314 Skrevet 12. november 2013 #21 Skrevet 12. november 2013 Kan du være parterapeuten min? Du hadde mange gode råd! Nesten så jeg skriver ned her. Den begynner-fasen er så fordømra vanskelig. Skal - skal ikke. Klarer aldri å bli enig med meg selv, og klarer aldri være 100 % ærlig med han involvert. Hele tiden analyserer jeg stegene, hva-hvis, hva-om. Blæ! Hvorfor skal det være så vanskelig? :-DAnonymous poster hash: f8672...14e :-) Jeg kan ihvertfall fortelle deg om mine tidligere handlinger under idiotiperioden min, så er jeg bare glad hvis de kan hjelpe flere enn meg selv. bare å sende en PM om du kanskje ønsker høre hvor jeg har feilet på andre områder også, mye mulig det kan ha skjedd! hehe Takk for at mine "bæsja-på-leggen"-episoder har vært litt inspirerende!
zen Skrevet 12. november 2013 #22 Skrevet 12. november 2013 Beklager å måtte si det, men: Tror du han hadde vært "ikke klar for et forhold" hvis du hadde vært Alessandra Ambrosio eller Adriana Lima? Jeg vet jeg selv har gjemt meg bak å være "ikke klar" når jeg har vært veldig usikker på følelsene mine eller ikke interessert. Man vil jo helst pakke det inn når man er ung og dum, for å skåne den andre. Idioti, men veldig vanlig. Jeg skal gjerne forandre mening hvis flere her inne har opplevd at JO, fyren var faktisk bare ikke klar - men ble det senere (med henne), men inntil da har jeg ikke noe tro på å vente og håpe. Noen menn ville kanskje ha tatt det som et kompliment, men gir meg da en magefølelse av å være en mann som forventer veldig mye beundring og oppvartning uten å gi like mye tilbake --> uaktuell. Man kan ikke få alt man vil her i verden, og det er alltid kjipt å gi slipp på noen man føler er perfekt for seg, men hva annet kan man gjøre?
zen Skrevet 12. november 2013 #23 Skrevet 12. november 2013 Det jeg mener her er stol på deg selv! Han velger å ha kontakt med deg (glem ordene om at han ikke tør binde seg), og helt sikkert fordi DU er interessant for han. Noe ved deg har fanget hans oppmerksomhet, og hindrer han fra å ødelegge tommelen sin ved å scrolle i vei blant ymse jenter! :-) Vis ham at han virkelig har sett helt riktig, det er virkelig mye ved deg som er verdt å få med seg! La ham få den sjansen til å finne ut hva han såvidt skimtet!:-) Ikke stress med at han ikke svarer med en gang, kan være han ikke er ivrig på telefonen, (kanskje han har øvd inn boen roller fordi han er litt usikker på hva han skal si? Det ville i såfall være positivt, da spiller det en rolle for ham at han ikke sier noe "feil".) Glem alle andre, glem alt du har hørt om andre i lignende situasjoner, kjenn etter! Du finner den perfekte løsningen om du spør deg selv! (Det kan jeg skrive under på.) Akkurat du er unik, og det har han fått med seg, nå ønsker han å se hvor rett han har! (Tenk litt over at siden han fortsatt ønsker å bli kjent med deg tross at dere har hatt dette emnet oppe til diskusjon, da tror jeg ikke du trenger bekymre deg. Hadde han blitt stressa fordi han ikke var interessert nok ville han nok latt det bli med det.) Han vil bli kjent med deg! Du skriver mye klokt som er veldig viktig for selvutviklingens skyld, men... jeg har et men Godt mulig jeg er skadet etter en oppvekst med flere brødre, men det at en gutt har kontakt med ei jente betyr ikke at han er nysgjerrig, interessert eller at han ikke har kontakt med flere andre jenter. Jentas ønsketenkninger og dagdrømmeri holder romansen i gang i hennes hode, mens det for han bare er "wtf" hvis han får vite det. Samvittighet og følelse av press fra jenta kan kanskje holde dem "eksklusive" en stund, men hvis de ikke føler det så føler de det ikke, og da er det bare snakk om tid før det kommer noen de virkelig legger seg etter. Så kan det hende at de ikke får denne andre, og da er de plutselig litt interesserte i dame nr 1 likevel. Vil man være the fallback girl? Jeg vet ikke hvor gammel TS er, men blant menn gutter i 20-årene er det nok ofte slik. Håper selvfølgelig det finnes hederlige unntak, men er litt skeptisk til å råde andre til å fortsette å håpe. Har sett litt for mange venninner gå på en smell der. 1
314 Skrevet 12. november 2013 #24 Skrevet 12. november 2013 Du skriver mye klokt som er veldig viktig for selvutviklingens skyld, men... jeg har et men Godt mulig jeg er skadet etter en oppvekst med flere brødre, men det at en gutt har kontakt med ei jente betyr ikke at han er nysgjerrig, interessert eller at han ikke har kontakt med flere andre jenter. Jentas ønsketenkninger og dagdrømmeri holder romansen i gang i hennes hode, mens det for han bare er "wtf" hvis han får vite det. Samvittighet og følelse av press fra jenta kan kanskje holde dem "eksklusive" en stund, men hvis de ikke føler det så føler de det ikke, og da er det bare snakk om tid før det kommer noen de virkelig legger seg etter. Så kan det hende at de ikke får denne andre, og da er de plutselig litt interesserte i dame nr 1 likevel. Vil man