Gå til innhold

Han er blitt så tjukk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen jeg dater har klart å legge på seg noe enormt i løpet av ett kort år, sikkert nærmere 30 kg, greit nok, jeg synes fortsatt han er attraktiv. Men han må jo løfte magen for å komme til, og jeg er ikke nært å finne beltespenna for å røske den av han, for det er alt for mye mage over. Og, det går utover potensen hans.

Jeg synes sex begynner å bli litt pinlige saker på grunn av den her magen som er i veien for alt. Hvordan gjør jeg det her da? Hvordan håndterer man store menn med mage? Stillinger?

Jeg er tynn som ei fjøl, og misjonær er bare å glemme, for han blir alt for tung for meg. Tipper han er dobbelt så tung.

Og helt alvorlig, jeg er redd han skal stupe og få slag mens vi har sex.

Hjelp!

Og kan jeg i det hele tatt si noe?



Anonymous poster hash: ef199...16c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I feel your pain.

Hahaha..

Svarene man får på kg avhenger av kjønn ser jeg. Hadde TS vært en mann ville han hørt at han var en kvalm drittsekk fom fortjener å forbli ensom.

Anonymous poster hash: e140e...a46

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til han i romjula at han har lagt på seg altfor mye i juletidene og at han bør ha slanking som nyttårsforsett. Dette kan du si siden de fleste har et ego som takler høre at de har lagt på seg i jula, du gir dem liksom unnskyldningen samtidig som de får en pekepinn..



Anonymous poster hash: 777b7...3be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Svarene man får på kg avhenger av kjønn ser jeg. Hadde TS vært en mann ville han hørt at han var en kvalm drittsekk fom fortjener å forbli ensom. Anonymous poster hash: e140e...a46

Ehhhh nei. Jeg ga det samme tipset til en mann jeg. Alle skjønner jo at det er ikke tiltrekkende med tjukkaser, men jeg mener det går ann å prøve å ta det opp på en positiv måte enn å dumpe med en gang.

Tro meg,det er ikke gøy å føle at man blir klemt flat under sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får dumpe han. Du kan jo ikke si at han er blitt for tjukk, nei det er altfor frekt! Hva om mannen blir såret? Du får finne deg en som du tenner på da. :plystre:
)
(Det er iallefall dette svaret du hadde fått, om det hadde vært kvinnen som var for stor. :P)


Men fra spøk til alvor. Jeg råder deg til å trå varsomt. Kan dere ikke lage sunnere middager, gå mer tur, reise på trening sammen? Om han ikke tar hintet, så bør du nesten si at han har fått mage, og at det er problematisk når dere skal ha sex.



Anonymous poster hash: 759fc...e5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh nei. Jeg ga det samme tipset til en mann jeg. Alle skjønner jo at det er ikke tiltrekkende med tjukkaser, men jeg mener det går ann å prøve å ta det opp på en positiv måte enn å dumpe med en gang.

Tro meg,det er ikke gøy å føle at man blir klemt flat under sex.

Absolutt ingen hadde sagt det om det var omvendt kjønn. Hadde det vært en mann som skrev at dama var en tjukkas, hadde det vært bråk. Det har FLERE tråder bevist her inne.

Anonymous poster hash: 6ad8d...b36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh nei. Jeg ga det samme tipset til en mann jeg. Alle skjønner jo at det er ikke tiltrekkende med tjukkaser, men jeg mener det går ann å prøve å ta det opp på en positiv måte enn å dumpe med en gang.

Tro meg,det er ikke gøy å føle at man blir klemt flat under sex.

hæ? :klo:

Anonymous poster hash: 4a7ee...762

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen hadde sagt det om det var omvendt kjønn. Hadde det vært en mann som skrev at dama var en tjukkas, hadde det vært bråk. Det har FLERE tråder bevist her inne. Anonymous poster hash: 6ad8d...b36

Ja ok..

Selvom det er flere andre som mener det betyr ikke at JEG mener det. Du kan ikke gi MEG skylden for at ANDRE sier noe sånt.

I mange tråder som handler om kvinner som ikke gidder sex så florerer det av krakilske kvinnfolk som mener at gubben skaø klare seg uten, men JEG mener ikke det. JEG mener at i et forhold så er det viktig at begge er fornøyde. Sex er ikke tortur så å gi en kjappis i ny og ne selvom man ikke er i humør synes jeg er helt på sin plass. Så om 100stk skriver det motsatte av MEG så ikke tillegg MEG deres meninger.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? :klo:Anonymous poster hash: 4a7ee...762

Ja sorry,jeg synes ikke feitinger med masse bilringer og bulker overalt er tiltrekkende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen hadde sagt det om det var omvendt kjønn. Hadde det vært en mann som skrev at dama var en tjukkas, hadde det vært bråk. Det har FLERE tråder bevist her inne.

Anonymous poster hash: 6ad8d...b36

Det kommer vel litt an på hvor mange kg det er snakk om. De fleste tråder jeg har lest der menn klager over at dama er "tjukk" er det snakk om helt normalvektige damer på 170 og 65 kg eller lignende. Da er det ikke rart folk reagerer. Nå er det her snakk om 30 kg overvekt, noe som faktisk betyr at man er tjukk.

Hadde jeg klaget over at mannen min på 190 og 90 kg var tjukk hadde jeg nok fått en del pes jeg også selv om jeg er dame.

Anonymous poster hash: afc97...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Ehhhh nei. Jeg ga det samme tipset til en mann jeg. Alle skjønner jo at det er ikke tiltrekkende med tjukkaser, men jeg mener det går ann å prøve å ta det opp på en positiv måte enn å dumpe med en gang.

Tro meg,det er ikke gøy å føle at man blir klemt flat under sex.

Virkelig? Samtidig HYLLES overvektige kvinner som fantastiske og frodige..PLUS SIZE models! Yeah! Its the new trendy stuff! Junk in da trunk lizm..former! skjønneru?

Og skarrem ikke værra feite så skarrem se ut som muskelmenn. Its the new trend!

Klart ingen vil være med hverken feite menn eller feite kvinner, og om magan henger over den lille impotente klitorisen som såvidt skimtes under fettet der nede så er det bare en ting og si, og det er ; "Dump that zero, and find yourself a hero" Fordi du fortjener det vel, kvinnfolk! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mp dette kroppshysteriet ta slutt snart! Ekte menn har former. Det er et samfunnsproblem at kvinner ikke er tiltrukket til menn med litt fett på kroppen, tror at dette kommer av for mange veltrente menn på TV og i blander. Du får bite tennene sammen, jobbe med deg selv og innse hvor heldig du er som er sammen med en ekte mann med fyldige former!



Anonymous poster hash: 5f355...84c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen jeg dater har klart å legge på seg noe enormt i løpet av ett kort år, sikkert nærmere 30 kg, greit nok, jeg synes fortsatt han er attraktiv. Men han må jo løfte magen for å komme til, og jeg er ikke nært å finne beltespenna for å røske den av han, for det er alt for mye mage over. Og, det går utover potensen hans.

Jeg synes sex begynner å bli litt pinlige saker på grunn av den her magen som er i veien for alt. Hvordan gjør jeg det her da? Hvordan håndterer man store menn med mage? Stillinger?

Jeg er tynn som ei fjøl, og misjonær er bare å glemme, for han blir alt for tung for meg. Tipper han er dobbelt så tung.

Og helt alvorlig, jeg er redd han skal stupe og få slag mens vi har sex.

Hjelp!

Og kan jeg i det hele tatt si noe?

Anonymous poster hash: ef199...16c

Oh my God, altså. (*smatt, smatt, ristepåhodet*). Håper han er utro, for han fortjener noen så mye bedre enn deg, noen som liker ham for den han er. Kvinnfolk er noe dritt, bare kroppsfokus og nedpsyking. Det er derfor jeg har vært singel i 30 år nå, og er bare sååååå lykkelig med det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra. Bare si at sex er et problem fordi han har lagt på seg så voldsomt. Er ikke noen annen måte å si det på dessverre...

Kan være knusende for selvtilliten hans men det blir en desto bedre wakeup call!!!



Anonymous poster hash: 3cb68...954
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...