Gå til innhold

Han er blitt så tjukk!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Virkelig? Samtidig HYLLES overvektige kvinner som fantastiske og frodige..PLUS SIZE models! Yeah! Its the new trendy stuff! Junk in da trunk lizm..former! skjønneru?

Og skarrem ikke værra feite så skarrem se ut som muskelmenn. Its the new trend!

Klart ingen vil være med hverken feite menn eller feite kvinner, og om magan henger over den lille impotente klitorisen som såvidt skimtes under fettet der nede så er det bare en ting og si, og det er ; "Dump that zero, and find yourself a hero" Fordi du fortjener det vel, kvinnfolk! ;)

Ja,de hylles av andre feite kvinnfolk....

Når jeg tenker former så tenker jeg på kropper typisk fra Brazil og vest afrika,noe man kan og kalle å være lubben. Jeg anser IKKE valker her og der for former. Om man har store hofter og litt fett på magen så kan det komme under kategorien formfull,men ikke om du veier 130kg.

Jeg synes tynne kvinner blir hyllet mer enn feite.man skal være tynnest mulig nå om dagen, og begge "trendene"er feil.

Endret av Alina X
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen jeg dater har klart å legge på seg noe enormt i løpet av ett kort år, sikkert nærmere 30 kg, greit nok, jeg synes fortsatt han er attraktiv. Men han må jo løfte magen for å komme til, og jeg er ikke nært å finne beltespenna for å røske den av han, for det er alt for mye mage over. Og, det går utover potensen hans.

Jeg synes sex begynner å bli litt pinlige saker på grunn av den her magen som er i veien for alt. Hvordan gjør jeg det her da? Hvordan håndterer man store menn med mage? Stillinger?

Jeg er tynn som ei fjøl, og misjonær er bare å glemme, for han blir alt for tung for meg. Tipper han er dobbelt så tung.

Og helt alvorlig, jeg er redd han skal stupe og få slag mens vi har sex.

Hjelp!

Og kan jeg i det hele tatt si noe?

Anonymous poster hash: ef199...16c

Den fyren hadde jeg skippet glatt. Menn som ikke ser kuken sin lenger er bare turn off.

• Liker 3
Skrevet

TS her

Han er deppa, uten å innrømme det. Han mistet ett familiemedlem og starta å overspise. Derfor er det vanskelig å si noe.

Det går enda greit med overvekta, for meg, men 10 kg til vet jeg ikke helt.......

Og ja Gjest, den kan han neppe se.

Skrevet

Lag sunn mat hjemme. Dra ham med til ernæringsfysiolog. Tren sammen. Avtal en forandring. nå skal vi bli sunne!

Tviler på at han ønsker å være tjukk? Greit nok at han er deppa Pga tapet, men man blir deppa av å dra på 30 ekstra kilo også.

Anonymous poster hash: 9f28f...c59

Gjest Lille-pus
Skrevet

Og så velger jeg å overse alle kommentarene som er så tydelig ute av fokus mht. TS problem.

Nå man av en eller anne grunn, og i løpet av såpass kort tid, blir så stor at normal aktivtet og livsførsel blir en utfordring eller blir vanskelig, - da er det på tide å gjøre noe og se om man kan få tilbake evnen til normal aktivtetet og livsførsel.

Jeg tror, som AB rett ovenfor, at hans egen opplevelse av kroppen nå er annerledes enn den var for et år siden.

Jeg tror (?) dere har snakket om at sex det siste året har blitt vanskelig....

Hvis dere ikke har snakket om det så er det kanskje på tide å gjøre det nå.

- finne felles aktivteter. Av helt konkrete tiltak ville en liten gåtur hver ettermiddag være noe som hjelper betraktelig.

Gjør det til et felles'prosjekt', et koseprosjekt. Ikke gjør det til et 'slanke min mann fort' prosjekt. Ikke gjør det til hans oppgave alene... gjør ting sammen, og kos dere når dere gjør det. At effekten vil være et bedre liv (for begge) er en eventuell bieffekt.

Jge tolker deg dithen at dette handler ikke bare om sex, det handler om hele deres samliv, om hvilken fremtid dere skal ha, - og i ytterste konsekvens også om hvor lang den fremtiden skal bli når du er redd for at han skal få stitt liv forkortet.

• Liker 2
Skrevet

TS her

Han er deppa, uten å innrømme det. Han mistet ett familiemedlem og starta å overspise. Derfor er det vanskelig å si noe.

Det går enda greit med overvekta, for meg, men 10 kg til vet jeg ikke helt.......

Og ja Gjest, den kan han neppe se.

Du, den der satte meg faktisk ut.

Skrevet

Hahaha..

Svarene man får på kg avhenger av kjønn ser jeg. Hadde TS vært en mann ville han hørt at han var en kvalm drittsekk fom fortjener å forbli ensom.

Anonymous poster hash: e140e...a46

I de trådene jeg har lest handler "overvekten" om en normal vekt, eller vekt som ikke er gått av 1 måned etter fødsel og menn som ikke klarer ha sex med kona fordi hun enda har noen babykilo igjen - men aldri så mye som 30 kilo eller mer.

De få tilfellene hvor det har vært såpass mye har rådene gått på å snakke med vedkommende på en fin måte og forklare helseeffektene, noe jeg jo ville gjort i dette tilfelle og.

Enten har man spist seg skikkelig opp, eller så har man noe feil med helsa - og begge deler bør tas tak i.

Anonymous poster hash: 7b3d6...042

• Liker 1
Skrevet

Du, den der satte meg faktisk ut.

Hvorfor det?

For å presisere. Å gå fra han gjør jeg ikke, jeg er jo glad i han og synes fortsatt han er fin, selv magen, egentlig. Dette er mer et praktisk problem, for jeg har aldri hatt sex med noen som er overvektig før.

Han småhinter om dette sjøl også, at han er blitt diger og har kjøpt seg treningsmedlemskap på en gym. Men det ble bare med ett par ganger. Han sliter med søvna, og det er dette som fører til all spisinga. Og han spiser enorme mengder mat i et rasende tempo. Jeg er ser jo hva det er, og jeg har nesten lyst til å gråte.

Han er nok fullstendig klar over at han er litt ute å kjøre, og da blir der enda verre å påpeke det opplagte.

Det blir jo lite sex for han synes nok det er vanskelig i han også, for han er nok ikke komfortabel med sin nye kropp og vet at han er alt for tung for meg, noe han også sier. Eneste jeg klarer å si, - neida, det er du ikke, du er kjempefin!

Sukk!

Skrevet

Jeg synes du bør vise ham at du forstår at han har det vanskelig og at du er glad i ham og ønsker å støtte ham. Det er bedre enn "du er feit og sexen har blitt dårlig". Uten å ta tak i det virkelige problemet blir det aldri bedre uansett. Kanskje du får ham til å åpne seg såpass at dere kan snakke om alt fra det virkelige problemet, problemer med sex, slanking og hva dere kan gjøre sammen.

Anonymous poster hash: 5d475...9f8

• Liker 1
Skrevet

Og ALDRI push!

Anonymous poster hash: 5d475...9f8

Skrevet

Typisk at tråder skal ødelegges av "hadde en mann skrevet dette, hadde svarene vært helt annerledes"-hylekoret. Slik jeg ser det er det stor forskjell på å vurdere å dumpe noen pga 5-10 ekstra kilo og det å spørre om råd i en situasjon der det snart er praktisk umulig å ha et normalt sexliv.

Jeg er stor fan av det å fokusere på å handle inn og lage sunn mat, samt finne på aktiviteter sammen for å bli kvitt eventuelle kjærestekilo. Men her høres det ut som om han har dypere problemer enn som så. Kanskje man må starte med tankegangen hans i dette tilfellet?

• Liker 4
Skrevet

Typisk at tråder skal ødelegges av "hadde en mann skrevet dette, hadde svarene vært helt annerledes"-hylekoret. Slik jeg ser det er det stor forskjell på å vurdere å dumpe noen pga 5-10 ekstra kilo og det å spørre om råd i en situasjon der det snart er praktisk umulig å ha et normalt sexliv.

Jeg er stor fan av det å fokusere på å handle inn og lage sunn mat, samt finne på aktiviteter sammen for å bli kvitt eventuelle kjærestekilo. Men her høres det ut som om han har dypere problemer enn som så. Kanskje man må starte med tankegangen hans i dette tilfellet?