være the fallback girl? Jeg vet ikke hvor gammel TS er, men blant menn gutter i 20-årene er det nok ofte slik. Håper selvfølgelig det finnes hederlige unntak, men er litt skeptisk til å råde andre til å fortsette å håpe. Har sett litt for mange venninner gå på en smell der. Så klart finnes det hederlige unntak. Jeg møtte en av dem selv, og antok, eller rettere sagt påstod rimelig bastant akkurat det du hevder er hans tankegang her. -Og tok feil! Å mene at erfaringer med menn, (ikke dine, men andres) samtidig som å da i tillegg kunne sette denne mannen i en bås kan være mer pålitelig enn at han har genuin interesse for denne jenta skjønner jeg ikke hva som er vitsen med. Jeg kan selvfølgelig ta feil, mens du har fasiten. Men dette er det bare han som kan svare helt ærlig på. Jeg tolker alt TS har skrevet her, og utfra det mener jeg at det er sannsynlig at han er oppriktig interessert. Å anta det verste er vanlig (var selv mester i å tro mer på alternativer som var negative.), og det er nok mye av grunnen til at TS føler usikkerheten hun gjør. Men til tross for at jeg også "hadde alle svarene", gjerne samlet og spart fra x antall overleverte historier og på samme måte satte jeg folk i båser. Allikevel erfarte jeg at jeg tok grundig feil i samme situasjon, derfor kan jeg bidra med en erfaring som er en motvekt til "gjengangeren" hos vennene dine.:-) Og det er jeg glad for at jeg kan gjøre! Krysser fingrene for at dette er en av mange menn som sier det rett ut slik det er, (de finnes har jeg hørt), og at hun våger satse og vinner prinsen og halve kongeriket attpå! ;-) Om det skulle være en av "spillerne", tror jeg allikevel TS kan komme bedre ut av det ved å være seg selv. Ikke akkurat noe mindre å gruble på om hun mister en mulighet fordi hun ikke var helt ekte versjon av seg selv og blir sittende og angre!:-) Uansett ønsker jeg at hun treffer blink!
zen Skrevet 12. november 2013 #25 Skrevet 12. november 2013 Så klart finnes det hederlige unntak. Jeg møtte en av dem selv, og antok, eller rettere sagt påstod rimelig bastant akkurat det du hevder er hans tankegang her. -Og tok feil! Å mene at erfaringer med menn, (ikke dine, men andres) samtidig som å da i tillegg kunne sette denne mannen i en bås kan være mer pålitelig enn at han har genuin interesse for denne jenta skjønner jeg ikke hva som er vitsen med. Jeg kan selvfølgelig ta feil, mens du har fasiten. Men dette er det bare han som kan svare helt ærlig på. Jeg tolker alt TS har skrevet her, og utfra det mener jeg at det er sannsynlig at han er oppriktig interessert. Å anta det verste er vanlig (var selv mester i å tro mer på alternativer som var negative.), og det er nok mye av grunnen til at TS føler usikkerheten hun gjør. Men til tross for at jeg også "hadde alle svarene", gjerne samlet og spart fra x antall overleverte historier og på samme måte satte jeg folk i båser. Allikevel erfarte jeg at jeg tok grundig feil i samme situasjon, derfor kan jeg bidra med en erfaring som er en motvekt til "gjengangeren" hos vennene dine.:-) Og det er jeg glad for at jeg kan gjøre! Krysser fingrene for at dette er en av mange menn som sier det rett ut slik det er, (de finnes har jeg hørt), og at hun våger satse og vinner prinsen og halve kongeriket attpå! ;-) Om det skulle være en av "spillerne", tror jeg allikevel TS kan komme bedre ut av det ved å være seg selv. Ikke akkurat noe mindre å gruble på om hun mister en mulighet fordi hun ikke var helt ekte versjon av seg selv og blir sittende og angre!:-) Uansett ønsker jeg at hun treffer blink! Så han du møtte: Er dere sammen? Eller endte du opp i et evig la-la-land hvor du trodde, og han eventuelt ga etter litt på grunn av at du var så insisterende, og når det gikk til helvete trodde du det skyldtes helt andre faktorer? Jeg håper også hun treffer blink. Det er alltid hyggelig at folk finner den store kjærligheten. Han trenger imidlertid ikke være en "spiller" bare fordi han ikke vet hva han vil. Jeg har aldri drevet med spill, og har likevel møtt mange menn hvor jeg har vært usikker på følelsene mine men ikke vil såre han, og derfor har fremstått litt flaky. Det finnes selvfølgelig de som bare trenger litt ekstra tid på å bli sammen med noen. Jeg var sammen med en slik en, og det viste seg i ettertid at han hadde vært forelska i meg fra første stund. Han var veldig sjenert og følte han måtte gjennom et forbedringsprosjekt før han kunne gi meg det beste av seg selv. Jeg tror imidlertid ikke det er særlig vanlig. Sier ikke jeg har fasiten heller, men har han ikke allerede svart helt ærlig? "Han er ikke klar" kan bety akkurat det samme som "han vil ikke være sammen med henne". Så enkelt kan det faktisk være... Hvis hun vil være kjip kan hun alltids prøve å presse han inn i en eksklusivitets-greie ved å spille på samvittighet og følelser, men da er han der bare midlertidig og på feil premisser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå