nyttår synes jeg:

Silver-A-line-Dress.jpg

Jeg kjøpte også en vinrød på HM online for ikke så lenge siden som var overraskende fin på (anbefales!!), den blir til julebordet med jobben. Legger ved link siden jeg ikke fikk limt inn bilde rett i innlegget: http://www.hm.com/no/product/11987?article=11987-A#article=11987-C

Ohh, likte begge kjolene. Pent med blondekant oppover halsen sånn som på den første. Føler selv jeg har for små pupper til en så "åpen" kjole foran. Men den nederste kunne jeg lett gått med selv. FIN!

Skrevet

Silver-A-line-Dress.jpg

Åh, den øverste der var jo kjempefin ! Bare synd den er for lang for meg, føler meg ikke fin i lange kjoler ):

Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

Skrevet

Eg trur eg blir å resirkulere i år også. Nyttårsaften blir på hytte, så truleg joggebukse. Julaften tenkjer eg det blir ein svart strikkekjole, julebord trur eg blir ein svart cocktailkjole. Eg får sjå kva eg finn i skapet..

Skrevet

Så du bruker samme kjole til alle de dagene hvert år? Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg gjør ikke det. Men er koslig med noe nytt fordi. Og jeg har lyst på noe med paljetter, akkurat som ts. Det er veldig kjedelig å komme i de samme kjolene flere år på rad, spesielt om man møter de samme folkene hver gang. Anonymous poster hash: 4a4e1...26a

Så dere bruker bunaden også bare én gang eller?

Jeg skal ha en klassisk mørk blå kjole. Den er i grunn ganske kjedelig, men jeg har forskjellig frisyre, smykker og strømper som spriter den opp.

Anonymous poster hash: f10d1...fcb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...