Nemlig.

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=772923

Hva med denne tråden da? Der er et eksempel på at drømmedama har gått opp 20 kilo. Sjekk komentarene ts får.

Anonymous poster hash: 759fc...e5c

• Liker 3
Skrevet

funny-pictures-real-men-have-curves.jpg

Anonymous poster hash: aaffc...817

Kunne godt vært sammen med en sånn "feit mann " som her hihihi, uten at jeg har noen form for fettfetish..... føler meg rett og slett slankere da hehehe, bare han har stor nok kuk så hehehe :jepp:

:legrine::legrine:

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=772923

Hva med denne tråden da? Der er et eksempel på at drømmedama har gått opp 20 kilo. Sjekk komentarene ts får.

Anonymous poster hash: 759fc...e5c

I den tråden skriver TS at jenta er motbydelig og ekkel. I denne sier TS at hun syns mannen er fin, men beskriver noen praktiske problemer i forbindelse med magen. Er det helt sammenlignbart, syns du?

• Liker 1
Skrevet

TS

Dette gikk litt galt avgårde synes jeg. Men jeg skrev under seksualitet, ikke kropp og helse, så det skulle ikke handle om hva jeg synes han er sexy eller ikke, for det synes jeg faktisk. Så til dere menn her inne med overvekt, dere er flotte åkke som, dere tynne også.

Men det kom noen gode svar også. Jeg skal støtte han, spise sunn mat sammen med han og oppfordre forsiktig til å finne på fysiske aktiviteter, så ordner det seg sikkert på sikt. Vi får finne ut av det sammen.

• Liker 1
Skrevet

For å svare litt på det du faktisk spørr om..

Kjæresten min er ganske stor, noe som er helt nytt for meg da jeg alltid har falt for heller tynne mennesker før. Vi klarer misjonæren, men en versjon der han står mer på knærne slik at han ikke legger full vekt på meg. Som regel har jeg bena på skuldrene hans, slik at jeg kan regulere hvor mye han ligger over meg. I tillegg er vi begge glad i at han tar meg bakfra mens jeg står på knær i sofaen, evnt bøyd over sengen. Prøv dere litt frem, så går det nok fint :) lykke til :)

Anonymous poster hash: 289c1...876

Gjest Whitestripes
Skrevet

Han merker vel selv at både sexlivet og dagliglivet har blitt vanskeligere med vektøkningen sin? Jeg tror neppe det vil komme som noe sjokk på han om du nevner at du har tenkt over at han har gått opp i vekt. Du kjenner han best og vet hvor sensitiv han er når du tar opp ting med han.

Si at du er bekymret for helsa hans og ønsker å hjelpe han å bli sunnere.

Jeg gikk opp ganske mye i vekt en periode, og kjæresten tok det opp med meg. Det var i grunnen en lettelse at han sa noe, for det plaget meg å gå å lure på hva han egentlig tenkte om vektøkningen min. Han liker damer med litt ekstra, og han tente fortsatt på meg, men likevel syntes han nok at jeg kunne gå ned litt. Det har jeg gjort nå, og han støtter meg hele veien.

Gjest Absolutt
Skrevet

Oh my God, altså. (*smatt, smatt, ristepåhodet*). Håper han er utro, for han fortjener noen så mye bedre enn deg, noen som liker ham for den han er. Kvinnfolk er noe dritt, bare kroppsfokus og nedpsyking. Det er derfor jeg har vært singel i 30 år nå, og er bare sååååå lykkelig med det.

Amen! En ting er at forskjellige folk blir tiltrukket av ulike ting i startfasen av dating eller forhold. Dette er jo en mann du er sammen med - som du har vært sammen med en stund! Hvis du har vært sammen med han til nå fordi han veide 30kg mindre, så er eneste rådet å be han dumpe deg og finne seg noe bedre.

Skrevet

Hadde aldri giddet å ligge med noen som hadde over 20 kilo med overflødig fett, hadde ikke klart å tenne på de. Da hadde de heller bare blitt en venn isteden, tiltrekking er viktig og et forhold varer aldri hvis man mister den tiltrekkingen av hverandre (og hverandres kropp).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...