AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Heter det bifili forresten? Bifilitet? Å være bifil!!! Anonymous poster hash: 6cf3f...354
Magnifique Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Hei. Det er jo litt vanskelig å si hvor utbredt det er, men jeg vil tippe at det er ganske mange som definerer seg selv som bifile. Uansett synes jeg ikke at man skal sette seg selv i bås. Jeg liker mennesker
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Er ikke så sikker på at det er "ganske mange", slik Magnifique påstår. Jeg ser etter et raskt google søk at 93% anser seg som heterofile. Om man trekker fra de ca 5 % som er homofile, sitter man igjen med 2% som er bifile.Anonymous poster hash: 53ae6...c1f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Tja, jeg anser meg som heterofil. Men blir noen ganger tiltrukket av kvinner som er veldig muskuløse Anonymous poster hash: 96213...3b2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 20% er homofiles http://www.ung.no/homofil/1741_Vanlige_spørsmål_om_å_være_homofil.html Hvor vanlig er homofili? "Dette er det vel ingen som vet det nøyaktige svaret på. Før ble det sagt at 5-10 % av befolkningen er homofile og lesbiske. Nå sier en oftere 2-5 %."Anonymous poster hash: 53ae6...c1f 1
Gjest Belle âme Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 http://www.ung.no/homofil/1741_Vanlige_spørsmål_om_å_være_homofil.html Hvor vanlig er homofili? "Dette er det vel ingen som vet det nøyaktige svaret på. Før ble det sagt at 5-10 % av befolkningen er homofile og lesbiske. Nå sier en oftere 2-5 %."Anonymous poster hash: 53ae6...c1f Rle boka mi seie at 20% er homo
Magnifique Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Jeg tenker også at det er noen mørketall i statistikken
Gjest Offensive Pie Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Rle boka mi seie at 20% er homo Hvor god kilde tror du denne er på vitenskaplige spørsmål? Nyere undersøkelser fra Williamsburg Institute anslår at ca. 3,5 % av befolkningen anser seg selv som en del av LGBT-samfunnet. Av disse regner litt over halvparten seg som bifile.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Jeg tenker også at det er noen mørketall i statistikken Å være homofil, er vel ikke noe skamfult i dag? det var i alle fall mye mere stigmatisert før i tiden. Sånn sett er vel mørketallene noe mindre enn tidligere. Anonymous poster hash: 53ae6...c1f
Magnifique Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Å være homofil, er vel ikke noe skamfult i dag? det var i alle fall mye mere stigmatisert før i tiden. Sånn sett er vel mørketallene noe mindre enn tidligere.Anonymous poster hash: 53ae6...c1f Ja, det er sant. Og jeg mener ikke at det er store mørketall, altså. Bare noen (få)
Gjest Belle âme Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Hvor god kilde tror du denne er på vitenskaplige spørsmål? Nyere undersøkelser fra Williamsburg Institute anslår at ca. 3,5 % av befolkningen anser seg selv som en del av LGBT-samfunnet. Av disse regner litt over halvparten seg som bifile. Den handler om religion eego ingenting
Snulla Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Jeg blir gjerne forelsket i menneskene, uansett kjønn. Kan gjerne ha sex med en jente, men foretrekker klart en mann. Poenget er at jeg tror ikke alt er så enkelt som enten eller...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Så er jo spørsmålet hva man mener med bifil. Det sies at alle jenter er litt bi-SEKSUELLE. Men tror nok veldig mange som definerer seg som hetero, faktisk tenner på samme kjønn også. Jeg er biseksuell gutt, (helt uerfaren sådan) og har chatta mye på internett med gutter. Finnes utrolig mange likesinnede, og kan selv ikke fatte at ikke alle tenner på begge kjønn. Både penis og vagina gir meg vann i munnen:-P However, så utlever jeg ikke den biseksuelle siden ved meg, fordi jeg bryr mye om hva andre ville sagt.. Anonymous poster hash: 82adc...a0f
Chiyo Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Først og fremst så må man skille mellom det å være bifil, og det å være biseksuell. Jeg tror at hvis man kan være biseksuell, så kan man sikker være sammen med en av det samme kjønn også... men det er altså min teori, og ikke nødvendigvis fakta. Jeg tror at det er VELDIG mange bifile der ute. Mange anser seg selv som "heterofil" fordi de lener mest mot det motsatte kjønn, men så en dag møter de "The One" og den personen er av det samme kjønn. Jeg kjenner to flotte damer som har vært sammen i snart 18 år, og en av dem er bifil. Jeg tror ikke hun hadde planlagt å tilbringe livet sitt med en av det samme kjønn, fordi hun liker menn også, men så ble det bare sånn. Jeg har også "heterofile" venninner som liker å fortelle om kvinnene de ville hatt sex med om de fikk sjansen. Hun ene er helt obsessed med hvor hot hun syns Angelina Jolie er, og sier at hvis Angie spurte henne om hun ville ha sex med henne, så hadde hun ikke nølt litt en gang. Helt 100% hetero? Chiyo er skeptisk. Hvis jeg ser litt i krystallkulen min, så ser jeg en fremtid der det er mange flere åpne homofile, og mange mange flere åpne bifile. The inner eye has spoken.
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 Jeg tror det blir mer og mer vanlig å være åpen for, iallefall seksuelle, relasjoner med begge kjønn, i tillegg til at det er flere som ikke ønsker å sette seg i bås av den grunn. Jeg har eksemeplvis ingen motforestillinger mot å eksperimentere med en jente, men jeg ville ikke krysset av på verken biseksuell eller bifil om jeg skulle vært med på en undersøkelse om emnet. Det er ikke en bås jeg føler meg hjemme i.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 Stemmer det at bifile er veldig seksuelt frigjort? Hvis vi skal prøve å generalisere litt liksom Anonymous poster hash: bcd17...a1d
Blod Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 Stemmer det at bifile er veldig seksuelt frigjort? Hvis vi skal prøve å generalisere litt liksom Anonymous poster hash: bcd17...a1d Drar du også alle under en kam?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 Drar du også alle under en kam? nei Anonymous poster hash: bcd17...a1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå